Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЛАМБДА СОНДА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ЛАМБДА СОНДА

    Предварително се извинявма за тапия вапрос но ламбдата каде се намира на Фиат ТИПО 1.4 мене ми казаха някаде до двигателя но не можаха да ми отговорят точно.Искам да разбера каде е за да мога да махна кабелчето па да се изчисти компютъра от грашната информация защото на гас е 6 ма на бензин оборотите доста ходят предварително ви благодаря.А и колко време требва да стои това кабелче изключено
    Fiat Tipo 1.4 (55)KW

    #2
    трябва да откачиш акумулатора, а не сондата :D
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      В твоя случай или сменяш ламбда сондата или си слагаш емулатор. Ако проблема ти е от това, разбира се!Ако ламбдата не ти е наред, след махането на акумулатора и изчистването на грешките не очаквай да има промяна!Успех!
      Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

      Коментар


        #4
        Forsaken написа:
        В твоя случай или сменяш ламбда сондата или си слагаш емулатор. Ако проблема ти е от това, разбира се!Ако ламбдата не ти е наред, след махането на акумулатора и изчистването на грешките не очаквай да има промяна!Успех!
        Forsaken махах акумулатора и работата е пак сащата на газ 6 на бензин докато загрее оборотите като на стара жигула да те питам има ли някаква лампичка на таблото дето показва дали бачка сондата а и това емулатор на какви пари мога да го намеря и за какво служи мерси предварително
        Fiat Tipo 1.4 (55)KW

        Коментар


          #5
          Изчакали поне 5мин. с откачен акумолатор? :D

          Коментар


            #6
            qnisZ написа:
            Изчакали поне 5мин. с откачен акумолатор? :D
            много повече поне 30 40 минутки и то на няколко пати го свалях тука миналата седмица и нема докато загрее се чуди да гасне ли да трагва ли самнява ме запушен жеглиор
            Fiat Tipo 1.4 (55)KW

            Коментар


              #7
              Ако колата ти е с карбуратор може да имаш запушен жигльор, но няма да намериш ламбдасонда, а ако е инжекция сондата се намира на изпускателните тръби близо до двигателя.При втория случай може да е прецакана сондата или стъпковото моторче за празен ход.
              FIAT PUNTO 1.7 TD
              CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

              Коментар


                #8
                TOKATA написа:
                Ако колата ти е с карбуратор може да имаш запушен жигльор, но няма да намериш ламбдасонда, а ако е инжекция сондата се намира на изпускателните тръби близо до двигателя.При втория случай може да е прецакана сондата или стъпковото моторче за празен ход.
                ами моно инжекцион е как мога да разбера дали е преибана тая ламбда
                Fiat Tipo 1.4 (55)KW

                Коментар


                  #9
                  Като я закараш на компютърна диагностика.
                  FIAT PUNTO 1.7 TD
                  CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

                  Коментар


                    #10
                    TOKATA написа:
                    Като я закараш на компютърна диагностика.
                    аха ами значи няма да е от това щото преди два дена я карах и казах някои пат нали така оборотите ала бала и човека ми каза на тея показатели колата ти требва да е самолет няма и абсолутно нищо . значи ще си сложа от онова за прочистване на инжектора дето се смесва с горивото и ако не стане тогава ши и мисля а това за инжекторите да ми предложиш нещо марка или няма значение
                    Fiat Tipo 1.4 (55)KW

                    Коментар


                      #11
                      Има една методика за настройка на оборотите на Типо описана в сервизната книжка. Това всъщност не настройка в буквалния смисъл на думата, а по-скоро "извикване" на данни за ЕКУ-то запомнени в паметта му. Прилага се всеки път когато е откачан акумулатора или ЕКУ-то. Начинът е следния: загряваш двигателя докато се включи вентилатора (поне веднъж). Откачаш плюсовата клема на акумулатора поне за 30 секунди. Закачаш я и палиш отново. Възможно е оборотите на празен ход да не са стабилни. Подаваш газ и за 2 минути подържаш между 2000 и 3000 оборота. След това гасиш и палиш отново. Двигателят трябва да подържа около 900 оборота на празен ход. Ако не ти харесат оборотите може да повториш същото от момента на откачане на акумулатора за 30 секунди. Ако пак не става тогава не е лошо да отидеш на една диагностика за да си сигурен дали става въпрос за ламбда сонда.
                      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                      Коментар


                        #12
                        brat_John написа:
                        Има една методика за настройка на оборотите на Типо описана в сервизната книжка. Това всъщност не настройка в буквалния смисъл на думата, а по-скоро "извикване" на данни за ЕКУ-то запомнени в паметта му. Прилага се всеки път когато е откачан акумулатора или ЕКУ-то. Начинът е следния: загряваш двигателя докато се включи вентилатора (поне веднъж). Откачаш плюсовата клема на акумулатора поне за 30 секунди. Закачаш я и палиш отново. Възможно е оборотите на празен ход да не са стабилни. Подаваш газ и за 2 минути подържаш между 2000 и 3000 оборота. След това гасиш и палиш отново. Двигателят трябва да подържа около 900 оборота на празен ход. Ако не ти харесат оборотите може да повториш същото от момента на откачане на акумулатора за 30 секунди. Ако пак не става тогава не е лошо да отидеш на една диагностика за да си сигурен дали става въпрос за ламбда сонда.
                        мерси за съвета утре ще пробвам дано да стане
                        Fiat Tipo 1.4 (55)KW

                        Коментар


                          #13
                          Бях ти писал и за стъпковото моторче. Провери и него. На предишната ми Темпра с 1.6 miсе намираше отдясно на инжекциона като застанеш срещу двигателя, свързано с едно лостче за дроселовата клапа. Дано си ме разбрал.А пък за добавки, има различни, всеки хвали различни пробвай.
                          FIAT PUNTO 1.7 TD
                          CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

                          Коментар


                            #14
                            TOKATA написа:
                            Бях ти писал и за стъпковото моторче. Провери и него. На предишната ми Темпра с 1.6 miсе намираше отдясно на инжекциона като застанеш срещу двигателя, свързано с едно лостче за дроселовата клапа. Дано си ме разбрал.А пък за добавки, има различни, всеки хвали различни пробвай.
                            днес проверих всичо което ми каза сичко беше наред откачих акумулатора за 5 часа са оборотите на бензин са 900 без да шава стрелката а на газ са много даржи ги на 1400 само че стрелката се оправи стои си зацепено на 900 и на газ 1400 без да марда на никаде
                            Fiat Tipo 1.4 (55)KW

                            Коментар


                              #15
                              Може ЕКУ-то ти да е натрупало грешки. Трябва да отидеш на регулировка на газовата и иди на диагностика да разбереш от къде трупа грешки.
                              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                              Коментар

                              Working...
                              X