Единственото което е необходимо да се сложи към газовата уредба е симулатор на дюза и нищо повече.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.4 12V- придърпва и губи мощност?
Collapse
X
-
FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
-
Така,топли новини.Смених кутията на въздушния филтър която се беше пръснала от "гърмене" като сега и монтирах клапа за защита.Но проблема не е оттам.Оказва се ЗАСЕГА,че като се откачи клемата на електромоторчето на празен ход и коригирахме тук там,колата върви перфектно.Засега карам с откачена клема,но трябва да сменя това моторче.Тъй като майстора ми обясни да си купя електромоторче за празен ход въпроса ми е- това така наречения стъпков мотор ли е?Някои нека ми каже дали двата термина означават едно и също нещо?Оказа се,че и самофорсирането на колата когато е на газ и придърпването и загуба на мощност са все от това моторче/може би/,но поне като се изолира и колата върви перфектно.Друг проблем които искам да дам като съвет е,че при движение на газ над 60км/ч и на свободна колата угасваше сама.Премахнахме маркуча към въздушния филтър и сега колата смуче газ директно от двигателя.Но майстора обясни,че като сменим стъпковия мотор и пак ще сложим маркуча.Моля ви обяснете ми стъпков мотор и електромотор за празен ход едно и също нещо ли е?
Коментар
-
stanleyhacker написа:Единственото което е необходимо да се сложи към газовата уредба е симулатор на дюза и нищо повече.
Коментар
-
qnisZ написа:Слага се успоредно на нормално включените контакати на релето с който прекъсваш дюзата. И управляващите контакти се вързват към + на газ клапана и на маса. Когато се появи напрежение на газ клапана да отвори контактите на релето и тока да минава само през резистора *това е за 100омовия*. На теб ти трябва точно той и се прави така само за моно инжекцийте.100ома 2/3вата или 47ома/5вата.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Мерси за отговора. Само една поправка, че ако резистора е успоредно на нормално включените контакти, които подават ток на дюзата, то тока няма да минава само през резистора, а последователно презрезистора и дюзата. Така или иначе всияко трябва да е ок, тъй като тока през дюзата ще е много малък и тя няма да работи.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
piperoni написа:6ma7ka7a написа:Филтърчето за горивото може да е замърсено.Brava 1.6 16V ELX
Коментар
-
stanleyhacker написа:Мерси за отговора. Само една поправка, че ако резистора е успоредно на нормално включените контакти, които подават ток на дюзата, то тока няма да минава само през резистора, а последователно презрезистора и дюзата. Така или иначе всияко трябва да е ок, тъй като тока през дюзата ще е много малък и тя няма да работи.
Коментар
-
Колеги току що смених стъпковия мотор с чисто нов/отиде фонда "и аз съм човек /.Оборотите залепнаха на 850,няма придърпване на бензин,няма форсиране на газ.Чудя се дали това е моята кола.Скъсах я да я зоря из града по баирите.Проблем никакъв.Сега се прекръствам три пъти и се моля да съм оправил проблема.Другата седмица ще мина 500км и там ще си покаже дали всичко е ок.Засега няма да дърпам дявола за опашката и да се радвам предварително.Остана само трудното палене от смесването на газта и бензина,но засега ще го преглътна.Остана и да направя музиката сватба и да и се нарадвам най после на тая кола.Убедих се,че стъпковия мотор може да прави много ядове едновременно.Така,че които има подобни проблеми нека да го проверява много хубаво тоя мотор.Успех на всички.като се върна от пътешествието ще ви информирам дали проблема е решен за да закрием темата или още ще пишем по нея. :D
Коментар
-
spark написа:А тоя стъпков мотор обучавали ли са го с някакъв компютър майсторите или просто го слагаш и палиш?Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Точно така направих и аз.Просто сменихме стъпковия мотор без дори да откачаме акумулатора .Запалих и оборотите залепнаха на 850-900.Скъсах я да я мъча из баирите на Търново -оборотите просто си залепнаха на 900 и не мръдват.Там си умряха на 900.Никакво придърпване никакво форсиране.Преди обаче да сменим стъпковия мотор майстора си поигра да понастрои и центрова оборотите и после всичко беше ок.Но пак казвам-ще я тествам на по дълго разстояние и тогава ще се хваля.Никакво обучение ,никакви чалъми.Просто смених стария с новия стъпков мотор и газ до дупка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар