Днес си купих от един магазин за части за електроника едно резисторче със съпротивление 330 ома, извадих буксата от температурния датчик и я закачих за съпротивлението.Резултат: това че е 330 ома означава се едно че двигателя е топъл и колата започна да върви по добре.А на студен двигател пали като оборотите стоят на 900 колкото като на загряла кола и не усетих да тресе или нещо друго.Колата е браво 1.4
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Експеримент с температурен датчик
Collapse
X
-
Re: Експеримент с температурен датчик
mitkosoft написа:Днес си купих от един магазин за части за електроника едно резисторче със съпротивление 330 ома, извадих буксата от температурния датчик и я закачих за съпротивлението.Резултат: това че е 330 ома означава се едно че двигателя е топъл и колата започна да върви по добре.А на студен двигател пали като оборотите стоят на 900 колкото като на загряла кола и не усетих да тресе или нещо друго.Колата е браво 1.4TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
ами с идването на пролетта не мисля да има температури от -5 за есенно зимния сезон ще сменя датчика а засега ще карам така не ми се дават 20 лева за датчик 5 лева за труд да ми го сменят и антифриза дето ще изтече щото аз няма да си го събирам в легенче за да може да си го налея пак начи сичко отива кам 30 лева за няма нищо с тея 30 лева ще си купя боя да пръсна бронята че ще я лепя щото е пукната.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
u_bo
mitkosoft написа:ами с идването на пролетта не мисля да има температури от -5 за есенно зимния сезон ще сменя датчика а засега ще карам така не ми се дават 20 лева за датчик 5 лева за труд да ми го сменят и антифриза дето ще изтече щото аз няма да си го събирам в легенче за да може да си го налея пак начи сичко отива кам 30 лева за няма нищо с тея 30 лева ще си купя боя да пръсна бронята че ще я лепя щото е пукната.
Коментар
-
Този опит съм го правил зимата. Колата не запали въобще, самодагностиката си минава, дюзата гасне ама при отрицателни температури горивото, което се подава при 80 градуса е явно недостатъчно (300 ома съответстват на около 80 градуса). Направих и обратният експеримент - на загрял мотор сложих 2 кило ома, лъжа компютъра че колата е студена. Тогава запали ама оборотите бяха над 3000. Правете си сметка колго гориво се подава на студен моторFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
u_bo
ilko-gd написа:Този опит съм го правил зимата. Колата не запали въобще, самодагностиката си минава, дюзата гасне ама при отрицателни температури горивото, което се подава при 80 градуса е явно недостатъчно (300 ома съответстват на около 80 градуса). Направих и обратният експеримент - на загрял мотор сложих 2 кило ома, лъжа компютъра че колата е студена. Тогава запали ама оборотите бяха над 3000. Правете си сметка колго гориво се подава на студен мотор
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар