Имам следния странен за мен и досаден проблем:Досега ми го прави три пъти и то при сходни обстоятелства. След продължително извънградско каране, да кажем повече от два часа, като спра за почивка, после не ще да работи както трябва. Пали горе-долу нормално, но на три цилиндъра и светва лампичката за проблеми с инжекциона. Трябва да я чакам да изстине поне до 70-80 градуса и после всичко уж е наред. Последния път хич не я и чаках да изстива, газ колкото може на три цилиндъраи като понабра скорост след две-три минути се оправи.Градско до сега не ми го правила, но и не съм карал много по жегите. Всичко започна откакто се стопли времето и смених свещите с NGK.Старите свещи бяха някакви Шампион-и еднополюсни. На вид добре, макар и поизносени.Като ги смених с NGK - двуполюсни, уж оригинални за Fiat и най-скъпите в магазина, двигателя осезаемо си подобри работата. Стана по-тих, по-равномерна работа, по-плавен старт, по-малко колебания в оборотите на празен ход, абе нови свещи.Сега очаквам да ми кажете да си сменя пак свещите, в комплект с кабелите и бобината. Или да ида на диагностика. Пишете ако се сещате нещо друго. Нещо ако мога да премеря с китайски мултицет в домашни условия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.6 16v - работа на три цилиндъра понякога
Collapse
X
-
Re: 1.6 16v - работа на три цилиндъра понякога
simeon3000 написа:Сега очаквам да ми кажете да си сменя пак свещите, в комплект с кабелите и бобината. Пишете ако се сещате нещо друго. Нещо ако мога да премеря с китайски мултицет в домашни условия.Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Утре ще ги меря, само трябва да прегрея хубаво колата и да видим дали ще "изскочи зайчето".Иначе ми стана интересно как компютъра разбира, че има проблем и пали лампата и докъде му стига "акъла" - до бобините, до кабелите, до свещите?А дали някой прецакан датчик може да накара двигателя да заработи така "тритактово"?Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Здравейте, по вашата тема мога да напиша следното, при началния тест компютъра проверява връзката до всички датчици и дюзите, без да индикира тяхната работоспособност и ако връзката е OK лампата на инжекциона изгасва. При запалване, ако светне отново лампата индикира грешка или липса на сигнал от някой датчик, без дюзите, дроселовата клапа и положението на стъпковото моторче на тихите обороти.За останалото може само да се гадае, но щом свети лампата на инжекциона проверете ламбда - сондата и нейните показания, защото тя ви е обратната връзка на електрониката на мотора и ще ви покаже цялостната му работа. Понякога задръстен катализатор(много вероятно във вашата ситуация) така ще ви побърка, че ще останете изумен. Ами това е, желая ви успех с отстраняването на проблема!!!Honda HR-V Vtec 4x4 2001g.
Коментар
-
tcuri написа:Дааа иди на тестер и ще ти кажат от кво е .Намен ми намирисва на зацапани инжектори.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Мерси за помоща, колеги. Проблема беше съвсем тривиален - стари кабели. Смених ги с нови и всичко е наред сега. Старите бяха с много големи съпротивления и явно дори са някои са прекъсвали като загреят.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар