Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.2 16V - гасне - вече не гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ами незнам , не би трябвало , но вече всичко очаквам . Просто вече незнам какво да правя и от къде да почвам сега гледам , че и нивото на маслото е взело да се покачва тоест явно тоя бензин дето се чудя защо гори толкова много отива там. Мисля да махна инжекторите и да ги занеса на стенд , после да видя тоя датчик на вала с лупа дали не е напукан нещо . Нямам вече идея от какво може да е

    Коментар


      #17
      Така почистих всички възможни контакти , релета и всичко що е клема с вд и тъкмо се успокоих че всичко вече е наред и днес оставих колата 15 мин на слънце , след това едвам запали на 20 тия път .... . Това ме навежда на мисълта , че е някой датчик ама кой .. . Благодаря много за всички мнения и че още четете темата Edit: И ако някой може да предложи подходящ сервиз в Русе ще е супер , защото ми писна от мнения от типа "фиат - продай го" или " те фиатите са боклуци "

      Коментар


        #18
        Оправи ли се проблема?При мен имаше подобно нещо с гаснене и ниски обороти - при диагностиката TPS. След подмянта проблемите изчезнаха.
        Fiat Brava 1.2 SX '99 (182B2.000)
        http://fiat.comnet.bg/

        Коментар


          #19
          Не се оправи става все по-зле .Оставя ли я за 1 час на силно слънце после изобщо не пали . Тук в Русе немогат да разберат от какво е . Като ми остане малко свободно време смятам да говоря с hit-ko и да я нося в Ямбол , ако и там нестане незнам ..

          Коментар


            #20
            Колега, за каква кола ства въпрос никъде не видях! Сега се сещам , че и аз имам нещо подобно и необяснимо за мен. При мен сега като се позатопли става следното: Когато я покарам и я оставя на слънце?! И искам да потегля след 10 минути до 1 час и не иска да запали. Върти като ненормална и не иска. Един път припатка през въздушния филтър, което означава проблем с момента на запалване, което почти 100% е датчик на коляновия вал. Другото , което забелязах е че при бутане пали още докато пусна съединителя. И всеки път едно и също - на 5 - 6-то въртене запалва все едно нищо не е било! Позачистил съм масите и клемите на акумулатора и почна да върти по добре стартера, но проблема си е същия. Сещам се друго - дюзата да изпуска гориво да мокри свещите, ама защо ще пали на бутане?!?
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #21
              stanleyhacker написа:
              Колега, за каква кола ства въпрос никъде не видях! Сега се сещам , че и аз имам нещо подобно и необяснимо за мен. При мен сега като се позатопли става следното: Когато я покарам и я оставя на слънце?! И искам да потегля след 10 минути до 1 час и не иска да запали. Върти като ненормална и не иска. Един път припатка през въздушния филтър, което означава проблем с момента на запалване, което почти 100% е датчик на коляновия вал. Другото , което забелязах е че при бутане пали още докато пусна съединителя. И всеки път едно и също - на 5 - 6-то въртене запалва все едно нищо не е било! Позачистил съм масите и клемите на акумулатора и почна да върти по добре стартера, но проблема си е същия. Сещам се друго - дюзата да изпуска гориво да мокри свещите, ама защо ще пали на бутане?!?
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                #22
                Здравейте! Колата е браво 1.2 182B2.000 двигател. Датчика на коляновия вал е нов, всички клеми отпред и релета съм ги изчистил и напръскал . Лошото е че гасне и в движение и не пали на 2 ра или 3 тата. Незнам изобщо към какво да се насоча .

                Коментар


                  #23
                  Хм, кофти работа колега - пиши ако успееш да оправиш проблема тук в темата...Успех!
                  Brava 1.2, 16V, 2000
                  Ex: Golf 2, 1.3

                  Коментар


                    #24
                    Успя ли да я закачиш на комп. диагностика? Записаните грешки могат да покажат къде е проблема или къде да се търси. Притеснително е това, че не са успели да прочетат данните от ЕКУ-то.
                    Fiat Brava 1.2 SX '99 (182B2.000)
                    http://fiat.comnet.bg/

                    Коментар


                      #25
                      В единия сервиз където съм сигурен че казват истината казаха че немогат да я закачат , въпреки че са с диагностична апаратура на бош . В другия казаха че са я закачили и висчко било наред нямало никакви проблеми . Аз със визата не успях да я закача зеления светлодиод мига , мига , но не се закача . Мерих с мултимер на куплунга вади към 11 в постоянен ток . Не че имам голяма вяра на мултимера ама поне не би ли трябвало но променлив или на честотата да вади нещо ? . Нямам осцилоскоп под ръка за да проверя с него какво ще е ... . Имам някакави съмнения в ecu щото не ми се струва много нормално това .

                      Коментар


                        #26
                        Погледни тук http://www.alfa145.co.uk/obd.html за програмка с която да "събудиш" ЕКУ-то и да прочетеш информацията. Има и проста схема на OBD четец.
                        Fiat Brava 1.2 SX '99 (182B2.000)
                        http://fiat.comnet.bg/

                        Коментар


                          #27
                          Благодаря за линка . Ще опитам утре да направя четеца и , да видим какво ще се получи

                          Коментар


                            #28
                            ЗДравейте отново Та занесах я в едно на пръв поглед малко сервизче, пред което угасна . Мислят че са я оправили , проблема бил в имобилайзера на алармата , която е монтирана в Италия . Карах днес малко нямаше проблеми да видим дали няма да си покаже рогите Благодаря на всички , които се отзоваха

                            Коментар


                              #29
                              Колега, ако имаш път към Сливен ми се обади имам екзаминер смарт (по запознатите знаят за какво говора) ела да ти я погледна колата на 99.9% ще я закъча!а преди да я закараш пак на майстори просто рестартирай ЕКУ-то. Просто му дръпни буксата и го остави така 30 секунди. Това все пак е са процесори които прават грешки и грешни цикли и т.н. за мен най вероятоно е нещо от тоя сорт.Успех!
                              Putno gt powa

                              Коментар


                                #30
                                Благодаря много колега.Надявам се да са я оправили но ще видим

                                Коментар

                                Working...
                                X