От извесно време колата в ниските обороти прекъсваи лампата на дюзата присветва в този момент.На диагностиката излизала някаква грешка памет ЕКЮ.Та ми казаха це може да е от четеца на кол вал ида сменя първо него и ако не се оправи да си търся ЕКЮ.Какви магарии ви е правил на вас този четец и налагало ли се е на някого да сменя компютър.Аз пусках подобна тема но мислех че е от газта но проблема се оказа общ.Става дума за автомобила от подписа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчик колянов вал.
Collapse
X
-
Ако двигателя е,като на Типо 1,4 ие и става въпрос за датчика на Хол,то аз имах проблем преди години,който се изразяваше в това,че колата не искаше да пали,когато е загряла и то от време на време.Майсторите ми говореха да си сменя ЕКУ-то,да ама не.Като смених датчика се оправи.Още ми седи вкъщи дигиплекса дето купих тогава....Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
По- вероятно е спукване при смяна на ангренажен ремък- за изваждане на шайбата някои майстори използват доста груби чукове и секачи и шайбата изхвърча, а датчика е на милиметър от нея. Трябва да се свали предпазната кора и да се огледа на лампа и изчистено- да няма пукнатини или да мърда.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Тоя четец дава на Еку- то че въобще се върти двигателя, а прекъсването при празен ход на тези с делко- МОНО ИНЖЕКЦИЙТЕ- е в самото делко- тоя датчик не е.е прекъсванията- без него въобще няма да пали, така че си направете делката, вместо да се занимавате с такива четци.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
КИМИ написа:Тоя четец дава на Еку- то че въобще се върти двигателя, а прекъсването при празен ход на тези с делко- МОНО ИНЖЕКЦИЙТЕ- е в самото делко- тоя датчик не е.е прекъсванията- без него въобще няма да пали, така че си направете делката, вместо да се занимавате с такива четци.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Сега го смених с нов и същата работа.Остава да търся компютър втора ръка.И най лошото е че по нашите морги няма.При този "италианеца" дали ще има.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Нали ти казах, че от този датчик няма да ти запалва въобще, или тотално ще гасне когато си поиска. Проблема може и да е в бобината- тя рядко изгаря изведнъж- обикновено получава пукнатини по изолацията на намотките и колата прекъсва- придърпва отначало, после се оправя и т.н.Не се хвърляй на компютър слепешката- поискай поне да го изпробваш на място, но моето лично мнение е че компютъра е най- здравата част на колата.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Ох не знам какво да правя вече.Днес датчик кол вал-57лв утре бобина 100-на лв....Еми еб...ти коша неземен.Лошото е че проблема е много деликатен и трябва по метода проба-грешка.Ама що все на мен бе?Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Казах ти да идеш в една автоморга и да пробваш и ако не е от бобината- да не я плащаш- просто ти я маркират и пробваш на място и ако не е от нея- извиняваш се на момчетата и им казваш че отиваш на диагностика и няма да ти вземат пари за пробата, а монтажа на кабелите и буксата е за 30 секунди. :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар