Здравейте,Първо да кажа за колата:- Браво 1.4 в12- двигателя е 182.А3Та имам следния проблем - светва ми лампата на инжекциона, сега светва за малко и или сама угасва или след, като я загася и запаля пак. Четох и на други места имаше предложения, че не и работи термостата на колата - термостата наистина не работеше и го смених - и 1 седмица инжекциона не светеше, а колата температурата на дълъг път не падаше рязко, както преди и тогава почваше да светва върпосния датчик. Но вчера пак ми светна и както казах горе след като позагря тогава я загасих и запалих и вече не светна, а предната вечер светна и точно мислех да я загася и си угасна сама (лампата). Някой имал ли е този проблем?Мисля си, възможно ли е това да е от бензин? Или е нещо по инжектора - сложил съм редекс в безина за изчистване?Ходих на диагностика казаха, че ламбда сондата си работи. Единствения проблем, който откриха е някакъв стар логнат проблем от температурния датчик - единичен. Мислех си, че по време на смяната на термостата, като го извадих датчика от стария термостат, беше един такъв "мръсен", като с "нанос", което се изчисти с парцалче, след което си смених и антифриза.Тези последните неща ви ги казвам, ако мога да ви насоча по-добре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инжекцион лампа
Collapse
X
-
adsfghjk написа:Аз съм с BRAVO1.4 12V и иам същият проблем ,но си мисля че е от термостата.Тои не работи и като не съм в града и времето е студено лампата на инжектора ми светва,спирам чакам малко и тръгвам,но е гадно така.Трябва нов термостат
Коментар
-
Rokambol написа:Възможно е всичко да идва от датчика. Все пак ЕКУ получава информация за температурата именно от него. Термостата може да си работи коректно, но когато датчика е прецакан, ЕКУ-то се лъже. P.S. При вашия мотор не са ли два датчиците, единият е за уреда, а другия за ЕКУ?
Коментар
-
От калпав термостат не може да светне лампата.Бягайте и двамата със светещите лампи на диагностика!Всичко останало е гадаене. Там да ви прочетат грешките и да ви кажат от какво се трупат. Не съм сигурне че от температурен датчик може да се трупа грешка, освен ско не губи връзка от време на време. Като ви светне лампата - променя ли се нещо в работата на колата? Освен това имате ли и двамата газови уредби?Синия датчик, на термостата е за отчитане на температурата от ЕКУ, за да регулира сместа спорд температурата - ако е скапан може да мени обороти колата, да се опитва да гасне или да се форсира. Могат да се проверчт какви стойност да ва с обикновен мултицет в зависимост от температурата.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Теоретично може да се трупа грешка от датчика - освен от прекъснат или окъсил датчик, компа може да следи дали колата е загряла след 20 минути от запалването да речем и ако не е, да реши че термостата не е наред или датчика не е наред и да отчете грешка. Друг е въпроса дали се прави така.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа:Теоретично може да се трупа грешка от датчика - освен от прекъснат или окъсил датчик, компа може да следи дали колата е загряла след 20 минути от запалването да речем и ако не е, да реши че термостата не е наред или датчика не е наред и да отчете грешка. Друг е въпроса дали се прави така.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
По принцип обаче при принудителен празен ход не би трябвало да се спира горивото, ако все още е студен двигателя - за да загрее. При мен се усеща кога спира подаването на гориво, просто защото става 1 секунда след като пусна газта. Тогава се усеща допълнително спиране. Но ако е под 60 градуса такова спиране не се усеща.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Сега разгледах ръководството за тази функция. За да работи трабва да са изпълнени две условия:- температурата на мотора да е поне 40 градуса;- оборотите на двигателя да са поне 1800;Разбира се трябва да си пуснал газта и да си на скорост. Подаването на горивото започва след като оборотите паднат под 1500.Така е обяснено в ръководството за 1.4 двигателя.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
колега аз имах същия проблем,лампата ми сетваше и мотора запачва да тресе на 500 оборота.след рестсртиране се оправя до следващия път,Аз си имам едни майстори на инжекциони при които ходя всеки път/не ги хваля/но винаги оправят колата адекватно,та за конкретния случй-температурния датчик- и до края нямах проблеми с това.Успех :DПРЕДИ ВСИЧКИ-С ''FIAT''
Коментар
-
Щом лампата е светвала, на диагностиката трябва да си каже. Ако нещо си разкачал акумулатора, това е друг въпрос. Освен това ако от светването на лампата до диагностиката е имало повечко вкл/изкл на колата, някои по-стари грешки се зануляват. Ако отидеш на диагностика веднага след светване на лампата, мисля че няма начин да не изпише каква грешка е отчетена.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар