Здравейте, имам фиат брава 1,4 12V от 2 години. Отскоро започна да се появява следния проблем.Когато колата е студена работи нормално. След като я спра и я запаля, когато е още загряла не задържа обороти и гасне. При второ палене всичко е нормално. Водих я на преглед и нищо не ми казаха. От няколко дни започнада гасне след всяко запалване. И оттук- един майстор ми каза, че е от горивния филтър, сменен и нищо, втори майстор- бензинова помпа- правих и диагностика, има налягане дори когато гасне. Последно ми казаха, че може да е или от моноинжекциона или от горивната дюза. Оказа се че горивната дюза е доста скъпа и никъде я нямат на склад, но по- лошото е че не знам точно къде и от кое е проблема. Ламбдада сондата е сменена и работи. Ако някой е имал подобен проблем или знае нещо по въпроса, ще съм му благодарен ако пише!След няколко обиколки по сервизите се оказа, че ТПС-а е отишъл, както и ламбда сондата!!!! Нея я бях сменял и никой не търсеше проблема там, но се оказа че се е скапала. Смяна, почистване на дюзата, оправяне на настройките и колата пак е 6. Благодаря на всички, които писаха по темата!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ФИАТ БРАВА 1.4/ 12V ПРОБЛЕМ- решен!!!
Collapse
X
-
Дюзата за моноинжекцията се командва от една букса с кабели- не е достатъчно само да идва бензин, а трябва и импулс, който да и каже да отваря. Понякога тези импулси се прекъсват от заводската аларма и ако не е демонтирана правилно- след време дава проблеми. Най- добре отиди при някои, който се занимава с токовете да замери и да види правилно ли е свързван имобилайзера и т.н. :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Синия температурен датчик на термостата, стъпково моторче.. Да ти пуснат и дублираща маса до компютъра от - на акумулатора.Но много често, когато има подобни симптоми проблема излиза в датчика за позицията на коляновия вал. Замери си с мултицет температурния датчик, че е най-евтин и почни от там.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
В първото съобщение, в което описах проблема съм написал и какво се оказа, но ето преписвам го и тук.След няколко обиколки по сервизите се оказа, че ТПС-а е отишъл, както и ламбда сондата!!!! Нея я бях сменял и никой не търсеше проблема там, но се оказа че се е скапала. Смяна, почистване на дюзата, оправяне на настройките и колата пак е 6. Благодаря на всички, които писаха по темата!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар