Здравейте колеги реших си проблемите с гасненето на студен двигател, форсиране от самосебеси, липса на мощност.И това стана като смених ТПС датчика на дроселовата клапа.Просто отидох на една морга и там човека извади един кашон с датчици и си избрах най-запазения и да не кажа че беше почти като нов и ми взе 30 лева а нов е 135.А като свалих стария направо бях потресен от вида на стария датчик.просто на първата графитна писта нямаше около 1 сантиметър покритие...Много е трудно да измислиш подходящо заглавие на темата си колега.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Решение на някои проблеми.
Collapse
X
-
georgiarg написа:За каква кола става въпрос?Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
mitkosoft написа:това със нагласянето на ТПС е пълна простотия то няма какво да се нагляся просто тои си стои на точно определено мястот влиза си в нещо като легло и после се завиват болтовете и готово кво да се настройва. За 5 минути беше работаа и ся колата е като нова
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар