Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.2 16v не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo 1.2 16v не пали

    Здравейте, та проблема е, че колата не пали и това стана от раз, палеше от четвърт и изведнъж край.
    Стартера върти като луд
    Бензин има да те одави
    Искра има (тука имам една питанка по-надолу)
    Мотора върти добре, не да е нещо чукане и тракане
    Погледнах ангренажа доколкото мога, видя ми се стегнат, и на място иначе щеше да изпатка клапаните(въпреки че докато не разглобя за сложа инструмента за зацепване си говорим приказки)
    По генерацията не вярвам да има запушено, все пак отзад мирише на суров бензин
    Грешки няма никакви закачах я на мес.
    Имобилайзера няма как да е има си и бензин и искра.
    Проблема с тази искра ми е дали идва в точния момент и дали някой датчик не я бърка(а може и да е превъртяло разпределителното ама пак стигаме до клапаните а мотора си върти добре).Кой е датчика който отговаря за това.
    Единственото нещо което не съм проверил е дросел клапата дали се отваря, ама все си мисля, че компа щеше да изписка веднага.
    А и смених свещите с нови промяна няма.При опит за палене припалва вдига оборотомера до 500 някъде и аха да запали и никой.
    Нямам идея вече какво може да е освен дросела да не отваря и искрата да не е подавана в точното време.Някой ако има нещо предвид да проверявам.
    Поздрави!

    #2
    Недостатъчно налягане на гориво,влючително липса на гориво(една Джета я бяха гледали 10 души докато се разбра че няма бензин).

    Коментар


      #3
      Извади една свещ и пробвай да запалиш
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Няма бензин май
        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

        Коментар


          #5
          Някаква идея това с каква резба е да замеря все пак налягането?
          Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	40,4 KB
ID:	2099306

          Коментар


            #6
            Там няма ли една пъпка да се слага монометър
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              С подобен проблем се сблъскахме с с деу то на баща ми .
              Оказа се скъсана шпонка на ангренажното колело на коляновия вал .
              Аха да запали и йок .

              Между другото , чудя се не е ли малък тоз мотор за това купе ?
              Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

              Коментар


                #8
                Утре го дават по-топло и ще сложа фиксаторите да погледна.
                Да има някаква игличка но има и вътрешна резба не ми се режат оригинални снадки за едно налягане, иначе като я натисна пръска яко бензин ама с колко пръска
                За двигателя за мен си ми е окей, предимно градско каране и извънградско.Разхода ми градско е 6.5-7.6 бензин нямам газ зависи.На дълго до Румъния с 80-90км./ч на автопилот падна до 5.6-6 иначе горе по Варна на баирите иска повечко обороти иначе не става работата.

                Коментар


                  #9
                  Том тогава не пипай .А диагностика прави ли .
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Така, центровката е проверена със фиксаторите наред си е - изключвам го като проблем.
                    Свалих рейката и при стартер и 4-те дюзи пръскат силно и с хубави конуси - и тях изключвам
                    Искра има на 4-те целиндъра - и това изключваме като причина
                    Компютъра няма грешки никакви, значи всички датчици са окей или поне така си мисля.
                    Пробвах с 2 акумулатора, обаче ми се струва нещо мудно въртенето на стартера, а не беше така според мен.Възможно ли е да не достигат оборотите на стартера за да запали(иначе си дърпа към 90А тествах (1.1-1.2кв идва)).Само това остана да е проблема върти аха да запали и спира.Поръчах си кука, че нямам и като е при мен ще ме дръпнат да пробвам, ако запали е ясна работата, ако не нямам идея вече.
                    Механичен проблем изклювам да е защото си работеше перфектно мотора и на другия ден просто отказа да запали.

                    Коментар


                      #11
                      Ами погледни дросела дали отваря. На моята Брава 1,2 просто се сваляше маркуча и тя лъсваше, ако си спомням правилно. Нищо няма да ѝ стане, ако посмуче малко без филтър. Или пък филтърът да се е задръстил от нещо.
                      браво 1,6/90 - 09 г.

                      Коментар


                        #12
                        slonikon написа: Преглед на мнението
                        Ами погледни дросела дали отваря. На моята Брава 1,2 просто се сваляше маркуча и тя лъсваше, ако си спомням правилно. Нищо няма да ѝ стане, ако посмуче малко без филтър. Или пък филтърът да се е задръстил от нещо.
                        Проверено е отваря, и на контакт при натискане плавно на педала се отваря плавно.

                        Коментар


                          #13
                          Остава да е някой от датчиците по валовете, дето контролират запалването на сместа. Доколкото съм чувал, осноно правят проблеми при топла кола, ама де да знаеш.
                          браво 1,6/90 - 09 г.

                          Коментар


                            #14
                            И така да напиша развръзката:
                            Вчера нещо ми щукна да рестартирам адаптациите на компютъра и след опит за палене изкара датчик на коляновия вал(P0335 и loose connection).Свалям го и точно на магнита една малка стружка от някъде се закачила и променя с 100-150ома съпротивлението на датчика който си работи.Обяснявам си го, че компютъра е приел тази стойност с времето за нормална и така до един момент в който вече не стават нещата.След рестартиране на компютъра и почистване на датчика колата запали и си работи перфектно.Адски тъп проблем, но поне вече сме на пътя.Благодаря на всички за съветите, а към тези с датчици който са открити като моя да ги почистват от време на време(нещо което ще правя и аз).
                            Поздрави!

                            Коментар


                              #15
                              Уважение колега, че сподели развръзката !!!

                              Коментар

                              Working...
                              X