Имам следния странен за мен и досаден проблем:Досега ми го прави три пъти и то при сходни обстоятелства. След продължително извънградско каране, да кажем повече от два часа, като спра за почивка, после не ще да работи както трябва. Пали горе-долу нормално, но на три цилиндъра и светва лампичката за проблеми с инжекциона. Трябва да я чакам да изстине поне до 70-80 градуса и после всичко уж е наред. Последния път хич не я и чаках да изстива, газ колкото може на три цилиндъраи като понабра скорост след две-три минути се оправи.Градско до сега не ми го правила, но и не съм карал много по жегите. Всичко започна откакто се стопли времето и смених свещите с NGK.Старите свещи бяха някакви Шампион-и еднополюсни. На вид добре, макар и поизносени.Като ги смених с NGK - двуполюсни, уж оригинални за Fiat и най-скъпите в магазина, двигателя осезаемо си подобри работата. Стана по-тих, по-равномерна работа, по-плавен старт, по-малко колебания в оборотите на празен ход, абе нови свещи.Сега очаквам да ми кажете да си сменя пак свещите, в комплект с кабелите и бобината. Или да ида на диагностика. Пишете ако се сещате нещо друго. Нещо ако мога да премеря с китайски мултицет в домашни условия.

Коментар