Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мощност при пунто 1.1 моно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    не съм мерил налягане на помпата,преди малко искарах маркуча от карбуратора и дадох на контакт,дава плътна струя бензин,свещите бяха керемидени към бяло,а за какво служи мап датчика,и как мога да го проверя,извадих маркучето му от към колектора и се помъчих да всмукна или духна през него но не стана,проверих маркучето дали не е запушено но не евече ми се изчерпаха идеите от какво може да е,ако някои има идеи да казва моля.Мерси.

    Коментар


      #32
      да попитам още нещо,когато даван кантакт трябва ли да светва лампата на температура и когато запаля да изгасва,че моята не свети,никога

      Коментар


        #33
        policaiko написа:
        не съм мерил налягане на помпата,преди малко искарах маркуча от карбуратора и дадох на контакт,дава плътна струя бензин,свещите бяха керемидени към бяло,а за какво служи мап датчика,и как мога да го проверя,извадих маркучето му от към колектора и се помъчих да всмукна или духна през него но не стана,проверих маркучето дали не е запушено но не евече ми се изчерпаха идеите от какво може да е,ако някои има идеи да казва моля.Мерси.
        МАР датчика служи за определяне на количеството въздух постъпващо в двигателя и от там за определяне на количеството бензин. Щом свещите са с такъв цвят всичко му е наред.Единственото, което ми идва на ум е да те питам дали изчитихте грешките от компютъра като превехте диагностиката? Нека някой колега да каже дали колата работи в авариен режим когато има записани грешки, но причината за тях е отстранена вече без да се трият грешките?
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #34
          Доста се изписа по темата ама аз да питам какво очакваш от двигател 1,1 като мощност.?
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #35
            когато бях на елкон човека установи проблема с датчика за студено палене,провери дали имало грешки каза че няма 2 дни по късно смених въпросния датчик но не съм ходил на елкон повече.След почистването на дюзата колата се държи малко по добре,когато докосна педала на гаста тя тръгва но когато го настъпя да речем 2 см.колата губи мощност и ако не си дръпна кръкът тя ще спре,когато го дръпна малко започва да набира помалко.А въртенето на гуми е мечта далечна.А може ли когато трябва да е в средни обороти горивната смес да се преобогатява с въздух или помпата да не държи постоянно налягане и по време на работа то да спада до такава степен че да не може да захрани двигателя.

            Коментар


              #36
              Да не я дави нещо?
              ex. punto elx 1.2i
              Lancia Libra 1.6

              Коментар


                #37
                нямам идея,сякаш гориво не и стига,този мап датчик като духна през маркучето към него несе получава нищо,ни напред ни назад,а маркуча е отпушен

                Коментар


                  #38
                  да попитам още нещо,когато даван кантакт трябва ли да светва лампата на температура и когато запаля да изгасва,че моята не свети,никога
                  по-добре тая лампа никога да не я видиш как светва като дадеш на контакт не трябва да свети лампата на температурата, а само индикацията за акумулаторче и лейка - долу в дясно, дюзичката отгоре, евентуално на ръчната ако си я дръпнал и фаровете ако си ги оставил включени като запалиш индикацията за акумулаторче и лейка трябва да изгаснат, а дюзичката /писалката/ след 3-4 секунди. като не си на ръчна и фарове - нищо не трябва да ти свети след това...
                  Fiat Punto 1.1-Синята птица
                  Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                  Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                  Коментар


                    #39
                    значи да не се притеснявам че не свети,мерси и искам да кажа че оправих колата за 20 лв.погледнах пак центровката но този път от към маховика и се разминаваха белезите с 2-3 зъба,на шаибата която е отпред на коляновия вал има една шпонка която се беше износила и се беше завъртяла шаибата в моргата за 20 лв.вземах друга и сега като и подам гас рови асфалта.Искам да благодаря на всички за техните отговори и ако имам нужда от съвет /дано да нямам / пак ще се обърна към вас.благодаря още веднъж.

                    Коментар


                      #40
                      Браво колега жив и здрав ама може ли по подробно да обясниш кое си сменил и как може и снимки че имам същия проблем!
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #41
                        Правилно си направил колега. Винаги като сменям ремък гледам маховика и дали ще съвпадат двата белега - на маховика и на ремъчната шайба. Сега и след другите неща, които провери мисля че Пунтото е супер. Безаварийно каране от мен :D
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #42
                          шаибата с зъбите която стои на коляновия вал долу, през която минава ангренажния ремък на нея има 3 болта разположени в звезда и един посреедата след като се развие този средния болт шаибата излиза на вън,това се прави след като си докарал двигателя на белези разпределителен и коляно вал,задължително на к.вал да се гледа белега на маховика /не като мен/ сваляш шаибата и я обръщаш обратно да я видиш от долу,там има едно колело в средата на което има един зъб е този зъб при мен се беше износил или някои го беше махнал принудително та този зъб влиза в определено място в к. вал /една дупка с неговите размери/ и тогава вече сме сигурни че вала и шаибата са зацепени правилно.Шпонката служи шаибата да не се завърти спрямо к.вал.и да измести центровката.Дано съм бил полезен.

                          Коментар


                            #43
                            Tornado написа:
                            Доста се изписа по темата ама аз да питам какво очакваш от двигател 1,1 като мощност.?
                            Тука не съм съгласен от моята съм доволен де не й е уроки, в петък ходих до Плевен и на връщане по нагорнещето при излизане от Плевен към Ловеч го изкачих на 5-та със 100 км/ч бяхме аз и жената и празен багажник, аз не искам повече от нея това ми е достатъчно.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #44
                              ами сега както върви съм много доволен,надявам се и разхода да падне,преди не можех да истегля от кръстовище а сега съм го пресякал за секунда,доволно от всякаде.

                              Коментар


                                #45
                                policaiko написа:
                                ами сега както върви съм много доволен,надявам се и разхода да падне,преди не можех да истегля от кръстовище а сега съм го пресякал за секунда,доволно от всякаде.
                                Колега а инжектора как го чисти с ултразвук ли? Колко ти взеха?
                                Пунто 1.1 1994 г.

                                Коментар

                                Working...
                                X