Здравейте колеги от скоро съм собственик на Типо 1.4 ’93 моноинжекция, нямам си и на идея колко коня е, но ми казаха, че е 51 интересното е, че след пълно обслужване на консумативи ми дава някакъв разход 9л/100 извънградско и 14л/100 градско бензин! направи ми впечатление,че преди да мине през майстора държеше 1000 оборота а сега са паднали на 800-850.Сменях термостат дали от това са паднали оборотите!?Свещи също смених.Имам някакви съмнения за маслото да не е някой ментак понеже намирисва малко на бензин от штеката, като я вадя да го меря имате ли идея да ми дадете съвет как да оправя разхода понеже знам,че това двигателче трябва да се прехранва по-лесно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Tipo - проблем с разход на гориво
Collapse
X
-
Колега, ето от тук http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/3130.html можеш да видиш данните за автомобила си - например колко к. с. е и какъв усреднен разход дават. Въздушният филтър също дава отражение върху разхода. Ако не е сменян скоро го смени. Ако са сложени по-широки гуми от фабрично предписваните - разходът също може да скочи от порядъка на литър...FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
-
Принципно при тоя разход върви ли?71 коня е, би трябвало да си върви. Моето Типо си дава, даже с по-големи гуми около 6.5. Естествено с внимателно каране до 120. Градското си е около 10...зимата 12. Има си голяма разлика, верно. Мерил ли си компресия? Регулаж на клапани? Смяна на масло със селения?Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
И моята е като на колегата ГТИПО - 1.6 моно 75к.с. разхода беше 7 извън града и 14 в града зимата. Сега като смених маслото (не знам какво е това масло ама ми взеха по 15лв. литъра!) В града падна на 12/100. то просто се усещаше как по-бързо върти стартера сутрин и как мога да карам на по-ниски обороти. Предпологам че на дълъг път също ще падне на 6.5 като на GTIPO. Изобщо в книжката за всяка кола си има интервали за обслужване и те са далеч не са само масло и въздушен филтър.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
абе върви докато загрее предърпва, но това си е нормално иначе двигателя е 160А1 i.e. ’93 четох тука във форума за някакъв стъпков двигател един колега сменил и му се оправил разхода дали е възможно това да е причината и за моя разход 14-15л. градско?!Не съм мерил компресията нито регулаж на клапаните маслото май наистина ще взема да го сменя със селения сега съм с някво Wolf уш белгийски ментак.Но ми казаха,че то е подходящото понеже е минерално и било за разработен двигател над 200000 апък селенията била полусинтетика и били там за 140000 някаде двигателите мойто типо сега показва 300000 а кой знае на колко е в действителност но двигателчето си е доста добре.Какво ще кажете за маслото!?
Коментар
-
Морторчето се познава че работи ако когато е студена държи оборотите 1300, а когато мине 50-60 градуса трбва да държи нормалните 850-900. Ако е така, моторчето не може да влияе на разхода. Това че придърпва не е нормално. По-добре е да ти проверят датчика за температурата. Аз първо бих проверил компресията, защото ако не са я гледали както трябва, тоя двигател отдавна е за ремонт. Катализатора, ако още го има също може да е причина. Но първо маслата и филтрите. Виж в скоростната кутия, може да няма и грам масло. Гумите трябва да са напомпени колкото е написано на таблото. Ако нее регулирана предницата, също трябва да се направи...FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Тоя датчик за температурата има ли нещо общо с термостата или са отделно понеже термостата го сменях.Иначе оборотите са както казваш а и на таблото температурата се отчита загрява си до 90.Мен друго ме съмнява днес като размишлявах се сетих,че е с автоматичен смукач е ли възможно той да не изключва и да си карам на смукач, но пък уж падат оборотите като загрее.
Коментар
-
колеги май се оправи разхода реших да замеря кабелите на свещите и се разбра,че два от тях са били ментаци така е с евтините кабели явно от един комплект има два три работещи и другите не стават,че смених два кабела които ми даваха по-голямо съпротивление и се оправи разхода сега го ударих 6.5 извънградско при положение че го карах на моменти и със 140
Коментар
-
Колега, сега ще е добре да му смениш маслото. Това, че мирише на бензин не се дължи на масло менте, а на лошото изгаряне в цилиндрите, чиито кабели са били кофти. Вярно, че след смяната на кабелите и едно междуградско шофиране вече едва ли ти мирише на бензин, но качествата на маслото не са същите.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар