Колеги винаги съм се питал може ли да се сложи карбуратор на кола - ТИПО/ТЕМПРА, които си имат моно-инжек, но поради повреда или нещо друго да се присади карбуратор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Карбуратор вместо моно.
Collapse
X
-
Трябва да може, защото мястото за бензиновата помпа си е там. Аз съм правил така на уно 1.5 пълна инжекция, но то моето по принцип си беше с този карбуратор и жилата и маркучите си бяха точно. Сменях двигателя, който на другата кола беше инжекцион и ми беше по-лесно да си го пусна като за начало на карбуратор, но то така и остана.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
-
При всички положения може да се сложи карбуратор, понеже има и такива заводски с карбуратор. Също така съм виждал и Пунто, на което заради проблем в компютъра, е махната моно инжекцията и на нейно място сложен карбуратор. Само карбуратора трябва да е за същата кубатура.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
аз на колегата съм му писал на лично преди няколко дни, ама не е така лесно както я мислите. няма да съвпаднат отворите на карба и на моното към колектора, съответно тряба с колектора да се сменя. следва преработка на вакууми тук-там, особенно важен проблем е помпата? как ще напъвате карбуратор да държи на това налягане на помпата? трябва да се смени и тя. захвата на жилото малко се различава също, но не е особен проблем. и последно имаше някакъв жигльор за празния ход и там трябва малко жица, отделно тряа се пусне и смукач. не че е невъзможно, но не е като да го прочетешLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ако не пасват отворите, да се сменят колекторите не е толкова проблем, нито стуват милиони. Вакууми не се сещам да се преправя нещо. Помпа вече писах, че има къде да сложи - има една капачка долу вляво на двигателя с 2 болта, развиваш ги и слагаш помпа. Жилото също е няколко лева ново и не се сменя трудно. Всичко е един ден работа, ако никога не си го правил. Колегата трябва добре да си прецени. Аз лично бих си сложил карбуратор на стара кола и така бих си решил един куп проблеми. Като сто и кусур лева за помпа, сто и кусур за моторче, сто и кусур за потенциометър, сто и кусур за ламбда, карбуратора ги няма тия проблеми. И някой ако ми каже че карбуратор гори повече от моно - няма такова нещо, в повечето случаи е обратното.@кимираи какъв ти е точно проблема с моното?Сега се сещам , че ако запалването и инжекцията са един и същи компютър, като при мене няма да стане, ще трябва да се слага цяло запалване отделно.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Проблема е че на ниски оборотиприсветва лампата на инж. за по малко от секунда и втози момент оборотите рязко падат и колата угасва.В високи овороти 2500 и нагоре това го няма.ТПС-а е сменян и си мисля че е от него.На компют. диагностика не разбраха нищо.Даже угасна когато е закачена на компа и той не отчете никаква грешка.А иразхода ми е огромен 15/100 газ.Като гледам и на бенз. си погорява.Не гори масло всичко си е ток амаFiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Това на газ ли го прави или на бензин или на двете? Пали ли добре или понякога се случва да повъртиш повечко? Много е в ъзможно да е от датчиак коляновия вал, но не го мери или нещо такова а го смени с един работещ, заедно с кабела му. Ако може да не купуваш, а да вземеш един за проба. Потенциометъра може да се провери лесно с омметър, и в повечето случаи дава грешка компа. Но ако искаш почни с него. Намери къде са му изводите в аутодатат или в интернет и мери , докато някой натиска плавно газта. Съпротивлвнието трябва да се променя плавно и да е в рамките на каталожните данни. Май трябва да са 2 потенциометъра вътре. Т. е. трябва дасе измерят и двата.Аз залагам на датчика на коляновия вал.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа:Трябва да може, защото мястото за бензиновата помпа си е там. Аз съм правил така на уно 1.5 пълна инжекция, но то моето по принцип си беше с този карбуратор и жилата и маркучите си бяха точно. Сменях двигателя, който на другата кола беше инжекцион и ми беше по-лесно да си го пусна като за начало на карбуратор, но то така и остана.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
По-нагоре писах, че е възможна смяната на моното с карбуратор, но не е много лесно. Относно бензиновата помпа, не е нужно да имаш дупка в блока за да я сложиш, защото ще сложиш електрическа за карбуратор, която няма механичен привод и може да я закрепиш където е най-удобно.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
Ако е датчика на вала ще ми дава ли такъв голям разход.Проблема го има и на двете горива.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар