Здравейте, За пръв път пускам тема, така че простете ако има грешки.От два месеца карам колицата от подписа и вече имам какво да питам. Досега карах Регата - карбуратор и нямам опит с инжекционите. Прави ми впечатление обаче, че когато на място форсирам двигателя и оборотите почнат да падат: първо - струва ми се, че падат бавно, второ - при намаляването на оборотите, като стигнат до някякво положение, следва пак късо форсиране и чак тогава падат до нормалните. Понякога успявам да го усетя тоя ефект и по време на движение, когато освободя от скорост. За съжаление не мога да кажа какви са оборотите в цифри, защото на таблото имам само скоростомер и бензиномер.Иначе двигателя се държи добре и като мащност и като разход. Надявам да споделите идеи по въпроса и предварително Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно движение на оборотите - Пунто мк2
Collapse
X
-
Бавното падане е фичър, не бъг - направено е за плавно првключване на скоростите. Но това че падат до по-малки и после се оправят оборотите може да е от моторчето за празен ход. Ако нямаш други проблеми и въобще не се притеснявай, понякога и на мен ми прави така.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
-
За бавното падане даже четох, че на някои модели има машинка на педала на съединителя/като тази на педала на спирачките/, за да знае контролера, че си го натиснал и да свали по-бързо оборотите. А втория ефект не си разбрал правилно. Ще го напиша с числа абсолютно условно: примерно форсираш до 2500, пускаш педала, падат до 1500, изведнъж без да пипаш педала се вдигат до 2000 и чак след това падат до 850. Не е да падат под 850 и след това да се нормализират. Може да не е проблем, но дразни и освен това със сигурност повишава разхода, особено в града, където натискаш и пускаш педала хиляда пъти. Мисля да го проверя това моторче за празен ход, но ще изчакам още малко мнения. Ти да не вземеш да се разсърдиш сега.Нали знаеш : "повече пот в учението - по-малко кръв в боя"Благодаря!
PUNTO 1,2 8V 2001
Коментар
-
Ок, но пак си мисля че е моторчето - на мен подобно нещо ми го прави при загряла кола (загряло моторче), отвярях го смазвах го, самото двигателче разглабях, шкурих колектора, но не се оправи напълно. Може някоя намотка да дава накъсо като загрее.
FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар