Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Промяна на оборотите на Bravo 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    style34 написа:
    somebody, а всъщност кое смени накрая, че вече трети ден всичко е ок? Че съм пред голяма дилема - темп. датчик на колекторите, мап или ламбда. Ама ламбдата не вярвам да ми вдига сутрин оборотите, щото докато е студена колата нали не участвала, а и разхода ми не ми се вижда много голям нито извънградско - 7 на 100 със средна скорост 130, нито пък за софийските задръствания. Та кажи последно кое смени, че се оправиха (дано) нещата при теб.
    Последното нещо, което смених беше МАП сензора. Знаеш ли, без да ти напрапвам мнението си - поиграй си малко и сам с диагностика, за да не хвърляш пари напразно. Сигурно ще се поизмъчиш, няма как, аз вече си направих голям стрес в това отношение . Ако искаш откачи ламбдата и карай няколко дни без нея, опитай с МАП сензора това, което аз правех, замерванията на датчиците - точно ти ми обяснява, ако не бъркам, че трябва да се замерят - виж ги при различните състояния на двигателя какви са показателите. Най-гадното е, че всичко е толкова променливо в различните моменти, че .... Именно заради това е необходимо малко повече време, за да се види как реагира колата. Почисти и дроселовата клапа, не знам дали не пропускам нещо, но май съм писала за всичко, което правихме с майстора. Възможно е и аз да дадох пари в повече за някой читав датчик, но ... А относно ламбдата - сещам се, че при мен също не беше по-голям разхода, когато вече си изпяваше живота (даже при теб е по-нисък и от моя). Мога да ти кажа къде ми направиха нейната диагностика - ЮВЕ сервиза, ако нямаш къде да отидеш, опитай там - със записване е, но са пичове и работят добре. Като им обясниш каква е ситуацията, ще я пробват и на студен и на топъл двигател, просто си вършат работата.Стискам палци и драсни да кажеш какво се случва.
    Bravo 1.6/16V ... и на газ

    Коментар


      #62
      wwalker написа:
      В ограденото на снимката долу ли е МАП сензора? Къде се намира конектора, който разкачаш, на снимката?
      Да, точно там - вижда се отпред отляво и отива към двигателя - издърпваш го то към двигателя, а не от към кутията на МАП сензора.
      Bravo 1.6/16V ... и на газ

      Коментар


        #63
        Лесно ли се сменя?
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #64
          Лесно се сменя, даже елементарно. somebody благодаря за съветите. Маркуча съм го махал от страната на мап-а, но от другата скобата, която го държи е много стегната и не става. Ти как го извади и продават ли се такива скобички, като гледам са за еднократна употреба или може и без нея. И последното ми питане за сега е къде е конектора на ламбдата, в кутията където е мап-а има един червен голям конектор май. Това ли е или не?
          The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

          Коментар


            #65
            style34 написа:
            Лесно се сменя, даже елементарно. somebody благодаря за съветите. Маркуча съм го махал от страната на мап-а, но от другата скобата, която го държи е много стегната и не става. Ти как го извади и продават ли се такива скобички, като гледам са за еднократна употреба или може и без нея. И последното ми питане за сега е къде е конектора на ламбдата, в кутията където е мап-а има един червен голям конектор май. Това ли е или не?
            Е, нали затова пишем в този форум - за да сме полезни един на друг А маркуча го махам с яко дърпане, той е хванат именно със скобичка, но не я махам, издърпвам го заедно с нея и после така си я слагам - с яко бутане. Но това е от страната не на кутията на МАП сензора, а от страната на двигателя. Ти пробва ли да я разхлабиш малко и тогава да го издърпаш?За конектора на ламбдата за съжаление не мога да ти кажа, просто тогава не досаждах и не светих на главата на майстора. Ако някой от колегите, които знаят не пишат, аз ще питам и ще ти драсна.
            Bravo 1.6/16V ... и на газ

            Коментар


              #66
              Пръснах маркуча с WD40 да отпусне малко ама пак не стана, но пробвах с махане от страната на мап-а и да ти кажа почна да мени странно оборотите и като подавах газ като че ли по-бързо реагираше двигателя, отколкото като е закачен маркуча. Не знам дали си внушавам, но утре съм решил да взимам нов. Мисля от магазина на Стамболийски да го взема. Какво ще кажете?
              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

