Да съпротивлението е еднакво и на двете бобини/вторичните 5.5килоома/доста под нормалнотоСвещите са чисто нови/двуполюсни от каталог за фиат браво/Разменях и кабелите и се същото.Аиде колеги помагаитеееееееее.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT BRAVO 1.6 16V проблем с бобината на запалването
Collapse
X
-
Липсата на искра е факт независимо от измерените омове.Понякога подобно измерване не е гаранция за изправност.Веднъж така измервах резистора на палец и всичко трябваше да О.К.,но уви.На главния кабел искра имаше,а на свещите не.След смяна на палеца колата запали.При пробив в изолацията на бобината искрата може да не стига до целта си.В случая наи-вероятно се касае за бобина.
Коментар
-
Тогава защо се получава този ефект да няма искра само на 3-ти цилиндър?Реално при него бобините са 2.Една за 1-ви и 4-ти цилиндър и една за 2-ри и 3ти цилиндър,след като една и съща бобина дава искрата на два цилиндъра,при което на единият свещта работи,а на другият - не,защо проблема да е в бобината?
Коментар
-
ами това което писах да се провери явно сте го направили-няма искра на трети цилиндър->залагам на вътрешно късо на този извод към маса,което не може да се хванес омметър,защото пробива над някакво напрежение ,например 1000в.освен за смяна на бобината за друго не се сещам.ако цилиндъра не му е наред компресията искра трябва да има,а той да работи зле......ами кофти че цените не са малки,мо мисля че имаше лада с две бобини....иди при някой който разбира ,да установите проблема точно и тогава давайте пари за части.дано съм помогналтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Бобина!!
iv_laz написа:peho написа:Rokambol написа:Огледай бобината за пукнатини. Това им е болката. Ако има, трябва нова.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар