Здравейте, За пръв път пускам тема, така че простете ако има грешки.От два месеца карам колицата от подписа и вече имам какво да питам. Досега карах Регата - карбуратор и нямам опит с инжекционите. Прави ми впечатление обаче, че когато на място форсирам двигателя и оборотите почнат да падат: първо - струва ми се, че падат бавно, второ - при намаляването на оборотите, като стигнат до някякво положение, следва пак късо форсиране и чак тогава падат до нормалните. Понякога успявам да го усетя тоя ефект и по време на движение, когато освободя от скорост. За съжаление не мога да кажа какви са оборотите в цифри, защото на таблото имам само скоростомер и бензиномер.Иначе двигателя се държи добре и като мащност и като разход. Надявам да споделите идеи по въпроса и предварително Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно движение на оборотите - Пунто мк2
Collapse
X
-
Бавното падане е фичър, не бъг - направено е за плавно првключване на скоростите. Но това че падат до по-малки и после се оправят оборотите може да е от моторчето за празен ход. Ако нямаш други проблеми и въобще не се притеснявай, понякога и на мен ми прави така.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
-
За бавното падане даже четох, че на някои модели има машинка на педала на съединителя/като тази на педала на спирачките/, за да знае контролера, че си го натиснал и да свали по-бързо оборотите. А втория ефект не си разбрал правилно. Ще го напиша с числа абсолютно условно: примерно форсираш до 2500, пускаш педала, падат до 1500, изведнъж без да пипаш педала се вдигат до 2000 и чак след това падат до 850. Не е да падат под 850 и след това да се нормализират. Може да не е проблем, но дразни и освен това със сигурност повишава разхода, особено в града, където натискаш и пускаш педала хиляда пъти. Мисля да го проверя това моторче за празен ход, но ще изчакам още малко мнения. Ти да не вземеш да се разсърдиш сега. Нали знаеш : "повече пот в учението - по-малко кръв в боя"Благодаря!PUNTO 1,2 8V 2001
Коментар
-
Ок, но пак си мисля че е моторчето - на мен подобно нещо ми го прави при загряла кола (загряло моторче), отвярях го смазвах го, самото двигателче разглабях, шкурих колектора, но не се оправи напълно . Може някоя намотка да дава накъсо като загрее.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар