Какво стана, има ли развитие?Тази сутрин открих, че може би проблема е в някой от температурните датчици(както си мислих), защото сутринта при температура от около 9 градуса колата запали от раз!!!Не знам, ще ги меря пак тия дни, но ако имате резултат направо казвайте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Fiat Coupe 2.0 16v
Collapse
X
-
Re: 1
BRASNA4A написа:Засега се разминах с ремонта на вариатора ,почистиха ми картера,няква маслена центруфуга и горната цаст на маслените магистрали и засега шума изчезна.220hp!!!
Коментар
-
MoHaX написа:Намери ли се отговор за въпросното тресене на мотора при палене ?220hp!!!
Коментар
-
Здрасти. Може ли да пробваш нещо друго? Подаи на контакт 2-3 пъти без да въртиш стартера за да може помпата да качи гориво по системата. Ако запали без проблем значи възвратния клапан не е наред а тои е в бензиновата помпа маи.FIAT BRAVA 1,9-TD-100
FIAT COUPE 2,0-16 - последно
SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
PEUGEOT PARTNER TEPEE
Коментар
-
vencislav написа:Здрасти. Може ли да пробваш нещо друго? Подаи на контакт 2-3 пъти без да въртиш стартера за да може помпата да качи гориво по системата. Ако запали без проблем значи възвратния клапан не е наред а тои е в бензиновата помпа маи.220hp!!!
Коментар
-
Karaboev написа:vencislav написа:Здрасти. Може ли да пробваш нещо друго? Подаи на контакт 2-3 пъти без да въртиш стартера за да може помпата да качи гориво по системата. Ако запали без проблем значи възвратния клапан не е наред а тои е в бензиновата помпа маи.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Моито е 1.6 и аз съм кат вас, сутрин от първо палене не става, но от второто всичко е 6. В редките случаи когато запали от първия път работи 4-5 сек нормално и се почва едно тресене едно чудо, ако опитам да подам газ почти нищо не се оправя (заглъхва като че ли се дави) докато не успея да я изкарам извън критичните 1500 оборота тогава се изфорсирва добре и работи перфектно после стабилизира обороти и вече няма грижи. Преди (казвам преди щото сега съм с газ) му бях хванал цаката. Като завъртя на стартер първото препалване го пропускам, тоест въртя и усещам за секунда как препалва ако в тоя момент пусна ключа ще запали но ще изгасне веднага, ако не пусна ключа стартера прави още 1-2 оборота и колата палеше перфектно. Сега обаче тва не помага, сега ще опитам както пише колегата да врътна четвърт на стартер без да паля и после да я запаля от втори път да видя всичко ок ли ще е. За темп датчика помня че на ланчата един маистор ми каза като я гледа на компа че темп датчика ми от време на време си показва квот му падне и да съм го сменил. Послушах го купих нов смених го и стана точно това което сега с фиата ми. Пали но нестабилно и гасне от втория път вече беше ок. Тогава си сложих стария щур датчик и от тогава никви грижи с паленето на ланчата. Ама пусто кат нема време се занимавам с фиата да зема да сменя тоя датчик да видя ша стане ли нещо. Гледали сме го и на виза уж работи коректно датчика ама...... Бати фиятската зараза е тоя проблемПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Някои ще кажели при студен мотор какви стоиности трябва да показва темп датчика като с еима предвид че в тея жеги за студен мотор говорим тем от 25 градуса.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Gecata_82 написа:Аз имам същият проблем и следя темата с голям интерес. Слави, температурния датчик при 20 градуса трябва да дава около 2500 ома.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Gecata_82 написа:Аз имам същият проблем и следя темата с голям интерес. Слави, температурния датчик при 20 градуса трябва да дава около 2500 ома.220hp!!!
Коментар
-
проблема е явно масов при фиатите , и как така никой не може да разбера какъв е... аз на моето браво имам абсолютно същият проблем... завъртам почва да тресе и угасва , на второто завътане пали от раз... но дам ли по рязко газ... колата почва да се дави все едно няма достатъчен приток на гориво... като загрее колата се оправя но при движение на 2ра скорост като я настъпиш пак се усеща леко прекъсване от 1000-2500 оборота.....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар