Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моя вечен проблем - решен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Моя вечен проблем - решен

    Здравейте колеги, срещу 303 лева оправих моя вечен проблем със придърпването, загубата на мощност във високи обороти и шумния двигател...ремонта беше смяна на 10 броя кобилици - 8 нови и 2 втора употреба мотора е 1.4 12 клапана ...сега колата мърка като котенце и има ряз във целия диапазон от оборотомера...а колко пари пръснах чудейки се че проблема е другаде(груби са сметките)кабели и свещи 100 леватемп. датчик - 20 лева5 компютърни диагностики - 90 левадатчик дроселна клапа - 30 леваи кво става 240 лева на вятъраЗатова съветвам всички не си пръскайте парите на вятъра и не слушайте съветите на съфорумниците едва ли някой си е решил проблема с няколко мнения от форума.просто като имате проблем идете на сервиз, доверен от ваши приятлеи и познати и си решете проблема а не някой ви каже датчик вии сменяте и никва промяна след туи свещи пак сменяте и пак няма промяна....аз си патих и съм с 240 лева назад......правете си изводите...
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    Колега,честито за решеният проблем!Относно смяната на кабелите и свещите,то недей да съжаляваш.Едвали старите са били много читави,а ако нищо им няма,то можеш да ги използваш евентуално още малко време.Относно мнението ти за сервиза,то тук си напълно прав,но като гледам написаното от теб се хващам за главата. 5 компютърни диагностики = 90 лева Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Къде си ги правил тези диагностики и не можа ли някой от тези 5 майстора да ти разбере проблема?Не знам защо хвърляш калта върху съфорумците при положение,че тук най-обще се споделят предположения.Майсторите са ти гледали колата и не са открили проблема,а очакваш хората тук да го констатират без да са ти видяли колата.Просто повечето са споделили на базата на свой опит как са решили подобен проблем.Пожелавам ти много безаварийни километри!
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=25676 колега прочети мнението на торнадо от 27 март да видиш че и колегите от форума разбират, но ти не си им обърнал внимание на мнението
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #4
        Колегата е прав ти изобщо не си му обърнал внимание.
        Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

        Коментар


          #5
          Ако само кобилици си сменил без да си чистил маслената магистрала общо взето нищо не си направил. Но странно моя вал и кобилиците бяха износени с по 2-3мм и изобщо нямах твоите проблеми. Вярно колата тракаше повече отколкото с нов вал и кобилици, но нямах проблем с вървежа, а на метан доста често влизам в зоната над 4-5000 об
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Честито за разрешения проблем, но не ти прави чест че хвърляш кал по съфорумците, като ти гледам двете теми малко се противоречиш. Сега ще се обоснова:
            кабели и свещи 100 лева
            а ето какво си писал в другата тема:
            колеги тази вечер вдигнах капака и забелязах че кабелите на свещите светят основно кабела на 1 цилиндър и там кадето е навита свещтта също светва като дам газ се дно експлозия става напрао светва възможно ли е това да е причината за проблема ми да са ми продали фалшиви кабели уж бяха тесла
            Мислиш ли, че тези калбели са ставали за нещо. Направи си извода сам !!!!
            5 компютърни диагностики - 90 лева
            Ами замисли се относно компютърните "специалисти", никои не ти е виновен. Още в първата тема са те посъветвали къде да отидеш.
            датчик дроселна клапа - 30 лева
            Предполагам,че този датчик си го сменил по препоръка на някой от компютърните "специалисти". Защото в никое мнение не прочетох някой да ти казва да сменяш " датчик дроселна клапа ".И какво стана накрая си дал само 20лв. за "темп. датчик".Поздрави, и не пускаи такива "неадекватни" изказваня във форума:
            Затова съветвам всички не си пръскайте парите на вятъра и не слушайте съветите на съфорумниците едва ли някой си е решил проблема с няколко мнения от форума
            просто като имате проблем идете на сервиз, доверен от ваши приятлеи и познати и си решете проблема
            Първата ти тема: Отговор на колегата spark:
            Пунал ли си дублираща маса на компютъра до - на акумулатора? А Ямбол ти е близо, защо не отскочиш до хит-ко направо?
            Мисли преди да пишеш
            Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

            Коментар


              #7
              напълно съм съгласен с колегите jo_666 и spark и освен това - добре е в ПЪРВАТА ти тема да отразиш че проблема е решен !ПЪРВАТА

              Коментар


                #8
                Много некоректно, колега, много...Както се видя, получил си добър съвет но си го пренебрегнал.Аз лично съм много доволен от съветите на колегите - не само по мои проблеми, а и четейки съвети към други колеги, съм се възползвал от наученото и не съжалявам, че съм го прилагал. А и много интересно - нито дума упрек към хората направили 5 диагностики, и които са имали възможност да ти видят колата, а укоряваш колегите, които съдят за проблема само по твоето описание. Относно динамиката - и аз сменях разпределителен вал, но разлика в динамиката нямаше.
                like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                Коментар

                Working...
                X