Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за датчиците Брава 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за датчиците Брава 1.8

    Колеги имам проблем със студеното стратиране минах през всичко, дълго е за да пиша. Въпроса ми е кой датчик отговаря за смукача, дали е този на термостата или на двигателя, благодаря?

    #2
    Mihail4o написа: Преглед на мнението
    Колеги имам проблем със студеното стратиране минах през всичко, дълго е за да пиша. Въпроса ми е кой датчик отговаря за смукача, дали е този на термостата или на двигателя, благодаря?
    Ако е от 'смукача' леко натискане на педала на газта ще решава проблема. По скоро си погледни данните на темп.датчик и на МАФ-а

    Коментар


      #3
      Mihail4o написа: Преглед на мнението
      Колеги имам проблем със студеното стратиране минах през всичко, дълго е за да пиша. Въпроса ми е кой датчик отговаря за смукача, дали е този на термостата или на двигателя, благодаря?
      Готин въпрос, може би отговорът няма да ти помогне, но е този на термостата.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        Благодаря, ще погледна данните ако успея най-накрая да направя някъде диагностика, последния отказ ми беше от специалисти по Италиянки и казаха че не могат на Hitachi.Вероятно ще започна със смяна на датчика на термостата както ме посъветвахте за което благодаря.

        Коментар


          #5
          Mihail4o написа: Преглед на мнението
          Благодаря, ще погледна данните ако успея най-накрая да направя някъде диагностика, последния отказ ми беше от специалисти по Италиянки и казаха че не могат на Hitachi.Вероятно ще започна със смяна на датчика на термостата както ме посъветвахте за което благодаря.
          Ако си от София диагностика лесно. Ама ако не ти свети лампа на таблото, почти сигурно, че проблемът няма да е в него.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Не знаех че святка лампа, ще го изключа да проверя. Много работи проверих и смених, съмнявам се и за дюзи макар че върви без проблем на бензин.Евентуално някоя да изтърва налягането,но като дам на контакт няколко пъти да нагнети трябва уж по лесно да пали ама същата работа. За въздух ако смуче незнам влияе ли му само на първия старт. Големите маркучи само съм оправил за други не незнам. Регулатор налягане бензин сменен.

            Коментар


              #7
              Mihail4o написа: Преглед на мнението
              Не знаех че святка лампа, ще го изключа да проверя. Много работи проверих и смених, съмнявам се и за дюзи макар че върви без проблем на бензин.Евентуално някоя да изтърва налягането,но като дам на контакт няколко пъти да нагнети трябва уж по лесно да пали ама същата работа. За въздух ако смуче незнам влияе ли му само на първия старт. Големите маркучи само съм оправил за други не незнам. Регулатор налягане бензин сменен.
              "Върви без проблем на бензин"? Тоест има газ? Трябваше с това да започнеш. Ресетни бензиновите адаптации и най-вероятно ще се оправи (поне временно).

              Коментар


                #8
                Много пъти съм пробвал с откачане на клемите. Надявам се ако и направя диагностика да видя и изчистя някакви грешки.

                Коментар


                  #9
                  Mihail4o написа: Преглед на мнението
                  Много пъти съм пробвал с откачане на клемите. Надявам се ако и направя диагностика да видя и изчистя някакви грешки.

                  Откачането на клемите тук не помага, корекциите се запазват и след откачане на акумулатора, трябва да се ресетнат с диагностика. Ако намериш някой с МЕС диагностика, ще могат да ти ги ресетнат.

                  Коментар


                    #10
                    Откачането на клемите тук не помага, корекциите се запазват и след откачане на акумулатора, трябва да се ресетнат с диагностика. Ако намериш някой с МЕС диагностика, ще могат да ти ги ресетнат.
                    Не е вярно за Hitachi 1.8 16
                    там се ресетват с откачане на буксите.

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за съветите, ще пробвам пак с откачен клеми за 12+часа.

                      Коментар


                        #12
                        PM_u_bo написа: Преглед на мнението
                        Не е вярно за Hitachi 1.8 16
                        там се ресетват с откачане на буксите.

                        От къде я имаш тази информация? Според сервизното е с диагностика.

                        Коментар


                          #13
                          От къде я имаш тази информация? Според сервизното е с диагностика.
                          От години личен горчив опит.
                          Хитачито е супер система, но желязото на тоя мотор е слабо. около 250 к максимум хвърля колянов вал, че и по-рано.

                          Коментар


                            #14
                            PM_u_bo написа: Преглед на мнението
                            От години личен горчив опит.
                            Хитачито е супер система, но желязото на тоя мотор е слабо. около 250 к максимум хвърля колянов вал, че и по-рано.
                            Това според мен е от лоша подръжка. Имаме в семейството Мареа с този мотор, вече над 300к и без проблеми с коляновия вал. Почнал е да гори по 2л масло на 10тина хиляди, но няма никакви симптоми на проблеми с лагери и подобни.

                            Коментар


                              #15
                              Това според мен е от лоша подръжка. Имаме в семейството Мареа с този мотор, вече над 300к и без проблеми с коляновия вал. Почнал е да гори по 2л масло на 10тина хиляди, но няма никакви симптоми на проблеми с лагери и подобни.
                              Възможно е да си прав.
                              МИсля, че имаше сценарий при повишени луфтове на КВ да не работи както трябва разпръскването на маслото по стените на цилиндрите и това да води до повишения разход.

                              Коментар

                              Working...
                              X