за колата от подписада се издуха конденза е почти мисия невъзможна,последната тръба прави едно такова ) завъртане за да излезе и просто няма начин цялата вода да излезе някога пробих две дупки на последното гърне --> 2 защото се чудих коя е най-ниската точка и ми прави впечатление че има корозийка при пробитите дупки.вода доста повече изтича и от там но и от изхода на аспуха пак си изкарва.споделете опит.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
+ и - на отвор в най-ниска точка на последно гърне
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
Опитът ми е много скромен - само няколко месеца. Задното гърне на мареата ми е кърпено и тук там има ръжда. Когато бях на сервиз за тестване сходимостта на гумите, майсторът без да ме пита му направил една дупчица и ми казва "Спасих те от смяна на гърне поне за 1 г.". Резултати:- Не се усеща браждене, като при пробито гърне- Не виждам да е ръждясало около дупката- Винаги щом спра, под дупката се образува локвичка, което е малко досадно, но пък от друга страна тази течност не остава в гърнето да го разяжда.Ами надявам се майстора да излезе прав .Tonight's the night and it's going to happen again and again...
-
От една страна е хубаво да не се задържа конденз в гърнето, но от друга всяка интервенция намалява живота на гърнето. Не напразно производителите не оставят дупки по гърнетата, а ги правят от материали, които издържат по-дълго време на корозиращото действие на водата.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар