Приятел, накарай някой да я форсира до около 3000 об. и застани на ауспуха, ако (кашля) на и мисли си за запушенкатализатор Ламбдата светва защото регистрира повишение на температура в следствие задържане на газовете, поне при мен беше така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Fiat Coupe 2.0 16v
Collapse
X
-
Не е нормално!!!При нормално карана аз не съм качвал разход над 12 литра на 100 км., НО от известно време съм 15-16 на 100 като теб Виж в подписа ми, там може да следиш какъв ми е разхода! Тази седмица ще я подхвана моята, че имам доста работа, и ако разбера или оправя нещо ще пиша 100%BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
незнам какво става с тази кола ама днес не ми е светила сервизната лампа(около 90-100 километра сам изминал),а обикновенно ми светва на километар-два след всяко палене. Карах пак само градско и пак 16/100, скоро ще имам дълъг път, и ше я засека. Колеги кажете какво мислите за добавките за почистване на дюзите, че мисля да пробам, каква марка да използвам, и дали има възможност да стане по-зле, иначе карам само със 100 октана.220hp!!!
Коментар
-
Аз искам да попитам сменял ли си горивен филтър? Това ми е първата препоръка за всички които казват че им е светнала лампата за инжекцията. При мен това се получи преди време и след смяната на филтъра се оправи. Когато разрязах филтъра , вътре няма да ти казвам какво беше! Но ако си решил да слагаш добавки за прочистване на дюзи направи го преди да смениш филтъра, защото всичките гадости от резервоара ще тръгнат към дюзите!Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
val_mcrae написа:Аз искам да попитам сменял ли си горивен филтър? Това ми е първата препоръка за всички които казват че им е светнала лампата за инжекцията. При мен това се получи преди време и след смяната на филтъра се оправи. Когато разрязах филтъра , вътре няма да ти казвам какво беше! Но ако си решил да слагаш добавки за прочистване на дюзи направи го преди да смениш филтъра, защото всичките гадости от резервоара ще тръгнат към дюзите!220hp!!!
Коментар
-
Има леко развитие по въпроса!Значи утре ще потвърдя 100% какво е!За големия разход - ламбда сонда плюс някакъв датчик синхронизатор за паленето (за пръв път чувам за такъв датчик). Но утре ще знам със сигурност!!!BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
blagun написа:Има леко развитие по въпроса!Значи утре ще потвърдя 100% какво е!За големия разход - ламбда сонда плюс някакъв датчик синхронизатор за паленето (за пръв път чувам за такъв датчик). Но утре ще знам със сигурност!!!Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:blagun написа:Има леко развитие по въпроса!Значи утре ще потвърдя 100% какво е!За големия разход - ламбда сонда плюс някакъв датчик синхронизатор за паленето (за пръв път чувам за такъв датчик). Но утре ще знам със сигурност!!!BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Колеги да ви кажа във Велико Търново, няма чак такав избор от майстори особено що се отнася до Fiat Coupe. Ходих вече при трима и ми писна да ми вземат парите за нищо!!!На въпроса "-Сутринта преди да запаля само завартам на стартер около четвърт оборот и веднага изключвам(без да пали), после завартам наново и колата си пали без прoблем и без да тресе , заработва перфектно, иначе като запаля от раз, голямо тресене 5-6 сек. и накрая гасне." Първият майстор ми чисти дебитомера, и каза че ще се оправи паленето. Втрият разбирач пак ми каза че стъпковото моторче не било надед, и така се оказа беше много износено буталцето, смених го, и никаква промяна, само се стабилизираха оборотите на около 900(М/у другото сам със спортен филтър незнам дали има значение но така я купих, цялата ваздушна с-ма ми я няма). Относно налягането не сме го проверявали, но колата си варви направо изумително добре, но след 1500 оборота, до 1500 кошмар, като подавам много леко газ двигателя прекъсва тресе, мине ли 1500 влиза в режим, Колега ivanko_rs, как си го обясняваш това. Интересното е че съм в нормата на изгорелите газове, сондата си работи идеално, вече не ми светва сутрин сервизната лампа, ами гори кам 16-17, никой маистор не може да повярвя, но е факт. Ти какво ще кажеш, и имаш ли идея и съвет относто това парадоксално сутрешно тресене?220hp!!!
Коментар
-
Колега "Karaboev",утре ще питам тук едни мои хора дето се занимават с електроника и диагностика.Но нищо не ми каза какви стойности ти показва на тестер за температурите в реално време?А също така какво показва и като състояние на МАП-а,ТПС-а и милисекундите на впръскване?Ти дебитомер нямаш,какво са ти чистили тогава че ми стана интересноPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:Колега "Karaboev",утре ще питам тук едни мои хора дето се занимават с електроника и диагностика.Но нищо не ми каза какви стойности ти показва на тестер за температурите в реално време?А също така какво показва и като състояние на МАП-а,ТПС-а и милисекундите на впръскване?Ти дебитомер нямаш,какво са ти чистили тогава че ми стана интересно220hp!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар