Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат купе 2.0 //НЯМА ИСКРА!?//

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Добре де, да не е нещо от имобилайзера? Или пък бушоните или релета 90, 91, 92 ? Идва ли захранващо напрежение +5 В към датчиците, като се водиш по схемата ?
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #32
      Смених едно реле, бушоните са наред, датчиците на коляновият (нов е) и разпределителният вал са добре, а имоблайзера не съм го търсил, защото нямам идея къде и как да проверявам. Чакам съвети.

      Коментар


        #33
        колега незнам дали ще помогна но и аз имах сащия проблем нема ток на бобината разхвърлихме цялата инсталация нема и нема пустиятаму и накрая намерихме отпред при мотора една кутиика при мап сензора има 2 бушона единия беше изгорял смених ме го и чудо запали провери дали нямаш и ти нешто такова и примен така угасих я и повече не запали
        fiat bravo 16_16v 103hp

        Коментар


          #34
          Имобилайзера е една жълта кутийка ,май беше на Бош,кат отвориш левия капак на таблото,точно зад регулатора на фаровете, и антената съответно е на конт.ключ.Не съм пробвал,та не съм сигурен дали въобще върти ако не отговаря ключа...Иначе да,част от бушониte са изкарани при двигателя,а не в основния блок с релетата и бушоните, та мое им хвърлиш едно око.
          Прикачени файлове
          Coupe 20VT

          Коментар


            #35
            Здравей колега.не искам да те отчайвам и дано да не съм прав но при мен се беше случил подобен проблем,карам си аз и на светофара колата умря,въртя неще,дръпнахме я с едно аверче,разглобих свещите,искра ,споделих с един разбирко и ми каза да пробвам с друго EKU,веднага запали гадината,на старото му бяха изгорели некви транзистори.уф дано да нее същото и при тебе.

            Коментар


              #36
              мойто EKU го намерих за 300 лв.от една катастрофирала,незнам за твойта турбинираната каляска колко ще ти стъпи ако е от това

              Коментар


                #37
                То ако са крайните транзистори за запалването, или за дюзите, не го сметай за чак такъв проблем, щот човек с средно добри умения и познания по електроника може да ги смени, обаче въпроса при наличието на имобилайзер (Fiat-Code) е малко по-особен.Фиат казват че в ниакъв случай не трябва да се сменя ЕКУ-то,Имо-то и ЕКУ-то си обменят кодирана информация преди палене, та не знам 100% какъв е реда, ама има доста голямата вероятност да сложиш редовен компютър и да не иска да запали пак, именно поради разликите в заложените кодове в двата блока (и ако Имо-то е прецакано също така).Аве май ше требва по сериозна диагностика...Ше казваш по-натам ко става.
                Coupe 20VT

                Коментар


                  #38
                  А...btw...ако опреш до купуване на ЕКУ от морга, някъде около 50-100Е, от морга или от и-нет.Макар че не можеш ли да го пробваш на е много сигурно какво си купуваш.
                  Coupe 20VT

                  Коментар


                    #39
                    Колега,това Купе голям дерт ти създаде.Според мен не е изключено да е имобилайзера и за да се убедиш,че проблема не е в него защо не опиташ следните неща:1.Пробвай да запалиш с друг ключ.Представяш ли си да ти се е прецакал ключа и от това да не иска да запали пущината? 2.порови се раздел "автоелектроника" Там имаше една тема,мисля че я бяха сложил ,като важна,в която беше описано,как може да бъде заобиколен имобилайзера,ако нямаш оригинален ключ,но имаш кодовата карта.Не знам,когато си купувал колата дали са ти дали кодова карта,но ако имаш нищо не пречи да опиташ.Успех!
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #40
                      Да споделя и моя опит, преди няколко седмици имах следната случка която описах тука в форума. след гърмеж от газовата ми даваше грешка на нещеше да пали. след изтриване на грешката при първо въртене на стартера и пак се появяваше- свети лампата на инжекционна и недава искра на свещите. ток стига но не пуска искра. в втория сервиз в който я дръпнахме ми смениха датчик на коляновия вал и казаха че са ми били ремонтирали нещо по ЕКУ-то защото било изгоряло, от което си мисля че се е получил и гърмежа на газта. но в крайна сметка я подкараха, макар че бяха забравили да ми сложат обратно ТАП-а на газовата с предтекс че неработил. така че успех
                      Fiat Marea 1.8 16V

                      Коментар


                        #41
                        Транзисторите в ЕКУ-то са наред. Намерих имобилайзера (жълта кутия ), как да разбера дали проблема е от него? Има и едни релета и бушони до него, но не ми остана време да ги замеря.

                        Коментар


                          #42
                          dudulia написа:
                          Колега,това Купе голям дерт ти създаде.Според мен не е изключено да е имобилайзера и за да се убедиш,че проблема не е в него защо не опиташ следните неща:1.Пробвай да запалиш с друг ключ.Представяш ли си да ти се е прецакал ключа и от това да не иска да запали пущината? 2.порови се раздел "автоелектроника" Там имаше една тема,мисля че я бяха сложил ,като важна,в която беше описано,как може да бъде заобиколен имобилайзера,ако нямаш оригинален ключ,но имаш кодовата карта.Не знам,когато си купувал колата дали са ти дали кодова карта,но ако имаш нищо не пречи да опиташ.Успех!
                          Прочети го пак!
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #43
                            Имам трите ключа + код картата. Четох темата и опитах да запаля с кода.Проблема при мен е, че лампата на инжектора свети нон-стоп и няма как да следя импулсите. Чувам само едно цъкане зад километража(може би). В началото е учестено, а после намаля. До имобилайзера имам две малки и едно голямо(с чевена точка отгоре) релета + един бушон, който е здрав. Утре след работа, ще видя пак.

                            Коментар

                            Working...
                            X