Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за датчиците Брава 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги продължавам темата след като съм я отворил. Още се мъча с първото палене. След настройка на газовото в движение се разбра че е бедна сместа, казаха ми че се бъркали настройките и на бензин, не съм се уверил още защото не съм я карал повечко на бензин. Вероятно пускало по-богата смес и затова пали от 3-4 път.Друго забелязах че след махане на клемите забива 10тина километра на бензин и се оправя. Още и че един път бях спрял по надолнище и запали сякаш по добре от 2рия път. Каквото и да е мнението ви все ще ми е полезно. Вече какво ли не научих за тази кола Диагностика ще пробвам и дано се получи, но само да си взема преходника

    Коментар


      #17
      Mihail4o написа: Преглед на мнението
      Колеги продължавам темата след като съм я отворил. Още се мъча с първото палене. След настройка на газовото в движение се разбра че е бедна сместа, казаха ми че се бъркали настройките и на бензин,
      Така е, не са те излъгали. Това лесно се вижда с диагностика - ако си от Пд, пиши ми ще изнамера старата ми диагностика по К линия, но мисля че и лаунч-а ще се справи., НО

      Mihail4o написа: Преглед на мнението
      Вероятно пускало по-богата смес и затова пали от 3-4 път.,
      Че пуска по-богата смес е вярно, ОБАЧЕ при палене адаптацията не се взима предвид - просто нямат опит с този двигател хората. Въпреки това изглежда са в час с нещата.

      Mihail4o написа: Преглед на мнението
      Друго забелязах че след махане на клемите забива 10тина километра на бензин и се оправя.
      Е точно това е адаптацията - трябва малко ВРЕМЕ за да се 'адаптира' и съответно се оправя.

      Mihail4o написа: Преглед на мнението
      Още и че един път бях спрял по надолнище и запали сякаш по добре от 2рия път. Каквото и да е мнението ви все ще ми е полезно. Вече какво ли не научих за тази кола Диагностика ще пробвам и дано се получи, но само да си взема преходника
      Нанадолнището няма връзка, има няколко вероятности - най вече зацапана котва на МПХ и/или дросела, както и бензиновия регулатор на рейката, или проблем с дюза - това са най-вероятните.
      За да е по-ясно има един въпрос - като се оправи след 10 минути каране на бензин - ?? има ли някакъв дори малък проблем след 'оправянето' ? или колата си е перфектна след като си изчисти адаптацията?

      Коментар


        #18
        Благодаря за конкретния отговор. Покара ли се малко на бензин и всичко се оправя и няма никакви проблеми. Забелязохме и докато се настройва че обеднява сместа след 120км.Софтуера казва че трябва да се разширят газовите дюзи, но след като го прави и на бензин може да е от дебитомера.За смучене на въздух оглеждах големите маркучи не видях проблем. Не можа да се настрои към по високите предавки,но нямам проблеми с вървежа дори и над 150км.Но това едва ли влияе на първото палене. Ще пробвам да сложа друг стар дебитомер и ще следя в движение има ли обедняване отново. Надявам се след газовите настройки след време да се оправят работите с първото палене. Защото не си го обяснявам от къде дойде този проблем след 13 години каране. Имам съмнения че след смяна на газовата ботилка започнаха проблемите.Възможно ли е да е от дюзите след като нямам проблеми, освен след рестарта на компа?регулатор налягане сменен. Незнам как стоят нещата с дюзите и дали може да пада налягането на бензина от тях и да се връща в резервоара....
        Последна редакция от Mihail4o; 23.11.2021, 00:20.

        Коментар


          #19
          Mihail4o написа: Преглед на мнението
          Благодаря за конкретния отговор. Покара ли се малко на бензин и всичко се оправя и няма никакви проблеми. Забелязохме и докато се настройва че обеднява сместа след 120км.Софтуера казва че трябва да се разширят газовите дюзи, но след като го прави и на бензин може да е от дебитомера.
          Не разбирам "няма никакви проблеми" а после " но след като го прави и на бензин" ....
          Обясни го малко по-подробно - има ли проблеми или няма на бензин само ако се кара?

          Коментар


            #20
            Няма проблеми вече на бензин, преди забиваше яко сега върви добре. Първото палене обаче си остана трудно, в най добрия случай от 3тия път.,което ме дразни, после цял ден пали от четвърт.Да се надяваме че с новите настройки на газовото ще има промяна, защото дълго време съм карал с бедна смес.дано и скоро я закача на диагностика че ще е за пръв път, и ми е интересно какво ще покаже. Благодаря за съдействието.
            Последна редакция от Mihail4o; 24.11.2021, 01:46.

            Коментар


              #21
              Mihail4o написа: Преглед на мнението
              Няма проблеми вече на бензин, преди забиваше яко сега върви добре. Първото палене обаче си остана трудно, в най добрия случай от 3тия път.,което ме дразни, после цял ден пали от четвърт.Да се надяваме че с новите настройки на газовото ще има промяна, защото дълго време съм карал с бедна смес.дано и скоро я закача на диагностика че ще е за пръв път, и ми е интересно какво ще покаже. Благодаря за съдействието.
              моля
              реално моята 1.8 16 беше първата с оправен проблем с адаптация преди 10 години
              тогава се запънах и си взех диагностика и с колегата Милен от ланча форума намерихме проблемите.
              1.8 е едно ниво над 1.6 като електроника, но мисля че 1.6 има по-здраво желязо , тоест механична част.

              Коментар


                #22
                Мисля че разбрах проблема с първото студено запалване.Малко ме е срам като видях че почти задължително се е натискал съединителя. Не ми се беше налагало да го правя. Но това лято реших да сменя масло скоростна кутия и явно от там е започнал проблема. Никога не го бях сменял около 200 000 км. Маслото си изглеждаше добре.Пак стигам до приказката, ако нещо ти е наред не го пипай

                Коментар


                  #23
                  Mihail4o написа: Преглед на мнението
                  Мисля че разбрах проблема с първото студено запалване.Малко ме е срам като видях че почти задължително се е натискал съединителя. Не ми се беше налагало да го правя. Но това лято реших да сменя масло скоростна кутия и явно от там е започнал проблема. Никога не го бях сменял около 200 000 км. Маслото си изглеждаше добре.Пак стигам до приказката, ако нещо ти е наред не го пипай
                  По-скоро марката на маслото или е тръгнал акумулатора. А свещи кога си сменял?

                  Коментар

                  Working...
                  X