Здравейте колеги от 3-4 дни карам пунто, обаче да ви се оплача няма никаква мощност, пали държи обороти тръгва със съвсем малко гас, само допирам педала, а когато подам малко повече гас колата губи мощност, трябва да си дръпна крака от гаста и тогава започва да набира, ама със скоростта на костенурка. Когато я изфорсирвам на място е пак същата работа трябват и около 5 сек. да се изфорсира. Мисля си за горивен филтър, но дали е така не знам дайте някакви мнения. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мощност при пунто 1.1 моно
Collapse
X
-
Re: мощност при пунто 1.1 м.и.
policaiko написа:здравеите колеги от 3-4 дни карам пунто,обаче да ви се оплача няма никаква мощност,пали държи обороти тръгва със съвсем малко гас,само допирам педала а когато подам малко повече гас колата губи мощност,трябва да си дръпна кръка от гаста и тогава започва да набира ама със скороста на костенурка.Когато я изфорсирвам на място е пак същата работа трябват и около 5 сек да се изфорсира.Мисля си за горивен филтър,но дали е така незнам даите някакви мнения.Благодаря предварително.
Коментар
-
Е ти па педала до ламарината аз на моето почти никога не го натискам до там само като се засилвам у лютеницата За този двигател мощноста си е повече от добра според мен. Пробвай на втора до прекъсвач моя удря на 5500 и тогава се движа с 80Fiat punto 1,1
Fiat bravo 1,6 16v
Fiat bravo 2,0 20v
Honda civic 1,5
BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...
Коментар
-
Провери и ангренажа дали е на белези, аз скоро разминах 2 зъба и колата умря. Рязко се почувства разлика в мощността. Иначе си пали и си върви ама едвам едвам. Повечето гаражни майстори при смяна на ангренаж не проверяват белезите, а се надяват преди да е правено както трябва и сега само махат и слагат новия ремък, като внимават да не разместят колянов вал и колело на разпредлителен вал.Пунто 1.1 1994 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар