Колеги искам да попитам къде са пробките при тези двигатели. Търсих теми , но има само за 1.6, а там където ги дават колегите ги няма при мен.По принцип откакто съм взел колата всичко е нормално, само че нямам хубаво парно. Антифриза е бистър и термостата отваря точно на половината на уреда. След като отвори температурата спада едно деление надолу и се закотвя там каквото и да правя. (Качва се нагоре само при форсиране на място и вентилатора сработва малко след средата на уреда)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обезвъздушаване на охладителната система на Мареа 1.8
Collapse
X
-
А пробките трябва да се отвъртят при загрял двигател, нали така? За да е отворен и втория кръг? А ако има въздух в радиаторчето на парното ще може ли да се обезвъздуши ефективно от пробките на водния радиатор?Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Даже препоръчвам да се напълни чак до ръба на отвора за наливане - ако остане излишено много - колата ще си го изхвърли.При загряла кола се пали, отваря се внимателно капачката - така че да не те попари, бавно се долива по възможност не с ледено студен антифриз, макар че едва ли нещо може да стане ако е много студен, напълва се яко до горе и после се отвиват пробките внимателно докато потече. След това се стагат фубаво. Добре е ако не иска някоя пробка да протече да се изфорсира двигателя за да завърти по-яко антифриза. Парното трябва да е пуснато на максимум!Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
u_bo
Sev написа:ами дапри загрял моторсамо да не отвиеш някоя много, че ако падне на земята... :D ....
Коментар
-
Обезвъздушаването се прави на студен и изключен мотор, и отворени пробки (ако колата е с климатик, врътката на парното да е на топло, ако е с климатроник е без значение). Налива се бавно антифриз, докато не потече чиста струя, първо от едната, която се завива, а после и от другата. Завива се, долива се течност до средата, между белезите и се стартира двигателя. Оставя се да работи на пр. ход до включване и изключване на перката. Следи се нивото в разширителния съд. При нужда се долива. Периодично може да се разхлабва капачката и пак да се затяга. Ако перката не включи при подминаване на средата, в близост до опасната зона, мотора се изгася и се прави ново обезвъздушаване.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар