Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разлика между двигателите на Браво 1.4 12v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не не съм го пробвал.
    BRAVA 1,4 12V
    Nissan Navara

    Коментар


      #17
      За двигател на Браво/а 1,4-12 кл.

      Не е вярно,че двигателя се произвежда до 98 год.Това е много сполучлив двигатвл и не биха се отказали така лесно от него.До 2000 год се слага на Мареа заедно с 1,2-16 кл.А Ланчиа го слага на модела Ипсилон до 2003 год.В Германия основно се кара този двигател на Браво/а и този дефект с разпред.вал не е познат.Основно се проявява при мърлявите италианци които карат с базови масла и на всичкото отгоре не го сменяват.Никакви подобрения няма по двигателя след 97 год.Просто трябва да се кара с полусинтетика или пълна синтетика и дефекта е непознат.И смяна на 15000клм както препоръчва фирмата производител.Така карат в Германия и не сменяват разпр.валове.За предпочитане е кола с този двигател да се купува от Германия.

      Коментар


        #18
        thedon написа:
        Rezko написа:
        Ясно , мисля че информацията е достатъчна за да заключим, че подобрения в смазващата система през годините не са правени Решението: сменяй селенията на 7-8000 километра и карай няма да се плашиш
        Защо на толкова малко?
        8000км не са малко, добре де, малко по-малко от нормалното, но с оглед проблема на 1.4 е направо злато!
        FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'

        Коментар


          #19
          ancho написа:
          ... 1.4 е направо злато!
          Не знам какво "злато" е след като Фиат го свалят от модела ’99 и слагат на негово място 1.2 FIRE. Ако това не е признаване на грешка какво е?Явно трябва да му се сменя маслото често и това е.
          Fiat Brava 1.2 SX '99 (182B2.000)
          http://fiat.comnet.bg/

          Коментар


            #20
            @bellew: Модела го спират заради еко норми. След ’99-та година моноинжекцион ... поне в Европа аз не знам да произвеждат. Може и да греша
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #21
              @spark: 1.2 също има две модификации, едната е с инжекционна система BOSCH (аз съм с такава ’99) , другата е с инжекционна система Magnti Marelli (от 2000-та), като втората е с две ламбда сонди и потенциометър на педала на газта за да покрива EEC Stage 3 EOBD (Евро 3).
              Fiat Brava 1.2 SX '99 (182B2.000)
              http://fiat.comnet.bg/

              Коментар


                #22
                На моето (03’98 ) няма проблем с мазане и вал.Колата е на газ още от първия и собственик в Италия.Сменям масло на 10-11000.
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар


                  #23
                  zgabrovski написа:
                  На моето (03’98 ) няма проблем с мазане и вал.Колата е на газ още от първия и собственик в Италия.Сменям масло на 10-11000.
                  Радвай се,че първия притежател на колата в Италия е бил свестен стопанин и е обслужвал колата както трябва.Но по голямия процент собственици на копли в тази страна са мърлячи.Уважавам колите идващи от Италия най вече за това,че нямя ръжда по тях,но от 10 дошли коли една най много две да са както трябва обслужвани.Поздрави.

                  Коментар


                    #24
                    Lane Staley написа:
                    Моята е произведена 07.98Сменях разпределителен вал. Другата седмица ще трябва да сменям масло и ще погледна в какво състояние е вала.
                    Знаех за проблема преди да купя Бравото.Обикалях по автокъщите да търсим кола за един колега и всичко що бе 1,4 го проверих.Първата ми работа бе да отворя капачката за наливане на масло.Ако има проблем с мазането или не е сменяно маслото доста време си личи на пръв поглед.При запален двигател като отворите капачката трябва да пръска масло дори излизат пръски отвън.Не е ли изпълнено това условие считайте ,че скоро валчето на този двигател ще стане като точилката с която жена ми разточва кори за баница или сладки.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      Rezko написа:
                      A вкарвал ли си го в критични и в колко ти изключва ?
                      Изключва на 6600 об/мин. и така играе на 6500-6600.Това не са критични обороти те са доста по нагоре.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #26
                        Tornado написа:
                        Rezko написа:
                        A вкарвал ли си го в критични и в колко ти изключва ?
                        Изключва на 6600 об/мин. и така играе на 6500-6600.Това не са критични обороти те са доста по нагоре.
                        А така , значи всичко ми е нормално Рядко стигам до толкова , но там наистина върви най много
                        Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                        части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                        части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                        тел. 0883437022

                        Коментар

                        Working...
                        X