Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Fiat Coupe 2.0 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    МАП - датчик за измерване на налягането/вакуума във всмукателния колектор - Manifold Air Presure - MAPТПС - потенциометър на дроселовата клапа - Trothle Position Sensor - TPSДругото утре
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      #32
      Днес диагностиката показа 1 единствена грешка - ламбда сонда и само това!!! А за паленето - никакав отговор не ми дадоха.Също така изхвърлих катализатора!!!
      BMW E90 320D
      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

      Коментар


        #33
        blagun написа:
        Днес диагностиката показа 1 единствена грешка - ламбда сонда и само това!!! А за паленето - никакав отговор не ми дадоха.Също така изхвърлих катализатора!!!
        и на мен ми показва грешка ламда, но като я закачихме на осцилоскоп работи идеално, а след това извадих акумолатора за около два часа, после запалих, работи десет минути и пак сащата грешка, след това, палих сигурно 20 пъти и не ми светна сервизната лампа. Незнам как да си го обясня това!?!
        220hp!!!

        Коментар


          #34
          1

          аз карам същата с 1.8 16 клапана ,много гори и като технически изпълнение е явно някъв пробен варянт с този вариатор ????????

          Коментар


            #35
            Аз съм с браво 1,8 GT 16V и имам сутрин същият проблем със тресенето , познавам още 3 4 човека които имат същият проблем и до сега никои не е разбрал от калво се получава това

            Коментар


              #36
              Дали не може да е положението на ТПС-а , за сравнение аз съм с типо коренно различен двигател и имам същия проблем но съм сменил всичко със чисто ново , включая ТПС, всички датчици ламбда моторче и тн. Обаче от известно време след като почна да ми прави тези мизерии започнах да си мисля че ТПС-а се е разместил .Та съвета ми е отидете да ви го настроят на ново ако искатъе да пробвате просто а не съм ходил още.Поздрави на всички и успех
              Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
              Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

              Коментар


                #37
                Karaboev написа:
                blagun написа:
                Днес диагностиката показа 1 единствена грешка - ламбда сонда и само това!!! А за паленето - никакав отговор не ми дадоха.Също така изхвърлих катализатора!!!
                и на мен ми показва грешка ламда, но като я закачихме на осцилоскоп работи идеално, а след това извадих акумолатора за около два часа, после запалих, работи десет минути и пак сащата грешка, след това, палих сигурно 20 пъти и не ми светна сервизната лампа. Незнам как да си го обясня това!?!
                100км съм изминал от вчера и още не ми е светнала лампата, за сега е доста добре :D
                BMW E90 320D
                ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                Коментар


                  #38
                  asus написа:
                  Дали не може да е положението на ТПС-а , за сравнение аз съм с типо коренно различен двигател и имам същия проблем но съм сменил всичко със чисто ново , включая ТПС, всички датчици ламбда моторче и тн. Обаче от известно време след като почна да ми прави тези мизерии започнах да си мисля че ТПС-а се е разместил .Та съвета ми е отидете да ви го настроят на ново ако искатъе да пробвате просто а не съм ходил още.Поздрави на всички и успех
                  Според мен е свързано с налягането на бензина
                  BMW E90 320D
                  ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                  ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                  ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                  Коментар


                    #39
                    писал съм и по други теми ... и при мен се проявява този проблем с притрисането при първо палене. за съжаление след безброй диагностики, профилактики и тн ... промяната единствено се изрази в динамиката на колата към по добра но не и в първото палене ... С голям интерес следя темата тъй като това остава една голяма въпросителна за мен и в сервизите
                    Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth

                    Коментар


                      #40
                      Filcov написа:
                      писал съм и по други теми ... и при мен се проявява този проблем с притрисането при първо палене. за съжаление след безброй диагностики, профилактики и тн ... промяната единствено се изрази в динамиката на колата към по добра но не и в първото палене ... С голям интерес следя темата тъй като това остава една голяма въпросителна за мен и в сервизите
                      колеги и аз дигнах ръце от тази кола, но сам си поръчал цял fiat coupe (леко катастрофирал но уж пали от раз) от италия и като пристигне почвам да сменям едно по едно, докато не се оправи, мосля че са дюзите, но ще докладвам за всяка операция и за някаква промяна в паленето.
                      220hp!!!

                      Коментар


                        #41
                        Karaboev написа:
                        Filcov написа:
                        писал съм и по други теми ... и при мен се проявява този проблем с притрисането при първо палене. за съжаление след безброй диагностики, профилактики и тн ... промяната единствено се изрази в динамиката на колата към по добра но не и в първото палене ... С голям интерес следя темата тъй като това остава една голяма въпросителна за мен и в сервизите
                        колеги и аз дигнах ръце от тази кола, но сам си поръчал цял fiat coupe (леко катастрофирал но уж пали от раз) от италия и като пристигне почвам да сменям едно по едно, докато не се оправи, мосля че са дюзите, но ще докладвам за всяка операция и за някаква промяна в паленето.
                        Няма да се отчайваш, това е дребен проблем, който ще изскочи от някъде!!!Трябва ми само ВИЗА и ще го намеря!!!Днес премерих температурните датчици имам съмнение за единия, но ще го хвана,тия дни ще се опитам да сваля регулатора на налягането на бензина и ще го замеря - трябва да е 3 + бара!!!Не е толкова сложно колкото изглежда!Има 5-6 неща, от които може да е, и ще ги проверя!!Надявам се, който има развитие по темата да пише тук.
                        BMW E90 320D
                        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                        Коментар


                          #42
                          Колеги,както си и мислех моя човек каза да си сверите наляганато на горивото ако не вдига други грешки и после да търсите други проблеми.Благуне,няма нужда да сваляш клапана за регулиране на горивото,просто закачи манометър на маркуча който влиза в рейката и виж колко ще покаже при работещ двигател,не на контакт.За другия колега да направи същото,ако нямате такъв уред то по сервизите трябва да имат,да ги е...
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            #43
                            ivanko_rs написа:
                            Колеги,както си и мислех моя човек каза да си сверите наляганато на горивото ако не вдига други грешки и после да търсите други проблеми.Благуне,няма нужда да сваляш клапана за регулиране на горивото,просто закачи манометър на маркуча който влиза в рейката и виж колко ще покаже при работещ двигател,не на контакт.За другия колега да направи същото,ако нямате такъв уред то по сервизите трябва да имат,да ги е...
                            аз лично не искам вече да посещавам тукашните сервизи, че ми писна от разбирачи. Ако може да ми дадещ някакви данни да се свържа с теб и да дойда до Русе, след празниците (или когато ти е удобно на теб Колега "ivanko_rs" ), и да направим една пълна диагностика и съответно ремонт, на моето "зверче". Предварително Thanks
                            220hp!!!

                            Коментар


                              #44
                              Нямаш никакви грижи,говориш след 6 май нали?Само трябва да проверя моя човек как е с работата и да го уговоря че е затрупан.Значи това ще го имаш като инфо на 29 април,т.е. вторник Аз отгоре на това съм отпуска от 7 до 9 май,така че ще мога да ти обърна достатъчно внимание.0887 973 821 Иван
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар


                                #45
                                Да не забравите да напишете какъв е бил загадачният проблем
                                BMW E90 320D
                                ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                                ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                                ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                                Коментар

                                Working...
                                X