Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обезвъздушаване на охладителната система на Мареа 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обезвъздушаване на охладителната система на Мареа 1.8

    Колеги искам да попитам къде са пробките при тези двигатели. Търсих теми , но има само за 1.6, а там където ги дават колегите ги няма при мен.По принцип откакто съм взел колата всичко е нормално, само че нямам хубаво парно. Антифриза е бистър и термостата отваря точно на половината на уреда. След като отвори температурата спада едно деление надолу и се закотвя там каквото и да правя. (Качва се нагоре само при форсиране на място и вентилатора сработва малко след средата на уреда)
    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
    Powered by Total & Fobos LPG

    #2
    на радиатора най-отгоре трябва да има една пробкаако имаш климатик пробките са двеима и още една, в близост до термостатав посока към радиаторчето за отопление
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Благодаря за насоката. Утре ще видя дали мога да ги намря
      Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
      Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
      FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
      Powered by Total & Fobos LPG

      Коментар


        #4
        Пробка на маркуча за парното, най-вероятно нямаш. За да стигнеш до двете пробки на радиатора, трябва да демонтираш пластмасовия въздуховод.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          А пробките трябва да се отвъртят при загрял двигател, нали така? За да е отворен и втория кръг? А ако има въздух в радиаторчето на парното ще може ли да се обезвъздуши ефективно от пробките на водния радиатор?
          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
          Powered by Total & Fobos LPG

          Коментар


            #6
            ами дапри загрял моторсамо да не отвиеш някоя много, че ако падне на земята... :D ако няма пробка на маркуча към парното, значи е така сметнато, че да може да се обезвъздушисамо че първо напълни казанчето до горе, за да има постоянен приток на антифриз
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Даже препоръчвам да се напълни чак до ръба на отвора за наливане - ако остане излишено много - колата ще си го изхвърли.При загряла кола се пали, отваря се внимателно капачката - така че да не те попари, бавно се долива по възможност не с ледено студен антифриз, макар че едва ли нещо може да стане ако е много студен, напълва се яко до горе и после се отвиват пробките внимателно докато потече. След това се стагат фубаво. Добре е ако не иска някоя пробка да протече да се изфорсира двигателя за да завърти по-яко антифриза. Парното трябва да е пуснато на максимум!
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #8
                Sev написа:
                ами дапри загрял моторсамо да не отвиеш някоя много, че ако падне на земята... :D ....
                аз веднъж я изпуснах..... ЛОШО БЕШЕ докато я намеря

                Коментар


                  #9
                  Обезвъздушаването се прави на студен и изключен мотор, и отворени пробки (ако колата е с климатик, врътката на парното да е на топло, ако е с климатроник е без значение). Налива се бавно антифриз, докато не потече чиста струя, първо от едната, която се завива, а после и от другата. Завива се, долива се течност до средата, между белезите и се стартира двигателя. Оставя се да работи на пр. ход до включване и изключване на перката. Следи се нивото в разширителния съд. При нужда се долива. Периодично може да се разхлабва капачката и пак да се затяга. Ако перката не включи при подминаване на средата, в близост до опасната зона, мотора се изгася и се прави ново обезвъздушаване.
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар

                  Working...
                  X