Дано не се повтаря темата , но не намерих проблем като моя...Преди 5-6 месеца монтирах газова уредба Ланди Ренцо при Таньо Видев в Ямбол. От тогава съм минал на газ 10-12000 километра и , да чукам на дърво съм много довволен Very Happy . Само веднъж съм ходил в сервиза да увеличат подаването на газ и това е! Управителя на сервиза Румен Николов е много сериозен специалист според мен. Препоръчвам го на всички !!! Моят Фиат е Браво 1,4 12 V и отскоро ми прави кофти номер, а именно: След определено каране на газ при опит да мина на бензин (да речем , че свършва газта ) колата почва да губи скорост рязко , забавя и спира, а на " тихи обороти " държи между 500 и 1500 оборота или направо гасне. Имам чувството , че работи на 3 цилиндъра....Паля на ново и след доста време форсиране на двигателя, май се оправя...Интересното е , че това не го правви винаги. Някой път минавам от газ на бензин без проблем....?!?!? След справка във Форума рестартирах компа, като изкл. акумулатора за 3 часа, и май се оправи - карх без проблем 1 седмица по 60 - 70 км. на ден - газ/бензин/газ без проблем, до днес: Паля сутринта да ходя на работа в Ямбол / живея в Сливен за сега / на бензин, и аха да угасне - тресе яко, не мога да тръгна, минавам на газ : 900 оборота и работи като часовник ?!?!?!?!?? Ходих 2 пъти при Hit-ko, но там работи нормално и не показва магариите си....Како ще ме посъветвате?Дааааа! Компа трупа грешки.....Сложих реленце да изключва подаването на инфо към компа когато работи на газ, и май стана ....За сега е ОК!!!Благодаря!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при работа на бензин - Ясно: "трупа грешки"
Collapse
X
-
По вероятно имаш друга причина за проблема и по точно в първоначалния момент при преминаване от газ към бензин помпата не ти доставя необходимото налягане към дюзата. Много е писано по темата за тоя модел и със сигурност мога да твърдя че компа не трупа грешки. Аз карам без емулатор на сондата вече втора година единствено то допълнение е че се изключва дюзата и помпата и когато премина от газ към бензин за части от секундата забива муцуна но това е нормално време докато се достигне работното налягане към инжектора.
Коментар
-
Проблема го реших като разгледах темите в Газови уредби. Отидох при газаджията си - Румен Николов - невероятен специалист по АГУ и ми сложи , както ми обясни, реленце, което да изключва ламбда сондата ( когато колата работи на газ ) за да не подава информация към компа, и съответно да не трупа грешки. Процедурата отне 10 минути и слава Богу, проблема ми беше до там!!!FIAT BRAVO 1.4 12 V
Коментар
-
krassy_fiat написа:Проблема го реших като разгледах темите в Газови уредби. Отидох при газаджията си - Румен Николов - невероятен специалист по АГУ и ми сложи , както ми обясни, реленце, което да изключва ламбда сондата ( когато колата работи на газ ) за да не подава информация към компа, и съответно да не трупа грешки. Процедурата отне 10 минути и слава Богу, проблема ми беше до там!!!
Коментар
-
Аз му писах и на лични и за другата вероятност релето изклчващо дюзата да прави номера и не отхвърлям тая версия защото ми се е случвало доста пути 12 в. релета да остават залепнали. поради лошо качество разбира се. В крайна сметка гадем само тука по форума и разиграваме варианти. След няколко дена вероятно колегата пак ще се оплаче.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:krassy_fiat написа:Проблема го реших като разгледах темите в Газови уредби. Отидох при газаджията си - Румен Николов - невероятен специалист по АГУ и ми сложи , както ми обясни, реленце, което да изключва ламбда сондата ( когато колата работи на газ ) за да не подава информация към компа, и съответно да не трупа грешки. Процедурата отне 10 минути и слава Богу, проблема ми беше до там!!!FIAT BRAVO 1.4 12 V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар