ivanko_rs написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разлики между 1.6 и 1.8 двигатели
Collapse
X
-
MadHead написа:Как се осъществява променливото газоразпределение? Защо има проблеми при коли ~10г.?
Коментар
-
Аз продължих с четенето Нали съм любознателен. Май на 1.8 113к.с. няма вариатор, т.е двигател 182.А2.000. Май ги има на по-мощните варианти на 1.8 (183.А1.000, които се монтират на купетата)Някой по-запознат няма ли да се изкаже и да направим обобщение!Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
tomny написа:MadHead написа:.......Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
u_bo
ivanko_rs написа:tomny написа:MadHead написа:.......
Коментар
-
u_bo, така е - "дизелово тракане" за 10-30 сек след палене се получава точно заради хидравличните повдигачи. Едва ли е фатално, но може да прибваш да смениш марката на маслото при следващата смяна. Нямам представа как стоят нещата с тракането при 1.8, ако е постоянно.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:u_bo, така е - "дизелово тракане" за 10-30 сек след палене се получава точно заради хидравличните повдигачи. Едва ли е фатално, но може да прибваш да смениш марката на маслото при следващата смяна. Нямам представа как стоят нещата с тракането при 1.8, ако е постоянно.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Значи,чакайте да уточним нещо.Тракането от празни хидравлични компенсатори е едно,а тракането от износени бутала е съвсем друго.Двете немогат да се сбъркат.Характерната работа като дизел идва точно от буталата,а не от клапаните или по-точно от хидравличните им компенсатори.Едното тракане се чува горе и е с висок том,а другото е надолу в блока и е с по нисък тон.Така че не ги бъркайте,двете работи са различни.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар