Здравейте,искам да попитам някой имал ли е подобен проблем: в момента, в който превключа на 2ра бравото глъхне, не набира ваобще и сякаш спира да върви. отделно от това ми дава16-18/100 градско. Сменявах датчик, свали разхода за известно време и сега пак е така. Свързани ли са двете неща? Ако някой знае нещо по въпроса да пише, моля.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем на 2-ра при BRAVO 1.6, 16V
Collapse
X
-
След като видях мнението ти се обадих на човека, който ми сменява ремъка. Каза , че го е сложил в съответствие с предишните белези.....как може да се разбере дали все пак така е правилно? Ако я закарам на диагностика дали ще ми кажат повече? и по този повод- кажете добър диагностик, че от предишния вдигнах ръце.
Коментар
-
Колега и аз така утивам при същя който ми сменя ремаците глегаги вика всичко е точно аз му обяснявам след като сменихте ремаците колата не върви и гори повече той каза точно му помня думите ""Всичко е ток""ток мале утивам после в друг сервиз гледат ремаците и викат кой ти слага ремаците и аз нищо не казах взеха ми 20 лв но колата се промени и то много а в онзи сервиз повече няма да утида името не сервиза ще го запазя за себе си защото не искам да имам проблеми с идиоти пак се извинявам ама неска само тъкива теми да се сещам и да се ядосвам за минали работи.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
Хм... Странен проблем! Не виждам връзка с 2-рата и нормалното ускорение, а в същото време на другите предавки да няма проблеми... освен... просто предположение, което да е най-логично - евентуално вместо на 2-ра по някаква причина да включваш на 4-та, а в същото време да си мислиш, че си на 2-ра!Хайде направи такъв опит: Потегли на 1-ва нормално и после превключи директно на 4-та и се опитай да ускориш (само гледай да не нацелиш задната!!!!!!!!)! Разлика има ли?
Коментар
-
Виж сега - не се бъзикам ни най-малко! И освен това за мен няма никакво значение пола на колегата/колежката от форума! Просто искам да помогна!Та сега конкретно на проблема! Идеята ми е следната - при положение на скоростния лост на 2-ра, по някаква причина самата скоростна кутия си включва 4-та! За да се убедя обаче на 100% в мнението си те карам да направиш този безобиден опит, който няма да ти струва нищо, но за мен е ценна информация!Хайде сега запали колата и потегли нормално на 1-ва, после 2-ра! И втория експеримент - потегли на 1-ва, после превключи директно на 4-та! Има ли разлика в ускорението на колата при двата опита?
Коментар
-
След като изчетах мненията по проблема една мисъл ми мина, да не би когато се включи на 2-ра някъде лостовата система да натиска или опира в някой кабел, който да е с нарушена изолация или пък да е пречупен вътрешно без да е скъсана изолацията му. Не е лошо да се провери и това, защото не виждам друго логично обяснение да го прави само на 2-ра предавка, освен ако няма проблем в самата скоростна кутия.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар