Най-накрая се реших, ще отваряме ДВГ, ще сменям сегменти, като последна мярка срещу харча на масло! Също така ми казаха комплекта гарнитури и биелните лагери задължителна, за какво друго да се оглеждат, като я отварят, като евентуален причинител!?!??!? а и докъде се отваря колата, малко ме е страх от тая процедура!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще сменям сегменти!?
Collapse
X
-
Ще сменям сегменти!?
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004Етикети: –
-
да гумичките сменях, ма те май казаха, че отново ще ги сменят, ме дано при смяната да огледат и водачите.Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Гледа се дали буталта хлопат в цилиндъра и се мери с микрометър вътре в цилиндъра( вътромер) какво е износването на цилиндъра...Защото ако са се разхлопали много и нови сегменти няма да ти помогнат.тогава се минава на 1-ви ремонт на буталната група.Замерва се коляновия вал там където лягат лагерите на мотовилките .Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар