Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Fiat Coupe 2.0 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Какво стана, има ли развитие?Тази сутрин открих, че може би проблема е в някой от температурните датчици(както си мислих), защото сутринта при температура от около 9 градуса колата запали от раз!!!Не знам, ще ги меря пак тия дни, но ако имате резултат направо казвайте
    BMW E90 320D
    ех. FIAT COUPE 2.0 16V
    ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
    ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

    Коментар


      #47
      1

      Засега се разминах с ремонта на вариатора ,почистиха ми картера,няква маслена центруфуга и горната цаст на маслените магистрали и засега шума изчезна.

      Коментар


        #48
        Re: 1

        BRASNA4A написа:
        Засега се разминах с ремонта на вариатора ,почистиха ми картера,няква маслена центруфуга и горната цаст на маслените магистрали и засега шума изчезна.
        колеги аз все още нямам време да отида до Русе и да си реша всичките си ядове, но другата седмица май ми се очертава свободна и ще се свържа с Колегата "ivanko_rs" и веднага ще ви споделя решението на тайнствения проблем с паленето и тресенето сутрин.
        220hp!!!

        Коментар


          #49
          Намери ли се отговор за въпросното тресене на мотора при палене ?

          Коментар


            #50
            MoHaX написа:
            Намери ли се отговор за въпросното тресене на мотора при палене ?
            колеги изяинете ме моля, но бях по работа целия месец, и нямам време да отида до Русе, и да се свържа с "ivanko_rs", но при парва вазможност веднага ще пиша. Иначе колата не сам я спирал, никакви проблеми (освен сутрин), но аз преди да запаля завартам "черварт на стартер" и при второ палене нинакав прблем, нядявам се че юни ще сам по свободен и ще разреша проблема и Веднага ще Ви пиша.
            220hp!!!

            Коментар


              #51
              Здрасти. Може ли да пробваш нещо друго? Подаи на контакт 2-3 пъти без да въртиш стартера за да може помпата да качи гориво по системата. Ако запали без проблем значи възвратния клапан не е наред а тои е в бензиновата помпа маи.
              FIAT BRAVA 1,9-TD-100
              FIAT COUPE 2,0-16 - последно
              SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
              PEUGEOT PARTNER TEPEE

              Коментар


                #52
                vencislav написа:
                Здрасти. Може ли да пробваш нещо друго? Подаи на контакт 2-3 пъти без да въртиш стартера за да може помпата да качи гориво по системата. Ако запали без проблем значи възвратния клапан не е наред а тои е в бензиновата помпа маи.
                колега пробвах дори 5-6 пъти (докато изключи помпата), но никаква промяна, винаги на втория път пали, тресе си и толкова. Мнозина се самняваха във този клапан, но уви наред е. Колега да те запитам - Ти имаш ли някакво прекъсване на мотора, в ниските обороти, (щот аз имам и никои не може да ми обясни от какво са), смених стъпково моторче, промяня никаква, от 950 - 1200, се появява. Можеш ли да ми кажеш какъв разход ти дава "coupe-to", щот аз не падам под 16 на 100. thanks aLL boys
                220hp!!!

                Коментар


                  #53
                  Karaboev написа:
                  vencislav написа:
                  Здрасти. Може ли да пробваш нещо друго? Подаи на контакт 2-3 пъти без да въртиш стартера за да може помпата да качи гориво по системата. Ако запали без проблем значи възвратния клапан не е наред а тои е в бензиновата помпа маи.
                  колега пробвах дори 5-6 пъти (докато изключи помпата), но никаква промяна, винаги на втория път пали, тресе си и толкова. Мнозина се самняваха във този клапан, но уви наред е. Колега да те запитам - Ти имаш ли някакво прекъсване на мотора, в ниските обороти, (щот аз имам и никои не може да ми обясни от какво са), смених стъпково моторче, промяня никаква, от 950 - 1200, се появява. Можеш ли да ми кажеш какъв разход ти дава "coupe-to", щот аз не падам под 16 на 100. thanks aLL boys
                  По стрелка ли мериш разхода? Ако е така, 10000% не ти харчи 16 на 100. И аз така се подлъгвах от грешното показание на стрелката!!!При мен няма никакво прекъсване, мотора си пее, колата си върви както трябва, но проблема със сутрешното палене не съм го решил още!!!
                  BMW E90 320D
                  ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                  ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                  ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                  Коментар


                    #54
                    Моито е 1.6 и аз съм кат вас, сутрин от първо палене не става, но от второто всичко е 6. В редките случаи когато запали от първия път работи 4-5 сек нормално и се почва едно тресене едно чудо, ако опитам да подам газ почти нищо не се оправя (заглъхва като че ли се дави) докато не успея да я изкарам извън критичните 1500 оборота тогава се изфорсирва добре и работи перфектно после стабилизира обороти и вече няма грижи. Преди (казвам преди щото сега съм с газ) му бях хванал цаката. Като завъртя на стартер първото препалване го пропускам, тоест въртя и усещам за секунда как препалва ако в тоя момент пусна ключа ще запали но ще изгасне веднага, ако не пусна ключа стартера прави още 1-2 оборота и колата палеше перфектно. Сега обаче тва не помага, сега ще опитам както пише колегата да врътна четвърт на стартер без да паля и после да я запаля от втори път да видя всичко ок ли ще е. За темп датчика помня че на ланчата един маистор ми каза като я гледа на компа че темп датчика ми от време на време си показва квот му падне и да съм го сменил. Послушах го купих нов смених го и стана точно това което сега с фиата ми. Пали но нестабилно и гасне от втория път вече беше ок. Тогава си сложих стария щур датчик и от тогава никви грижи с паленето на ланчата. Ама пусто кат нема време се занимавам с фиата да зема да сменя тоя датчик да видя ша стане ли нещо. Гледали сме го и на виза уж работи коректно датчика ама...... Бати фиятската зараза е тоя проблем
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #55
                      Някои ще кажели при студен мотор какви стоиности трябва да показва темп датчика като с еима предвид че в тея жеги за студен мотор говорим тем от 25 градуса.
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #56
                        Аз имам същият проблем и следя темата с голям интерес. Слави, температурния датчик при 20 градуса трябва да дава около 2500 ома.
                        Bravo 1.8 16V GT ex.
                        Fiat Croma 1.9 16V mjet

                        Коментар


                          #57
                          Gecata_82 написа:
                          Аз имам същият проблем и следя темата с голям интерес. Слави, температурния датчик при 20 градуса трябва да дава около 2500 ома.
                          Мерси при първа възможност ще го замеркам
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #58
                            Slavi_Lancia написа:
                            Gecata_82 написа:
                            Аз имам същият проблем и следя темата с голям интерес. Слави, температурния датчик при 20 градуса трябва да дава около 2500 ома.
                            Мерси при първа възможност ще го замеркам
                            Колеги!!! Просто незнам какво вече да спомена, но вече близо 5000 километра нямам никакав проблем, -"Освен при паленето сутрин", бутвам четварт на стартера преди да пална и всичко си е "ОК". Между другото забелязах нещо?! Като я оставя няколко часа колата и като я паля, върти 5-6 секунди на стартер преди да палне, имам чувството, че няма налягане в горивната система, или незнам, дайте мнение. И как мога да проверя тази бензинова помпа?
                            220hp!!!

                            Коментар


                              #59
                              проблема е явно масов при фиатите , и как така никой не може да разбера какъв е... аз на моето браво имам абсолютно същият проблем... завъртам почва да тресе и угасва , на второто завътане пали от раз... но дам ли по рязко газ... колата почва да се дави все едно няма достатъчен приток на гориво... като загрее колата се оправя но при движение на 2ра скорост като я настъпиш пак се усеща леко прекъсване от 1000-2500 оборота.....

                              Коментар


                                #60
                                Аз имах проблем миналата седмица с маркучите в резервоара,просто бяха цъфнали.Правеше същите проблеми при палене сутрин и по студена.Най-добре си закачете един манометър и следете налягането на бензина.Друг начин без разглобяване няма
                                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                                Коментар

                                Working...
                                X