              Коментар


                #67
                style34 написа:
                Пръснах маркуча с WD40 да отпусне малко ама пак не стана, но пробвах с махане от страната на мап-а и да ти кажа почна да мени странно оборотите и като подавах газ като че ли по-бързо реагираше двигателя, отколкото като е закачен маркуча. Не знам дали си внушавам, но утре съм решил да взимам нов. Мисля от магазина на Стамболийски да го взема. Какво ще кажете?
                Дано да си открил причината, само че се чудя - като го махна, колата не изгасна ли??? При мен при всяко махане колата гасне, после като го сложа и запаля работи на нормални обороти. Майстора една вечер имах чувството, че ще изкара всичкия въздух от гръдния си кош - голямо духане падна, но всъщност тогава най-добре се видя, че когато налягането не минаваше през МАП сензора, оборотите на колата заспаха. А за магазина на "Стамболийски" - защо не, там са точни. Моя го взе майстора, че ползва някаква остъпка от един магазин - за 68лв. - те цените им са от 65 до 78 (поне това, за което аз успях да се информирам). Но вече не е Magnet Marelli - просто няма. За МАП сензора разбрах, че има една мембрана в него, която остарява и най-често поради тази причина работата му откача на моменти.Ами, успех, май ти казах всичко, което знам :D Дано се нормализират нещата за постоянно.
                Bravo 1.6/16V ... и на газ

                Коментар


                  #68
                  Да мерси, не знаеш никак малко А като извадя маркуча и не изгасна, не знам защо. Абе ще взема един и без това както казваш с времето остарява и ще го видим него. Чудя се дали ако го разглобя няма да мога да го почистя, ама ме съмнява. При теб всичко е ок за сега нали?
                  The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                  Коментар


                    #69
                    style34 написа:
                    Да мерси, не знаеш никак малко А като извадя маркуча и не изгасна, не знам защо. Абе ще взема един и без това както казваш с времето остарява и ще го видим него. Чудя се дали ако го разглобя няма да мога да го почистя, ама ме съмнява. При теб всичко е ок за сега нали?
                    Мда, наред е, но така съм се стресирала, че не смея да се зарадвам още. Голяма гадост, за толкова години шофиране покрай тези изпълнения си направих такъв стрес, че на моменти се качвам със страх в колата Ако движението по улиците беше по-нормално, сигурно нямаше да е така, но ти знаеш за какво говоря - или ще излиташ на място или ще гасне. Не знам дали ти се е случвало да се опитваш да спреш, когато колата ти е постоянно на 3000 оборта - освобождаваш от скорост, тя ги дига до 3500, включваш на по-ниска предавка - също 3500. Или спираш и изненада - тя изгаснала, няма серво, няма добри спирачки, абе.... Сещам се как на един сфетофар някакъв до мен ме пита да не би под капака си да имам реактивен двигател А друг път едни "момченца" ги чувам - брей, как работи това чудо 1.6 16V, кой знае колко коня е. А на мен ми идва да....... Или като загасне и се мъча да запаля и да тръгна - явно си е атракция за останалите да гледат и сигурно си казват - абе, жена ..... или да отнеса някоя и друга.....Това е веселата част от кошмара :D
                    Bravo 1.6/16V ... и на газ

                    Коментар


                      #70
                      Знам аз гадна история, ама така ще е - хората си хвърлят колите след 5 години, ние тогава почваме да ги караме ама това е друга тема. Дано си решила гадния проблем
                      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                      Коментар


                        #71
                        Дано, дано, пък и дано и ти и да си говорим на други теми - лято е, да не вземем да похарчим покрай тия колите и парите за почивка
                        Bravo 1.6/16V ... и на газ

                        Коментар


                          #72
                          хаха не не, вземе ли да става дебела ще го мислим. Иначе фонда за почивка е неприкосновен
                          The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                          Коментар


                            #73
                            Аз при моята кола забелязах нещо друго. Като размърдам кабелите зад двигателя( май са за стъпковотто моторче) и тогава започва да си мени оборотите. Разгледах ги по-подробно и забелязах че на едната букса има оголена жичка, която е позакъсана и предполагам че тя има пръст в тази работа ама не съм сигурен. Лошото е че скъсването е точно до буксата и не може да се преправи и затова трябва нова букса. При италианеца няма и ще трябва да търся на друго място. Когато сменя въпросната букса ще пиша какъв е резултата.
                            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.

                            Коментар


                              #74
                              Пиши, че аз и след смяна на мап-а никаква разлика. Ама най-дразнещи са 2500 оборота след като колата е стояла повече от 5-6 часа,т.е. е студена. Утре мисля да пробвам да изчистя дроселовата клапа.
                              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                              Коментар


                                #75
                                ivandd написа:
                                Аз при моята кола забелязах нещо друго. Като размърдам кабелите зад двигателя( май са за стъпковотто моторче) и тогава започва да си мени оборотите. Разгледах ги по-подробно и забелязах че на едната букса има оголена жичка, която е позакъсана и предполагам че тя има пръст в тази работа ама не съм сигурен. Лошото е че скъсването е точно до буксата и не може да се преправи и затова трябва нова букса. При италианеца няма и ще трябва да търся на друго място. Когато сменя въпросната букса ще пиша какъв е резултата.
                                Ами направо я извади буксата и подаваи газ ръчно от стъпковия мотор.И наблюдаваи.Накараи някои да включва ,фарове,чистачки и други консуматори на ток и наблюдаваи как реагира държи стъпковия мотор.Ако се държи неравномерно сменяи го.Но за по евтино опитаи първо да си оправиш буксата.Успех

                                Коментар

                                Working...
                                X