Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.6 16V запитване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колега гледам си от варна,аз моита дюза я почиствах долу до жп гара,свалих я оставих я в магазина и след 2 часа си я вземах.

    Коментар


      #17
      policaiko написа:
      колега гледам си от варна,аз моита дюза я почиствах долу до жп гара,свалих я оставих я в магазина и след 2 часа си я вземах.
      Мерси, обаче нямам инструмент да правя такива операции тука, пък и несъм махал колектори :/ Най-много да оплескам нещата
      Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
      Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #18
        кола проблем

        Естествено че ще има проблем като превключиш от газ на бензин. Изключи + за малко и карай пак на бензин би трябвало да се оправи .Като караш на газ ECU помни как е било и като превключиш на бензин е друго и за това така става ако е газов инцекцион и ако сондата е добре не би трябвало да има проблемТрябва да се кара на бензин по някога не само на газ иначе вярно може да имаш проблем с дюзите.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          Re: кола проблем

          kluchar написа:
          Естествено че ще има проблем като превключиш от газ на бензин. Изключи + за малко и карай пак на бензин би трябвало да се оправи .Като караш на газ ECU помни как е било и като превключиш на бензин е друго и за това така става ако е газов инцекцион и ако сондата е добре не би трябвало да има проблемТрябва да се кара на бензин по някога не само на газ иначе вярно може да имаш проблем с дюзите.
          То нали имаше някаква джаджа която залъгва ЕКУто, но аз незнам дали я имам. А за акумулатора нали по принцип докато върви двигателя цялата система се захранва от генератора ?? Или казваш да го откача за известно време и после да пална на бензин ?
          Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
          Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

          Коментар


            #20
            откачаш за 1 часпосле палиш на бензини оставяш без да форсираш да бачка 10 мин на празен ходтака ще се оправи ако е грешка
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #21
              аха мерси а то всъщност ако е грешка сигурно след известно време каране на газ ще се получи пак. То на диагностика ще си проличи, но ще пробвам това с акумулатора
              Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
              Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

              Коментар


                #22
                само ще ти вземат 20-30 левапробвай такаможе и да не се появи повечеа ако се появява рядко знаеш лекарствотоако е по-често - отиваш при газаджиите
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #23
                  кола

                  имаш ли ланда симулатор за газта замества сондата на газ и ако сондата не е добре и да чистиш дюзи пак щ е е така
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #24
                    и при мен беше така ходих на елкон кабели бобина +почистване на дюзи елкон 20лв кабели 90лв бобина 200лв+5лв мотажбях на метан и ми обясни че прекасването било от кабели и бобина нямало достатачно ток и имало забавяне на тока? а метана се палел от от налягането не му трябвало толкова ток и накрая ефект никакъв един колега ми даде номера на един маистор взема 20лв на дюза+демонтж и мотаж штот се свалят колекторите и ги изчисти 2те 2 ми намери от морга за по 20лв бр. и се оправи но имах и проблем с помпата в последтсвие тя не работи но за6то? така че внимаваи кво ще излажат
                    fiat bravo 16_16v 103hp

                    Коментар


                      #25
                      Сонда незнам дали имам , несъм слагал аз газовата а пратих човек. Колкото до дюзите ми казаха на едно място по 15 лева на дюза (сигурно без работата), но имат и електричар , който докато чаках диагностицира изгоряла или счупена ламбда на един голф 3 . Така че се надявам да открият проблема Палнах я пред тях и казаха че са почти сигурни, че има зацапана дюза. Но ще го оставя за по нататък, че не ми е толкова наложащо , пък и пари нямам . Ще си карам на газ засега пък после ще го мисля
                      Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                      Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                      Коментар


                        #26
                        nikolov-1.6_v16 написа:
                        и при мен беше така ходих на елкон кабели бобина +почистване на дюзи елкон 20лв кабели 90лв бобина 200лв+5лв мотажбях на метан и ми обясни че прекасването било от кабели и бобина нямало достатачно ток и имало забавяне на тока? а метана се палел от от налягането не му трябвало толкова ток и накрая ефект никакъв един колега ми даде номера на един маистор взема 20лв на дюза+демонтж и мотаж штот се свалят колекторите и ги изчисти 2те 2 ми намери от морга за по 20лв бр. и се оправи но имах и проблем с помпата в последтсвие тя не работи но за6то? така че внимаваи кво ще излажат
                        Стана ми интересно-как така се пали от налягането?
                        FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                        Коментар


                          #27
                          tinalex написа:
                          nikolov-1.6_v16 написа:
                          и при мен беше така ходих на елкон кабели бобина +почистване на дюзи елкон 20лв кабели 90лв бобина 200лв+5лв мотажбях на метан и ми обясни че прекасването било от кабели и бобина нямало достатачно ток и имало забавяне на тока? а метана се палел от от налягането не му трябвало толкова ток и накрая ефект никакъв един колега ми даде номера на един маистор взема 20лв на дюза+демонтж и мотаж штот се свалят колекторите и ги изчисти 2те 2 ми намери от морга за по 20лв бр. и се оправи но имах и проблем с помпата в последтсвие тя не работи но за6то? така че внимаваи кво ще излажат
                          Стана ми интересно-как така се пали от налягането?
                          Както дизела. Сгъстяването (налягането) е екзотермичен процес, т.е. отделя се топлина. При дизела отделената топлина превишава температурата на горене и горивото се възпламенява, затова няма запалителни свещи. Лично аз не знаех, че и при метана е така.
                          FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                          LPG System BRC Just

                          Коментар


                            #28
                            HLX написа:
                            tinalex написа:
                            nikolov-1.6_v16 написа:
                            и при мен беше така ходих на елкон кабели бобина +почистване на дюзи елкон 20лв кабели 90лв бобина 200лв+5лв мотажбях на метан и ми обясни че прекасването било от кабели и бобина нямало достатачно ток и имало забавяне на тока? а метана се палел от от налягането не му трябвало толкова ток и накрая ефект никакъв един колега ми даде номера на един маистор взема 20лв на дюза+демонтж и мотаж штот се свалят колекторите и ги изчисти 2те 2 ми намери от морга за по 20лв бр. и се оправи но имах и проблем с помпата в последтсвие тя не работи но за6то? така че внимаваи кво ще излажат
                            Стана ми интересно-как така се пали от налягането?
                            Както дизела. Сгъстяването (налягането) е екзотермичен процес, т.е. отделя се топлина. При дизела отделената топлина превишава температурата на горене и горивото се възпламенява, затова няма запалителни свещи. Лично аз не знаех, че и при метана е така.
                            Вярно, че при дизела са подгряващи, а не запалителни свещите
                            Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                            Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                            Коментар


                              #29
                              Ламбдата е около 120лв. а чистенето на инжекторите е различно
                              BRAVO 1.6 16V 103HP 97

                              Коментар


                                #30
                                Днес като си карах реших да превключа на бензин да покарам малко и карах на над 2200 оборота някъде. По едно време намалих и чух за малко някъкво виене отзад отдясно, и ме нави на идеята да не би да е задръстен горивния филтър и от него да вие. 5 мин по-късно спря но все пак като имам възможност ще го сменя и ще пусна снимки преди да го метна в коша
                                Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                                Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                                Коментар

                                Working...
                                X