Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Fiat Coupe 2.0 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Приятел, накарай някой да я форсира до около 3000 об. и застани на ауспуха, ако (кашля) на и мисли си за запушенкатализатор Ламбдата светва защото регистрира повишение на температура в следствие задържане на газовете, поне при мен беше така.
    Powered by Emzo

    Коментар


      #17
      Моят гореше между 9 и 18 л/100км. Зависи как натискаш :D

      Коментар


        #18
        Не е нормално!!!При нормално карана аз не съм качвал разход над 12 литра на 100 км., НО от известно време съм 15-16 на 100 като теб Виж в подписа ми, там може да следиш какъв ми е разхода! Тази седмица ще я подхвана моята, че имам доста работа, и ако разбера или оправя нещо ще пиша 100%
        BMW E90 320D
        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

        Коментар


          #19
          незнам какво става с тази кола ама днес не ми е светила сервизната лампа(около 90-100 километра сам изминал),а обикновенно ми светва на километар-два след всяко палене. Карах пак само градско и пак 16/100, скоро ще имам дълъг път, и ше я засека. Колеги кажете какво мислите за добавките за почистване на дюзите, че мисля да пробам, каква марка да използвам, и дали има възможност да стане по-зле, иначе карам само със 100 октана.
          220hp!!!

          Коментар


            #20
            Ползвал съм на KRAFT и ефекта е почти 0. Чувал съм, че с ултра звук е по-ефикасно, но не съм пробвал.

            Коментар


              #21
              Аз искам да попитам сменял ли си горивен филтър? Това ми е първата препоръка за всички които казват че им е светнала лампата за инжекцията. При мен това се получи преди време и след смяната на филтъра се оправи. Когато разрязах филтъра , вътре няма да ти казвам какво беше! Но ако си решил да слагаш добавки за прочистване на дюзи направи го преди да смениш филтъра, защото всичките гадости от резервоара ще тръгнат към дюзите!
              Alfa Romeo 166 2,4 JTD
              Porsche 944 S2
              http://www.valmcrae.snimka.bg/
              http://vbox7.com/user:val_mcrae
              http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

              Коментар


                #22
                val_mcrae написа:
                Аз искам да попитам сменял ли си горивен филтър? Това ми е първата препоръка за всички които казват че им е светнала лампата за инжекцията. При мен това се получи преди време и след смяната на филтъра се оправи. Когато разрязах филтъра , вътре няма да ти казвам какво беше! Но ако си решил да слагаш добавки за прочистване на дюзи направи го преди да смениш филтъра, защото всичките гадости от резервоара ще тръгнат към дюзите!
                да, наистина не споменах че смених горивния филтър(преди два-три дена), и май от тогава не ми е светвала лампата на инжекцията, ама ако сутринта не завартя четварт оборот двигателя, преди да запаля, тресе като трактор, иначе с едно предварително "чукване на стартера", пали без проблем. Май ми останаха само дюзите, но засега ще поисчакам с ултразвука, щото чакам да ми докарат цял двигател от италия и ще пробвам с други дюзи. Благодаря много за отзивчивостта Ви колеги!!! Ако има някакво развитие и решение на проблема ще пиша, чакам и съвети.
                220hp!!!

                Коментар


                  #23
                  Има леко развитие по въпроса!Значи утре ще потвърдя 100% какво е!За големия разход - ламбда сонда плюс някакъв датчик синхронизатор за паленето (за пръв път чувам за такъв датчик). Но утре ще знам със сигурност!!!
                  BMW E90 320D
                  ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                  ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                  ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                  Коментар


                    #24
                    blagun написа:
                    Има леко развитие по въпроса!Значи утре ще потвърдя 100% какво е!За големия разход - ламбда сонда плюс някакъв датчик синхронизатор за паленето (за пръв път чувам за такъв датчик). Но утре ще знам със сигурност!!!
                    Така,по молба на колегата Благун,а и т.к. не я бях видял темата ще си напиша и аз мнението.Колега Karaboev ,проверихте ли налягането на помпата и въобще как го държи при движение и различни обороти?Аз имах такъв проблем преди две години със Седичито и излезе бензинова помпа.Имаш два темп. датчика,от тях също може да ти обогатява.Единия за антифирза е син на цвят и завит на термостата отгоре,другия за въздуха е кафяв на цвят и е завит на всмукателния колектор отзад в ляво горе.Тези датчици с мерене трудно ще ги хванете,най-добре се виждат при закачен тестер ,когато показват резлни данни,аз моя за антифриза така го сгепах че показва достъа по-малко.Може да е заминал и клапана който регулира налягането на горивото в рейката,който предполагам е Бош и се защипва с една телена скоба.Проверката естествено пак е със замерване на налягането в рейката,трябва да е 3.0 бара при изваден вакуум.Благуне,какъв е този синхронизиращ датчик?За пръв път чувам за такова нещо,май трябва да си смениш майстора ми се струва.Да не ти е говорил за фазовия датчик който се намира в делкото?
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      #25
                      ivanko_rs написа:
                      blagun написа:
                      Има леко развитие по въпроса!Значи утре ще потвърдя 100% какво е!За големия разход - ламбда сонда плюс някакъв датчик синхронизатор за паленето (за пръв път чувам за такъв датчик). Но утре ще знам със сигурност!!!
                      Така,по молба на колегата Благун,а и т.к. не я бях видял темата ще си напиша и аз мнението.Колега Karaboev ,проверихте ли налягането на помпата и въобще как го държи при движение и различни обороти?Аз имах такъв проблем преди две години със Седичито и излезе бензинова помпа.Имаш два темп. датчика,от тях също може да ти обогатява.Единия за антифирза е син на цвят и завит на термостата отгоре,другия за въздуха е кафяв на цвят и е завит на всмукателния колектор отзад в ляво горе.Тези датчици с мерене трудно ще ги хванете,най-добре се виждат при закачен тестер ,когато показват резлни данни,аз моя за антифриза така го сгепах че показва достъа по-малко.Може да е заминал и клапана който регулира налягането на горивото в рейката,който предполагам е Бош и се защипва с една телена скоба.Проверката естествено пак е със замерване на налягането в рейката,трябва да е 3.0 бара при изваден вакуум.Благуне,какъв е този синхронизиращ датчик?За пръв път чувам за такова нещо,май трябва да си смениш майстора ми се струва.Да не ти е говорил за фазовия датчик който се намира в делкото?
                      Значи аз говорих с приемчика на сервиза и той ми го каза тоава за датчика и аз много се учудих, ама си викам тоя толкова и рабира, каза ми че "... от известно време пристигат доста купета с този мотор и с тези симптоми.." като нашите и ми спомена тази 2 неща, и записа час за утре така че ще пиша какво е станало!И двата датчика съм ги мерил и са в нормите, поне според това, което видях аз.Може ли да е запушен катализатора и оттам да идва проблема със сондата и разхода.Аз си мислих, че е от темп. датчик, защото номера с паленето ми го прави сега като е топло, а зимата палеше от раз!Абе утре ще видим какво ще каже диагностиката и ще пиша!
                      BMW E90 320D
                      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                      Коментар


                        #26
                        Колеги да ви кажа във Велико Търново, няма чак такав избор от майстори особено що се отнася до Fiat Coupe. Ходих вече при трима и ми писна да ми вземат парите за нищо!!!На въпроса "-Сутринта преди да запаля само завартам на стартер около четвърт оборот и веднага изключвам(без да пали), после завартам наново и колата си пали без прoблем и без да тресе , заработва перфектно, иначе като запаля от раз, голямо тресене 5-6 сек. и накрая гасне." Първият майстор ми чисти дебитомера, и каза че ще се оправи паленето. Втрият разбирач пак ми каза че стъпковото моторче не било надед, и така се оказа беше много износено буталцето, смених го, и никаква промяна, само се стабилизираха оборотите на около 900(М/у другото сам със спортен филтър незнам дали има значение но така я купих, цялата ваздушна с-ма ми я няма). Относно налягането не сме го проверявали, но колата си варви направо изумително добре, но след 1500 оборота, до 1500 кошмар, като подавам много леко газ двигателя прекъсва тресе, мине ли 1500 влиза в режим, Колега ivanko_rs, как си го обясняваш това. Интересното е че съм в нормата на изгорелите газове, сондата си работи идеално, вече не ми светва сутрин сервизната лампа, ами гори кам 16-17, никой маистор не може да повярвя, но е факт. Ти какво ще кажеш, и имаш ли идея и съвет относто това парадоксално сутрешно тресене?
                        220hp!!!

                        Коментар


                          #27
                          Колега "Karaboev",утре ще питам тук едни мои хора дето се занимават с електроника и диагностика.Но нищо не ми каза какви стойности ти показва на тестер за температурите в реално време?А също така какво показва и като състояние на МАП-а,ТПС-а и милисекундите на впръскване?Ти дебитомер нямаш,какво са ти чистили тогава че ми стана интересно
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            #28
                            Ние с КУПЕТАТА май сме по-малко и по-заплетени. Ти колега Karaboev поне си в БГ. Пални звяра и ходи в Русе, там ще ти помогнат със сигурност. Имаме много спец. отряди.

                            Коментар


                              #29
                              ivanko_rs написа:
                              Колега "Karaboev",утре ще питам тук едни мои хора дето се занимават с електроника и диагностика.Но нищо не ми каза какви стойности ти показва на тестер за температурите в реално време?А също така какво показва и като състояние на МАП-а,ТПС-а и милисекундите на впръскване?Ти дебитомер нямаш,какво са ти чистили тогава че ми стана интересно
                              Ами майстора ми извади ваздушния филтър и ме накара да натисна педала на гаста и чисти там нещо после каза че е дебитомера, (и уж вече колата щяла да пали добре) незнам, да ти кажа аз съм монтьор но се занимавам само със камиони,(знаеш там е по груба техниката),но изобщо май не са ми тествали тези датчци, но утре ще питам майстора ми. Между другото да те попитам - какво е МАП, ТПС, че май мойте майстори са много "боси" нещо, щот не са споменавали нещо подобно, та да ги попитам как може да ги тестваме. Ще изчакам твоето мнение и анализ, (от каде иде този проклет проблем с това тресене) и ако може да се свържем да дойда до Русе, и най накрая да си оправя колата, че да ти кажа до гуша ми дойде от "инвалиди" майстори де. Verry thanks
                              220hp!!!

                              Коментар


                                #30
                                Аз от Испания ще се върна в Русе за да си оправя "машинката". Ти какво още чакаш!?

                                Коментар

                                Working...
                                X