Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типото угасна....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типото угасна....

    Дразня се.... Да не казвам голяма дума, ама колко ядове съм брал с тая кола, че направо не са за форума Аз съм антиреклама за Фиат направо.... Но от друга страна във важни моменти не ме е оставяла на пътя, колко километри съм минал ей така, с неизправно еди-какво си, със счупено еди-що си... Та тази сутрин тръгвам за работа и по средата на пътя - угасна! Качвам едно баирче по една уличка на втора, и хоп - светнаха червените лампички, намалих музиката, и гледам - няма никой, пуснах я по инерция вдясно, спрях, въртя ключа - не пали. Викам "мама ти мръсна, пак се задави", чаках, сменях на бензин - не ще. Хванах рейса и айде в офиса... Един колега вика - да не е комутатор, импулсен датчик... Аз комутатор съм сменял, а тоя датчик не го знам какъв е и къде е. Мисля си да не е от това че я паля на газ, зимата не е подходящо, ама не беше студено толкова днес? Надявам се като отида после да запали, иначе става лошо Всъщност основното което си мисля, е клапана за бензин и газ, казаха ми че не бил много в час последния път като бях на диагностика, а и тогава не искаше да върви на бензин, казаха че било от него, но го поразвъртяха, и тръгна и на бензин, а сега хич не ще. Въртях го и днес - затворен, отворен - на нищо не пали. Очаквайте продължение утре.

    #2
    При мене се получи същото преди време и се оказа лоша връзка от ключето газ/бензин.
    Обичта е по - силна от омразата. Сърцето е по - силно от огорчението. Усмивката на душата е по - силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
    Трезвен ТУК не пиша!
    Un Italiano Vero

    Коментар


      #3
      Аз съм имал същия проблем обаче беше ипулсиния датчик които е на маховика и събира информация за въртенето на мотора.По същия начин колата ми изгасна в движение и край. Без желание дори да припали.Аз бих направил следното:-първо поглеждаш дали ти е здрав агренажния ремък(ако така изгасне кола в движение не се върти стартера а първо се проверява дали ремъка не се е скъсал - въртиш само ако си сигурен в него)-второ, откачаш един от кабелите на свещите и го доближаваш до маса - ако при въртене на стартъера има искра значи не е комутатор или датчик за импулси. Ако няма искра отиваш с дърпане в сервиз за диагностика защото възможностите са доста(най чест е въпросния импулсен датчик - 55лв)- трето, ако има искра вече проверяваш клапана за газ дали пуща газ(не със запалка ) - ако не пробваш на бензин ако имаш бензин ако не се опитваш да видиш кво става с клапана.- четвърто ако не е нищо от това правиш като в точка 2 накрая - сервиз Успех
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #4
        Yavor написа:
        Аз съм имал същия проблем обаче беше ипулсиния датчик които е на маховика и събира информация за въртенето на мотора.По същия начин колата ми изгасна в движение и край. Без желание дори да припали.Аз бих направил следното:-първо поглеждаш дали ти е здрав агренажния ремък(ако така изгасне кола в движение не се върти стартера а първо се проверява дали ремъка не се е скъсал - въртиш само ако си сигурен в него)-второ, откачаш един от кабелите на свещите и го доближаваш до маса - ако при въртене на стартъера има искра значи не е комутатор или датчик за импулси. Ако няма искра отиваш с дърпане в сервиз за диагностика защото възможностите са доста(най чест е въпросния импулсен датчик - 55лв)- трето, ако има искра вече проверяваш клапана за газ дали пуща газ(не със запалка ) - ако не пробваш на бензин ако имаш бензин ако не се опитваш да видиш кво става с клапана.- четвърто ако не е нищо от това правиш като в точка 2 накрая - сервиз Успех
        Мерси за съветите, ще отидем довечера с люлинската група да проверим :D Момчетата изявиха желание, много съм им задължен!а това за ремъка не се бях сетил, много правилна идея даваш, моя е на 12-13 000 км, ако се е скъсал, ще ходя да махам глави, но не вярвам... Или поне се надявам да не е така, честно казано Бях сам и не можех да проверя кабелите, но все си мисля че е нещо по газта...

        Коментар


          #5
          И аз да ти дам един два съвета...Както каза по-горе колегата, виж си връзките на ключето за газ/бензин, смешничко може да ти се струва ама и от него стават годостите. Патил съм вече от това и знам Преди време имах подобен проблем, карам присветват лампите, музиката утихва и гасне в движение оказа се скапана връзка на плюсовия кабел съм алтернатора, и не е зареждала постоянно, смених го и заспа. При тебе може и да не е това, но нищо не ти пречи да погледнеш.Дано се окаже нещо незначително
          <<< Фен клуб на Фиат 126p >>>

          Коментар


            #6
            Re: Типото запали

            Освен да те поздравиме, друго не остава
            Mitko написа:
            ... Е почерпихме се по случая
            Хуууубаво и сте направили
            <<< Фен клуб на Фиат 126p >>>

            Коментар


              #7
              Re: Типото запали

              Mitko написа:
              Хубаво е отново да чуеш сърчицето на някое "умряло" типо. Проблема беше лоша връзка на нисковолтовата клема на бобината. Беше се извадила клемата и нямяше никой. Натиснах я и отново се чу това хубаво бръм. Е почерпихме се по случая
              Специални благодарности на Mitko и Kilar за това,че се отзоваха снощи, и съживиха колицата ми :D Трябва да се внимава с тия дупки, едно скокче и хоп - кабелчето изскочило... Само Килъра другия път да не бърза толкова, за да получи заслужената си доза бира! :D

              Коментар

              Working...
              X