не съм мерил налягане на помпата,преди малко искарах маркуча от карбуратора и дадох на контакт,дава плътна струя бензин,свещите бяха керемидени към бяло,а за какво служи мап датчика,и как мога да го проверя,извадих маркучето му от към колектора и се помъчих да всмукна или духна през него но не стана,проверих маркучето дали не е запушено но не евече ми се изчерпаха идеите от какво може да е,ако някои има идеи да казва моля.Мерси.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мощност при пунто 1.1 моно
Collapse
X
-
policaiko написа:не съм мерил налягане на помпата,преди малко искарах маркуча от карбуратора и дадох на контакт,дава плътна струя бензин,свещите бяха керемидени към бяло,а за какво служи мап датчика,и как мога да го проверя,извадих маркучето му от към колектора и се помъчих да всмукна или духна през него но не стана,проверих маркучето дали не е запушено но не евече ми се изчерпаха идеите от какво може да е,ако някои има идеи да казва моля.Мерси.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
когато бях на елкон човека установи проблема с датчика за студено палене,провери дали имало грешки каза че няма 2 дни по късно смених въпросния датчик но не съм ходил на елкон повече.След почистването на дюзата колата се държи малко по добре,когато докосна педала на гаста тя тръгва но когато го настъпя да речем 2 см.колата губи мощност и ако не си дръпна кръкът тя ще спре,когато го дръпна малко започва да набира помалко.А въртенето на гуми е мечта далечна.А може ли когато трябва да е в средни обороти горивната смес да се преобогатява с въздух или помпата да не държи постоянно налягане и по време на работа то да спада до такава степен че да не може да захрани двигателя.
Коментар
-
да попитам още нещо,когато даван кантакт трябва ли да светва лампата на температура и когато запаля да изгасва,че моята не свети,никогакато дадеш на контакт не трябва да свети лампата на температурата, а само индикацията за акумулаторче и лейка - долу в дясно, дюзичката отгоре, евентуално на ръчната ако си я дръпнал
и фаровете ако си ги оставил включени
като запалиш индикацията за акумулаторче и лейка трябва да изгаснат, а дюзичката /писалката/ след 3-4 секунди. като не си на ръчна и фарове - нищо не трябва да ти свети след това...
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
значи да не се притеснявам че не свети,мерси и искам да кажа че оправих колата за 20 лв.погледнах пак центровката но този път от към маховика и се разминаваха белезите с 2-3 зъба,на шаибата която е отпред на коляновия вал има една шпонка която се беше износила и се беше завъртяла шаибата в моргата за 20 лв.вземах друга и сега като и подам гас рови асфалта.Искам да благодаря на всички за техните отговори и ако имам нужда от съвет /дано да нямам / пак ще се обърна към вас.благодаря още веднъж.
Коментар
-
Браво колега жив и здрав ама може ли по подробно да обясниш кое си сменил и как може и снимки че имам същия проблем!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Правилно си направил колега. Винаги като сменям ремък гледам маховика и дали ще съвпадат двата белега - на маховика и на ремъчната шайба. Сега и след другите неща, които провери мисля че Пунтото е супер. Безаварийно каране от мен :DFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
шаибата с зъбите която стои на коляновия вал долу, през която минава ангренажния ремък на нея има 3 болта разположени в звезда и един посреедата след като се развие този средния болт шаибата излиза на вън,това се прави след като си докарал двигателя на белези разпределителен и коляно вал,задължително на к.вал да се гледа белега на маховика /не като мен/ сваляш шаибата и я обръщаш обратно да я видиш от долу,там има едно колело в средата на което има един зъб е този зъб при мен се беше износил или някои го беше махнал принудително та този зъб влиза в определено място в к. вал /една дупка с неговите размери/ и тогава вече сме сигурни че вала и шаибата са зацепени правилно.Шпонката служи шаибата да не се завърти спрямо к.вал.и да измести центровката.Дано съм бил полезен.
Коментар
-
Tornado написа:Доста се изписа по темата ама аз да питам какво очакваш от двигател 1,1 като мощност.?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар