ми какво е бе да я таковам в колата баси проблема свещи съм сменял, кабели темп. датчик, ТПС датчик, с друга бобина пробвах.а като загрее не може и не може да върви тая кола само до 4000 оборота после е мъртвец след тия обороти почва да работи на 3 цилиндъра...вече почвам да си мисля за клапани попвдигачи там баси а за датчика на хол какво ще кажете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моя вечен проблем...
Collapse
X
-
колеги тази вечер вдигнах капака и забелязах че кабелите на свещите светят основно кабела на 1 цилиндър и там кадето е навита свещтта също светва като дам газ се дно експлозия става напрао светва възможно ли е това да е причината за проблема ми да са ми продали фалшиви кабели уж бяха теслаFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
mitkosoft написа:колеги тази вечер вдигнах капака и забелязах че кабелите на свещите светят основно кабела на 1 цилиндър и там кадето е навита свещтта също светва като дам газ се дно експлозия става напрао светва възможно ли е това да е причината за проблема ми да са ми продали фалшиви кабели уж бяха теслатипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
u_bo
колеги проблема е решен , писано е в дублираща темаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=252057
Коментар
-
Колеги, извинявам се предварително, че пиша тука, но.. помня, че имаше една тема, която описваше точно симптомите на моето Браво. Сутрин си пали перфектно, след като загрее си държи около 850 оборота. Проблемът обаче е, че като загрее и започва да придърпва. Когато е студена колата, върви перфектно... загрее ли и почва да придърпва. Четох някъде за някакъв син датчик. Може ли някой да ми обясни или ако има връзка към тази тема да ми я даде. Мерси предварително.Bravo 1.4 12V
Коментар
-
проблем със паленето на фиат
И аз имам същия проблем.колата си пали и работи добре на газ.на бензин понякога ми светва лампата на инжекционна,и като подам газ изгасва.но най големия майтап е че на определен момент отказва да запали,ни на бутане ни на дърпане.намерил съм цаката да не оставам на пътя.свалям всички бушон чета и пак си ги слагам по места,колата пали все едно никога не е правила номера,независимо от това дали е топъл двигателя или студен.съмнявам се за датчик на Хол.моля помагайте със съвети ако някой е имал същия проблем.предварително благодаря. фиат крома 2.0 16в 137кс
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар