Та не се смейте че се чудя защо го прави, тъпото е, че го прави дори и при 800-900 оборота. Маслото е в нормата. Мисля да ходя някъде да измеря дебита на помпата, дори обаче не съм наясно дали е само механична, от кой ремък се върти(ангр. трябва), както и дали може да се е запушил някой маркуч. Маслото е сменяно, на 2000км е.Лампата присветва главно като не е на скорост, особено при някой баир.Друго нещо, днеска докато карах към София в дъжда и изведнъж изгасна, поседях си 10-на мин и запалих, преди това не искаше. Интересното е, че тогава намаляха тези присветвания на лампата, ама пак си ги има. Тия работи с тая мизерна лампа ги прави и на газ, и на бензин.Та някой ако има предположения, да казва, щото аз половин ден мисля, ама нещо освен гореспоменатите не мога да измисля.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампата на маслото на типото присветва
Collapse
X
-
Ми значи, нормално е да присветва лампата за маслото при по-ниски обороти - защото тогава и нейните обороти са по-ниски. Поради тази причина, ако проблемът е в нея, то тя ще създава по-малко налягане на маслото, което пък ще се отчете от датчика, който е свързан с помпата. От друга страна, възможно е проблемът да е в самия датчик, който дава грешни показания и шофьорът закономерно почва да се шашка. Съветът ми е да се закара в сервиз, където хората дето им плащат да си разбират от работата да погледнат какъв е проблемът и да го отстранят.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
-
Колега 800-900 при свободен ход за мене не са ниски.Интересно би беше също така как може да се прецака помпата, в смисъл ако е механична не ми идва на акъла как няма да качва масло, като се задвижва от ремъка.За сервизите то вярно, че на хората там им се плаща, но колко разбират е друг въпрос.Друго се сетих, дали може да е от таблото, имам предвид това с бушоните и релетатаN.Y. State of Mind
Коментар
-
Може маслото да не е правилния тип. Помпата разбира се е възможно да не енаред, но тя обикновено и идва времето, когато целия двигател е за ремонт. Най-вероятната причина за мен е , че лагерите са за смяна - от там идва загубата на налягане.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
КИМИ написа:Отиди да ти замерят налягането- завива се щуцер с манометър на мястото на датчика и ако е в нормата- проблема е в датчика. Другия вариант е направо да го смениш тоя датчик- 5-6 лв. е.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
sachma написа:Колега 800-900 при свободен ход за мене не са ниски.Интересно би беше също така как може да се прецака помпата, в смисъл ако е механична не ми идва на акъла как няма да качва масло, като се задвижва от ремъка.За сервизите то вярно, че на хората там им се плаща, но колко разбират е друг въпрос.Друго се сетих, дали може да е от таблото, имам предвид това с бушоните и релетатаFiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар