По рано ви казвах че имах проблеми с кабелите и свщите! След около 1000км същите симптоми почнаха да се появяват, чисто нови кабели от косер , тази вечер като се прибрах , на тъмно пуснах колата пак имат пробиви, демек светкат, свеща на 2 цилиндър без да я свалям , се вижда че е омаслена, другите 3 изглеждат сухи поне отстрани , утре ще ги вадя да вида как са отвътре! Възможно ли е целия проблем да идва от разхода на масло, демек маслото попада в цилиндрите от там зацапва свеща , а кабела като няма къде да хвърли искрата пробива! ! Помощ хора мнения!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново същите ядове само след 1000км ! Избива масло.
Collapse
X
-
Отново същите ядове само след 1000км ! Избива масло.
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004Етикети: –
-
Свещ не може да изгори кабел,докато кабел зацапва и изгаря свещ.Когато свеща се омасли- тока преминава още по- лесно- само че без искра, докато ако кабел пробие- свеща зацапва.Следователно проблема е в качеството на кабелите, като разбира се редно е и свещите да се сменят на всеки 30 хил. км.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
-
да ама не колега , сменени свещи и кабели преди 1000км , свещи шампион, е да може да са менте , но кабелите са Тесла от Косер !Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Punto75MPI написа:да ама не колега , сменени свещи и кабели преди 1000км , свещи шампион, е да може да са менте , но кабелите са Тесла от Косер !Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
spark написа:Свещите ти са 99.9% менте ако са Шампион с черен надпис Оригиналните са с червен, такива свалих от колата.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Kimi_Raikonen написа:Свещ не може да изгори кабел,докато кабел зацапва и изгаря свещ.Когато свеща се омасли- тока преминава още по- лесно- само че без искра, докато ако кабел пробие- свеща зацапва.Следователно проблема е в качеството на кабелите, като разбира се редно е и свещите да се сменят на всеки 30 хил. км.Свещ не може да изгори кабелКогато свеща се омасли- тока преминава още по- лесно- само че без искра
Коментар
-
С черен надпис съм пак в кюпа!!!! Преди месец два патих със Бош 4 полюсни, скапаха се за два месеца, омаслени , почелнели и маслото беше пробило по изолатора (по бялата част на свеща!) , Понеже закъсах докато бях по работа в Илиенци , взех от там 2 свещи Шампион (с червен надпис, паснаха по резба ма май не са като по каталог за Пунтото, и ги свалих) , скоро си взех като по каталог 4бр. Шампион Черен надпес по 4 лв едната !Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Tornado написа:Punto75MPI написа:да ама не колега , сменени свещи и кабели преди 1000км , свещи шампион, е да може да са менте , но кабелите са Тесла от Косер !Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Момчето което ми прави колата го е страх да ми смени кабелите с други защото и според него вероятността да попаднем на читави кабели е 1/1000000, и затова вече 40000км карам със старите. Свещите ми ги смени преди 30000км и новите не са мръднали от тогава (даже наскоро ги проверяваше и бяха ОК).BRAVA 1,4 12V
Nissan Navara
Коментар
-
georgiarg написа:Момчето което ми прави колата го е страх да ми смени кабелите с други защото и според него вероятността да попаднем на читави кабели е 1/1000000, и затова вече 40000км карам със старите. Свещите ми ги смени преди 30000км и новите не са мръднали от тогава (даже наскоро ги проверяваше и бяха ОК).Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
georgiarg написа:Момчето което ми прави колата го е страх да ми смени кабелите с други защото и според него вероятността да попаднем на читави кабели е 1/1000000, и затова вече 40000км карам със старите. Свещите ми ги смени преди 30000км и новите не са мръднали от тогава (даже наскоро ги проверяваше и бяха ОК).Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Някакви японски ... забравих им името ... ама били "най--добрите" -доста скъпи бяха (май 10 лв. парчето). Нямам проблеми засега.Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Да не би да са тия? http://www.kosser.net/Products/Denso.phpPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар