OK, от доста време имам следния проблем и не мога да разбера как мога да го оправя ... Интересно решение на италианците да сложат един ремък, който от коляновия вал да задвижва компресора на климатика и друг ремък от компресора да задвижва динамото ... Втория ремък е проблемния ... като взех колата го смених, както всички останали консумативи ... но сега започна да свири много силно ... като се загледах - няма съосност между динамото и компресора ... веднъж ремъка се беше преместил с 2 канала на страни и нямаше проблеми, но майстора реши да го намести и постегне ... нямаше проблеми около месец-два, но сега пак се разскърца и то мнооого по-често ... кажете ми какво да правя - няма начин да се регулира, поне да знам какво може да се изкриви ... компресора е точно на една линия с коляновия вал, а динамото НЯМА КАК да се мръдне назад, защото ще опре ... Ха сега де ? Да отрежа оста му и да сложа шайбата по-навътре ? :D:D:D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Липса на съосност между динамото и компресора за климатика
Collapse
X
-
Вече не се учудвам на нищо ,а им се кефя на майсторите как умело присаждат елементи които не са за дадения модел и в последствие се появяват проблеми.Не е изключено и при теб да има намеса на некадърници.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Реклама
Collapse
Коментар