Здравейте, имам проблем с бързото прегряване......в рамките на 15-20 км., които изминавам, колата загрява много!Темрературата скача над 90 градуса. Гася и слизам да вдигна капака и какво става.....чува се кипене от тръбата която охлажда дроселовата клапа. и от капачката на казанчето се чува шуштене на пара! Дали е възможно в систетемата да има въздух....как се обезвъздушава(ако е това проблема)?Също така висок разход 9-10/100 градско при сменени филтри и масло! Скоростите заръват при превключване, опитах да регулирам съединителят да отделя по-високо и сега запъва само "R"! От какво може да е? Ако някой знае нещо по въпроса....му благодаря предварително!!!Колата е Cinquecento 900 i.e.S 93г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бързо прегряване!-Проблема е решен!
Collapse
X
-
Ако радиатора е студен значи не ти отваря нацяло термостата, ако е горещ перката включва ли? Ако включва и пак грее може да е пробила гарнитура на главата ( може , не е сигурно ) А също може да ти е малко подпушен радиатора ако работи перката и пак грее. Абе може да са много неща , провери първите.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
-
Re: Бързо прегряване!
julionavarro написа:Здравейте, имам проблем с бързото прегряване......в рамките на 15-20 км., които изминавам, колата загрява много!Темрературата скача над 90 градуса. Гася и слизам да вдигна капака и какво става.....чува се кипене от тръбата която охлажда дроселовата клапа. и от капачката на казанчето се чува шуштене на пара! Дали е възможно в систетемата да има въздух....как се обезвъздушава(ако е това проблема)?Също така висок разход 9-10/100 градско при сменени филтри и масло! Скоростите заръват при превключване, опитах да регулирам съединителят да отделя по-високо и сега запъва само "R"! От какво може да е? Ако някой знае нещо по въпроса....му благодаря предварително!!!Колата е Cinquecento 900 i.e.S 93г.
Коментар
-
Проверих перката...тя си работи!Включва на 90г. олажда малко и се гаси....минават 5мин. и пак се включва!Горе писах че когато загася колата и вдигна капака се чува шуштене на пара от капачката на разширителния съд и кипене,бълбукане или нещо подобно от маркучите на системета(конкретно охлаждането на дроселовата клапа)!Възможно ли е да е нужно обезвъздушаване? Изглежда че термостата,помпата и перката си работят! Тогава какво е?А за разхода,какво може да е?Cinquecento 900i.e.S 93g.
Малък автомобил....мноо проблеми!
Коментар
-
julionavarro написа:Проверих перката...тя си работи!Включва на 90г. олажда малко и се гаси....минават 5мин. и пак се включва!Горе писах че когато загася колата и вдигна капака се чува шуштене на пара от капачката на разширителния съд и кипене,бълбукане или нещо подобно от маркучите на системета(конкретно охлаждането на дроселовата клапа)!Възможно ли е да е нужно обезвъздушаване? Изглежда че термостата,помпата и перката си работят! Тогава какво е?А за разхода,какво може да е?"Тези, които изковаха от мечовете си рала, сега орат за онези, които си запазиха мечовете"
Фиат Мареа 1,6 16V Weekend ELX
Коментар
-
Има въздух според мен. Първото и лесно нещо е да се смени антифриза, той и без това трябва да се сменя на 2 години и да се промие цялата система с вода 2 - 3 пъти. Накрая да се обезвъздуши пресния антифриз и тогава могат да се търсят други повреди, като датчици и термостати. Само да вметна че системата която охлажда входящите колектори, всъщност ги затопля, за да се приготви по-хубава смес за ДВГ.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Източваш, наливаш, палиш , форсираш няколко пъти и източваш. Гледай да не наливаш студена вода в загрял двигател. Не е хубаво изобщо. Ако стрелаката е повече от 50 градуса по-добре изчакай преди да налееш нова вода. Водта, трябва да се източи каквато си я налял - прозрачна. По принцип имаше и някакви присадки за миене на радиатор, може да пробваш. Да не забравиш да отвориш парното на мах. Сега се сещам , че карбуратора , ако не се топли с антифриз, бензина няма да се смесва добре с въздуха, и няма да се запалва лесно. На типото и на уното имаше едни пробки на маркуча за парното, през които се обезвъдушаваше - развиваш малко и чакаш да потече само антифриз без въздух, обикновено става за няколко секунди, и да се допълни антифриз накрая ако е необходимо. Обезвъздушаването става само при напълно загряла кола и отворена капачка.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Колеги благодаря за помоща! Налях добавка за прочистване на радиатора,след което промих цялата система 4-5 пъти и истече много мърсотия!!!След което налях нов антифриз,обезвъздуших и сега двигателя си работи добре! Моля пишете нещо за тоя разход.....не пада под 8-9/100 градско,не е ли множко за тва двигателче? Предварително благодаря!Cinquecento 900i.e.S 93g.
Малък автомобил....мноо проблеми!
Коментар
-
Колега тези Чинкота за извинение пред теб са мн крехки карам вече чинко от почти година разбра се не е моя служебна е верно секи знае как се кара служебна до някаде са здрави но докато не почне да се чупи проблема с прегряването може да ти е отр датчика при нас на служебната беше заминал датчика и след това и радиатора обезвъдушаването става от едно кранче което се намира от страната на изпускателните колекотри един черен маркуч дано си разбрал за какво ти говоря а по вапроса за разхода нашите чинкота горят на 12 на 100 градско в трафика на Варна обеснението е малкия мотор и се пак е фиат а повечето фиати обичат горивото хехехе моя също гори доста
Коментар
-
Здравейте колеги. Гледам за загрявания, термостати и т.н. става въпрос, та реших да питам нещо тъпо. Дали е възможно термостата да се сложи на обратно ? Питам защото когато запаля на студен двигател и веднага да пусна парното-духа топло, а като загрее започва да духа студено. Marea 1.6 16 Bipower 98г. А иначе горната операция с промиването и аз я направих, като също така сложих една течност за изчистване на радиатори-жълтеникава на цвят. И при мен доста загрява-и то повече при изключен климатик. Предварително благодаря за помощта.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар