Здравейте!
Преди 6 дни купих от автокъща Браво 1.4 90кс. Моторът работи перфектно, но скоростната кутия издава стържещ шум(вътре има стружки и меката връзка сдава багажа, ще се прави то е ясно) и термостатът седи отворен през цялото време(съответно показва, че е вдигнала работна температура само под наклон). Обслужих я преди два дни.(ремък, масла, филтри, свещи, темп. датчик)
Когато я карах преди обслужването колата на всеки няколко паления влизаше в авариен режим[светваха чека и ESP-то(триъгълник с удивителен знак вътре)] и колата започваше да забива. След като я обслужих този проблем изчезна за 2 дни, но ремъкът хлопа(уж, защото е нов).
Днес реших да я напъна за пръв път откакто я имам(2ра на 7000 оборота). На секундата, в която стигнах тези 7000 оборота чекът и ESP-то светнаха. Загасих, запалих, ESP-то угасна, но чекът остана. Промяна в работата на мотора няма и изглежда е излязла от авариен режим, защото не забиваше. Не бях под наклон и показваше, че не е достигнало работна температура.
Въпросът ми е дали е възможно наистина да съм предизвикал проблем в мотора от едно единствено напъване, при положение че преди това над 2500 оборота съм я карал, само при изкачване на баири или е по-възможно скоростната кутия да ми е направила номер?
Друго съмнение - чувал съм, че при някои коли и ниското ниво на спирачна течност може да предизвика подобен проблем, а моето е ниско.
Планирах да не я карам до обслужване и рециклиране на кутията, но майсторът, при когото я водя няма как да ѝ обърне пълно внимание за ден-два, а на мен ми се налага да ходя на работа и реших да рискувам докато не ми звънне, че има свободен подемник да я прави.
Благодаря предварително на отзовалите се!
Преди 6 дни купих от автокъща Браво 1.4 90кс. Моторът работи перфектно, но скоростната кутия издава стържещ шум(вътре има стружки и меката връзка сдава багажа, ще се прави то е ясно) и термостатът седи отворен през цялото време(съответно показва, че е вдигнала работна температура само под наклон). Обслужих я преди два дни.(ремък, масла, филтри, свещи, темп. датчик)
Когато я карах преди обслужването колата на всеки няколко паления влизаше в авариен режим[светваха чека и ESP-то(триъгълник с удивителен знак вътре)] и колата започваше да забива. След като я обслужих този проблем изчезна за 2 дни, но ремъкът хлопа(уж, защото е нов).
Днес реших да я напъна за пръв път откакто я имам(2ра на 7000 оборота). На секундата, в която стигнах тези 7000 оборота чекът и ESP-то светнаха. Загасих, запалих, ESP-то угасна, но чекът остана. Промяна в работата на мотора няма и изглежда е излязла от авариен режим, защото не забиваше. Не бях под наклон и показваше, че не е достигнало работна температура.
Въпросът ми е дали е възможно наистина да съм предизвикал проблем в мотора от едно единствено напъване, при положение че преди това над 2500 оборота съм я карал, само при изкачване на баири или е по-възможно скоростната кутия да ми е направила номер?
Друго съмнение - чувал съм, че при някои коли и ниското ниво на спирачна течност може да предизвика подобен проблем, а моето е ниско.
Планирах да не я карам до обслужване и рециклиране на кутията, но майсторът, при когото я водя няма как да ѝ обърне пълно внимание за ден-два, а на мен ми се налага да ходя на работа и реших да рискувам докато не ми звънне, че има свободен подемник да я прави.
Благодаря предварително на отзовалите се!
Коментар