Здравейте колеги искрено се надявам вече някой да ми помогне с моя проблем особено след като съм сменил TPS и температурен датчик.А проблема е че докато не е загряла колата варви та се къса а зстане ли на нормалните си обороти и не може да се форсира няма мощност смисъл тя се форсира но но стигне ли до 4000 и се чувства че е понижена мощността и после като пусна педала на газта и тресе на празен ход се едно 20 годишен дизел и след 10-15 секуинди се оправя сама.Дайте някакви идеи не е и проблем по тоците сичко е сменяно там.Мислех си и за зацепването на ангренажа но не виждам логика като е студен двигателя да върви а като се стопли да не върви.Мотора е Bravo 1.4 12v 1995 godina
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с двигателя
Collapse
X
-
Не виждам в каква логика се намесва ангренажния ремък тука.Разликата в двата режима "студено","топло" е в различната потребност от гориво.Студения двигател се нуждае от обогатена горивна смес,докато при топлия,Тя ще му пречи.Мисля,че добър ориентир ще е "цвета " на свещите.Ако са светли с керемидов цвят,сместа най-вероятно е в допустимите рамки,но ако са опушени със сажди по електрода се касае за обогатена,не добре изгоряла смес(при работа на бензин).При всички случаи,измерване на налягането на горивото,ще хвърли известна светлина.Електронния модул не е в състояние да следи налягането тъй като той е механичен и няма датчик.
Коментар
-
Re: Проблем с двигателя
mitkosoft написа:Здравейте колеги искрено се надявам вече някой да ми помогне с моя проблем особено след като съм сменил TPS и температурен датчик...Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар