Лятото смятам да закупя такова возило, ще може ли инфо относно подръжката и дали може да се сложи газова. Мерси предварително и още нещо дали не е по добър избор пунто 1.6 16V, 90 коня?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инфо относно подръжката Punto 1.4 GT, 133 h.p.
Collapse
X
-
Re: Инфо относно подръжката Punto 1.4 GT, 133 h.p.
mitaka1914 написа:Лятото смятам да закупя такова возило, ще може ли инфо относно подръжката и дали може да се сложи газова. Мерси предварително и още нещо дали не е по добър избор пунто 1.6 16V, 90 коня?FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'
-
Re: Инфо относно подръжката Punto 1.4 GT, 133 h.p.
mitaka1914 написа:Лятото смятам да закупя такова возило, ще може ли инфо относно подръжката и дали може да се сложи газова. Мерси предварително и още нещо дали не е по добър избор пунто 1.6 16V, 90 коня?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
6.4 следен по книжка ако го галиш http://punto.hit.bg/teh.htmlPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Ееее колеги,вие го наплашихте колегата Колега,частите на тоя мотор не са кой знае колко скъпи,единственото което би ти бръкнало в джоба за ремонт,това са турбината и буталата.Най-добрия вариянт е в който град си харесаш такова Пунто ГТ ,местните колеги да те насочат за диагностика и да ти кажат аджеба става ли колата или не.А това за газта(АГУ-то) колеги си е ваше лично мнение аз мога да ви покажа как върви на газ,а на бензин почти няма разлика,не забравяйте че това е кола с турбонадув,а не атмосфернаPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
колега разликата между газ и бензин не може да съществува, защото газ не съществува за автомобили, единствената газ за автомобили е само тази газ която е сложена в завода производител, а не допълнително сложена .Това е само скапване на двигател и т.н.Принципно стандартно колите работят при 95 октаново число , а не при 102 .И имат определена темперетура на работа която е съобразена.Fiat Punto SX 90
Toyota Celica ZZT231 1.8 VVTLi T Sport
Коментар
-
Както и да е,несъм съгласен с тебе.Обясни ми тогава как излиза заводска Марея Bi-Power от завода на Фият 1.8 16 с пропанов инжекцион и карантиите на мотора ,абе всичко си е стандартното.Не искам да отколонявам темата,има вече писано доста по тоя проблем,но колко трябва да ми е заплатата за да карам на бензин при положение че литър бензин е 2.12лв(ами 2.30лв?)?Ако ще отговаряте гледайте да няма отговори от сорта на "ами като искаш много коне...".Нека има реални отговори.Хората за това използват пропан и метан за да не им бърка много в джобовете и също за екология.Тая песен за сухото мазане о бла-бла-бла,все пак наще мотори не са разработка 50-те години на миналия век за да имат проблем с газта.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:Както и да е,несъм съгласен с тебе.Обясни ми тогава как излиза заводска Марея Bi-Power от завода на Фият 1.8 16 с пропанов инжекцион и карантиите на мотора ,абе всичко си е стандартното.Не искам да отколонявам темата,има вече писано доста по тоя проблем,но колко трябва да ми е заплатата за да карам на бензин при положение че литър бензин е 2.12лв(ами 2.30лв?)?Ако ще отговаряте гледайте да няма отговори от сорта на "ами като искаш много коне...".Нека има реални отговори.Хората за това използват пропан и метан за да не им бърка много в джобовете и също за екология.Тая песен за сухото мазане о бла-бла-бла,все пак наще мотори не са разработка 50-те години на миналия век за да имат проблем с газта.Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Най-вече газта вреди на инжекциона,а както всички знаем всичко по инжекциона е скъпо.Газовия инжекцион си е друго нещо,обаче за какво ти е бегачка като искаш да я "скопиш" с тази газ.Иначе за поддръжка ще ти излезе като всяко друго пунто,частите са по-скъпи,но ГТ-то просто е по-яко от всички други пунтота - по отношение на двигател и окачване.Според мен тази кола е много добър избор,макар и на газ.
Коментар
-
Колега petar2202,абсолютно съм съгласен с мнението ти с изключение на това за газта.При каране на газ имаш проблеми най-вече и единствено с дюзите.Не съм съгласен също че се и скопява колата.Аз не напразно уточних че става въпрос за кола с турбонадув,а не атмосферна.Аз вече два мотора карам такива 2.0 8 Турбо и 2.0 16 Турбо и колата си върви без проблеми,сега няма да си кривя душата и да казвам че е същата като на бенз,единствено във високите обороти се усеща малко по-мудна,но не е като атмосферка.Карал съм и Седичи на газ,там разликата след монтиране на смесителя за газта беше огромна и то на бензин - с и без смесителя.Така че ако коментирате турбо коли на газ,нека да са компетентни мнения,а не тоз чул оня подочул.Ето аз карам и казвам,айде сега ме оборете де Абе колега зимай го това ГТ и давай газ,ко толкоз му мислишPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар