Проблема е, че мъника няма мощност, не може да вдигне повече от 90км/ч. На баир умира съвсем. Друг проблем е, че на празен ход понякога се форсира до 2000-3000 об./мин. и след 5-6 секунди нормализира оборотите. Кара се на бензин, няма АГУ.Диагностикът каза, че е прецакан потенциомеръра... ...и каза, че било по-добре да се вземе целия инжекцион на старо ...под предлог, че смяната на ТПС-а било много пипкава работа и е малко вероятно някой да го изпипа добре... Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ...същия, обаче, нещо не се ползва с пълното ми доверие... Измерихме компресията: на първи, втори и четвърти цилиндър е 9 бара, а на трети - 5 ...Всички мнения и коментари ще ми бъдат от полза.Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Уно 45 1.0 F.I.R.E. няма мощност, форсира се без причина...
Collapse
X
-
Аиде щом е Уно ще ти кажа някои друг трик...1. Дали губи компресията от сегментите (става като се надуе през отвора на свеща с въздух от компресор минимум 5-6 бара . Въпросния цилиндър се поставя в ГМТ в такт сгъстяване когато и 2 та клапана са затворени)надуваш и махаш щеката за маслото или маркуча за картерните газове . Ако изпуска през сегментите ще се чуе от тези 2 места.2. Въпросния цилиндър (3) пак се поставя в в ГМТ пак в такт сгъстяване и пак се надува с въздух само че се слуша тоиз път дали въздуха от компресора излиза в филтърната кутия или в ауспуха...Ако излиза през ауспуха имаш изгорял изпускателен клапан , ако излиза през филтърната кутия имаш изгорял всмукателен клапан...3. Не е лошо да се погледне хлабината на клапаните (при уното е с едни подложни шайби "пулове") 4. Има един тампон между всмукателния колектор и карбуратора/моноинжекцията виж го дали не е скъсан..Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Реклама
Collapse
Коментар