Днес забелязах че имам омасляване по капака на ангренажа и го свалих. Сълзи от семеринга на разпределителния вал. Лесно ли става подмяната, може ли да се направи без да се сваля капака на клапаните и колко пари може да струва смяната ориентировъчно? Колата е Пунто 1.1/94 г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на семеринга на разпр.вал?
Collapse
X
-
приятелю, смяната струва колкото смяната на ангренажен ремък, защото се сваля и се зацепва наново...може да се смени без да се свали капака на клапаните и както казаха колегите по-горе, ако ремъкът е омаслен, трябва да се смени и той...минал съм през тази процедура на ТД100 и ми струваше 140лв, само ангренажа ми е 57 лв, труд 60 за семеринга и 20 за ангренажа а от тогава дали тече, май не, но при мен смених и гарнитурата на капака на клапаните, защото и тя си беше тръгналаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Да вметна за семеринги Кортеко. Имах малко проблеми с тях. Имам Типо 1,6 два вала и ми се наложи смяна на вал-износване на трета гърбица. Вземах вал от една морга за 15 лв., пишеше СЕАТ на него, но беше абсолютно същия/преди сеат беше собственост на ФИАТ. Гърбиците бяха перфектни но имаше неравности в областа където опира семерината. Вала го изшлайвах на струг с фина шкурка. Монтирах всичко както трябва но шурна масло от семерината Кортеко, извадих я и си купих друга от магазин за лагери и семерини, не за авточасти,някаква марка беше но не помня, даже беше по евтина. Новата беше по стегната на вала/ нали малко го шлайфах/ и от тогава нямам проблеми. Обикновенно има каналче на вала където опира семерината от износване а кортеко са малко хлабави, те са като за нов вал. Съветвам те да пробваш с кортеко и ако не стане влез в магази за лагери и си купи една читава семерина. На моето типо беше стандартна, дано и твоята е стандартна.D. Dimitrov
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар