Здравейте! Надявам се темата да е в правилния раздел.Така... Пунто 1.2, 80 коня, 2000 или 1999 6 ст. ск. кутия - <ако има значение модела -тройния фар и триъгълните стопове> Та въпросното пунто не искало да върви както трябва. Т.е. набирало се ама... Смяна на кабели, преглед на бобина- здрава... горе долу всички рутинни проверки на причини, които биха повлияли на нормалния вървеж на колата. Доколкото разбрах няма проблеми с оборотите... Та, след почистване на инжекторите колата направо се изтрелвала. И това за 10 километра и после пак... само върви много, ама не е предишния самолет И така 2-3 пъти . Сваляне, почистване, излитане, летеж около 10 км и пак в бокса Цялата работа върви на запушване на дюзи. И аз ли разбрах грешно или нямало филтър извън резервоара? И бил някакъв който би трябвало да се самопочиства... Явно и да може да се почиства, нещо му пречи. Дайте някакви идеи.. Да сваляме цялата сонда и да почистваме или има и някакув друг начин?Благодаря предарително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почистване на инжектори на Punto
Collapse
X
-
Първо си смени бензиновия филтър, който се намира отзад под колата близо до резервоара по пътя на бензинопровода. Представлява неголям цилиндър и не се самопочиства. Ако речеш да търсиш сондата ще трябва да извадиш бензиновата помпа която е в резервоара, защото сондата е закрепена на нея. Но явно не си много в час с по-новите коли за да търсиш само сонда.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
-
TOKATA написа:Първо си смени бензиновия филтър, който се намира отзад под колата близо до резервоара по пътя на бензинопровода. Представлява неголям цилиндър и не се самопочиства. Ако речеш да търсиш сондата ще трябва да извадиш бензиновата помпа която е в резервоара, защото сондата е закрепена на нея. Но явно не си много в час с по-новите коли за да търсиш само сонда.Подписа после
Коментар
-
Не е въпрос да се заяждаме, ако си се обидил от мнението ми - извинявай. Но ако си в час с по-новите коли би трябвало да знаеш, че всяка бензинова кола с инжекцион задължително има бензинов филтър (освен ако някой не го е махнал и е решил, че може и без него) и той се сменя на определени километри или по-рано ако е задръстен от мръсно гориво.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
@ TOKATA: Мир Никой не се заяжда. Още веднъж благодаря за отговора. Моята бивша кола имаше даже 2 филтъра единия в коша на двигателя, другия близо до резервоара. И 2 бензинови помпи. Аз не знаех за 2-рата докато не ми я качих на подемник. Пък моноинжекция... Неведоми са пътищата конструкторски @beast31: май наистина си прав. Не съм се чувал с човека с колата от доста време. И не знам какво е станало. Ама той каза че я огледал цялата отвън и от долу.. Не видял. Пък би трябвало да знае къде да гледа За пръв път обаче му попада такова пунто.От друга страна... Направо е възхитен от него. Другата му кола е А3 и казва че на старт първите 50 метра А3-ката нямала шансове...Този така наречен wow ефектПодписа после
Коментар
-
u_bo
до ..1998 мисля фиат имат външен филтър - при БРаво/а/Мареа е под кора отзад дясно до задна гума.след тази година това е центробежен филтър вътре в бензиновата помпа.или там да търси проблема, илиимаше тема за натрупване на ръжда по бензинопроводите, вследствие на водата в бензина - но май ставаше въпрос за понижената циркулация при работа на газ.добре е да провери и за това.аз бих отворил резервоара и бих проверил бензинопроводите, ако е точно както го описваш то ЯВНО нещо запушва инжекторите.- 100 мл. спирт 90% от апреката в резервоара (на около 10-15 л.) няма да навреди.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар