Предварително се извинявма за тапия вапрос но ламбдата каде се намира на Фиат ТИПО 1.4 мене ми казаха някаде до двигателя но не можаха да ми отговорят точно.Искам да разбера каде е за да мога да махна кабелчето па да се изчисти компютъра от грашната информация защото на гас е 6 ма на бензин оборотите доста ходят предварително ви благодаря.А и колко време требва да стои това кабелче изключено
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЛАМБДА СОНДА
Collapse
X
-
Forsaken написа:В твоя случай или сменяш ламбда сондата или си слагаш емулатор. Ако проблема ти е от това, разбира се!Ако ламбдата не ти е наред, след махането на акумулатора и изчистването на грешките не очаквай да има промяна!Успех!Fiat Tipo 1.4 (55)KW
Коментар
-
Ако колата ти е с карбуратор може да имаш запушен жигльор, но няма да намериш ламбдасонда, а ако е инжекция сондата се намира на изпускателните тръби близо до двигателя.При втория случай може да е прецакана сондата или стъпковото моторче за празен ход.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
TOKATA написа:Ако колата ти е с карбуратор може да имаш запушен жигльор, но няма да намериш ламбдасонда, а ако е инжекция сондата се намира на изпускателните тръби близо до двигателя.При втория случай може да е прецакана сондата или стъпковото моторче за празен ход.Fiat Tipo 1.4 (55)KW
Коментар
-
TOKATA написа:Като я закараш на компютърна диагностика.Fiat Tipo 1.4 (55)KW
Коментар
-
Има една методика за настройка на оборотите на Типо описана в сервизната книжка. Това всъщност не настройка в буквалния смисъл на думата, а по-скоро "извикване" на данни за ЕКУ-то запомнени в паметта му. Прилага се всеки път когато е откачан акумулатора или ЕКУ-то. Начинът е следния: загряваш двигателя докато се включи вентилатора (поне веднъж). Откачаш плюсовата клема на акумулатора поне за 30 секунди. Закачаш я и палиш отново. Възможно е оборотите на празен ход да не са стабилни. Подаваш газ и за 2 минути подържаш между 2000 и 3000 оборота. След това гасиш и палиш отново. Двигателят трябва да подържа около 900 оборота на празен ход. Ако не ти харесат оборотите може да повториш същото от момента на откачане на акумулатора за 30 секунди. Ако пак не става тогава не е лошо да отидеш на една диагностика за да си сигурен дали става въпрос за ламбда сонда.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
brat_John написа:Има една методика за настройка на оборотите на Типо описана в сервизната книжка. Това всъщност не настройка в буквалния смисъл на думата, а по-скоро "извикване" на данни за ЕКУ-то запомнени в паметта му. Прилага се всеки път когато е откачан акумулатора или ЕКУ-то. Начинът е следния: загряваш двигателя докато се включи вентилатора (поне веднъж). Откачаш плюсовата клема на акумулатора поне за 30 секунди. Закачаш я и палиш отново. Възможно е оборотите на празен ход да не са стабилни. Подаваш газ и за 2 минути подържаш между 2000 и 3000 оборота. След това гасиш и палиш отново. Двигателят трябва да подържа около 900 оборота на празен ход. Ако не ти харесат оборотите може да повториш същото от момента на откачане на акумулатора за 30 секунди. Ако пак не става тогава не е лошо да отидеш на една диагностика за да си сигурен дали става въпрос за ламбда сонда.Fiat Tipo 1.4 (55)KW
Коментар
-
Бях ти писал и за стъпковото моторче. Провери и него. На предишната ми Темпра с 1.6 miсе намираше отдясно на инжекциона като застанеш срещу двигателя, свързано с едно лостче за дроселовата клапа. Дано си ме разбрал.А пък за добавки, има различни, всеки хвали различни пробвай.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
TOKATA написа:Бях ти писал и за стъпковото моторче. Провери и него. На предишната ми Темпра с 1.6 miсе намираше отдясно на инжекциона като застанеш срещу двигателя, свързано с едно лостче за дроселовата клапа. Дано си ме разбрал.А пък за добавки, има различни, всеки хвали различни пробвай.Fiat Tipo 1.4 (55)KW
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар