Колеги имам проблем със студеното стратиране минах през всичко, дълго е за да пиша. Въпроса ми е кой датчик отговаря за смукача, дали е този на термостата или на двигателя, благодаря?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за датчиците Брава 1.8
Collapse
X
-
Mihail4o написа: Преглед на мнениетоКолеги имам проблем със студеното стратиране минах през всичко, дълго е за да пиша. Въпроса ми е кой датчик отговаря за смукача, дали е този на термостата или на двигателя, благодаря?
-
Mihail4o написа: Преглед на мнениетоКолеги имам проблем със студеното стратиране минах през всичко, дълго е за да пиша. Въпроса ми е кой датчик отговаря за смукача, дали е този на термостата или на двигателя, благодаря?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Mihail4o написа: Преглед на мнениетоБлагодаря, ще погледна данните ако успея най-накрая да направя някъде диагностика, последния отказ ми беше от специалисти по Италиянки и казаха че не могат на Hitachi.Вероятно ще започна със смяна на датчика на термостата както ме посъветвахте за което благодаря.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не знаех че святка лампа, ще го изключа да проверя. Много работи проверих и смених, съмнявам се и за дюзи макар че върви без проблем на бензин.Евентуално някоя да изтърва налягането,но като дам на контакт няколко пъти да нагнети трябва уж по лесно да пали ама същата работа. За въздух ако смуче незнам влияе ли му само на първия старт. Големите маркучи само съм оправил за други не незнам. Регулатор налягане бензин сменен.
Коментар
-
Mihail4o написа: Преглед на мнениетоНе знаех че святка лампа, ще го изключа да проверя. Много работи проверих и смених, съмнявам се и за дюзи макар че върви без проблем на бензин.Евентуално някоя да изтърва налягането,но като дам на контакт няколко пъти да нагнети трябва уж по лесно да пали ама същата работа. За въздух ако смуче незнам влияе ли му само на първия старт. Големите маркучи само съм оправил за други не незнам. Регулатор налягане бензин сменен.
Коментар
-
Mihail4o написа: Преглед на мнениетоМного пъти съм пробвал с откачане на клемите. Надявам се ако и направя диагностика да видя и изчистя някакви грешки.
Откачането на клемите тук не помага, корекциите се запазват и след откачане на акумулатора, трябва да се ресетнат с диагностика. Ако намериш някой с МЕС диагностика, ще могат да ти ги ресетнат.
Коментар
-
JTR написа: Преглед на мнениетоОткачането на клемите тук не помага, корекциите се запазват и след откачане на акумулатора, трябва да се ресетнат с диагностика. Ако намериш някой с МЕС диагностика, ще могат да ти ги ресетнат.
там се ресетват с откачане на буксите.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоНе е вярно за Hitachi 1.8 16
там се ресетват с откачане на буксите.
От къде я имаш тази информация? Според сервизното е с диагностика.
Коментар
-
JTR написа: Преглед на мнениетоОт къде я имаш тази информация? Според сервизното е с диагностика.
Хитачито е супер система, но желязото на тоя мотор е слабо. около 250 к максимум хвърля колянов вал, че и по-рано.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоОт години личен горчив опит.
Хитачито е супер система, но желязото на тоя мотор е слабо. около 250 к максимум хвърля колянов вал, че и по-рано.
Коментар
-
JTR написа: Преглед на мнениетоТова според мен е от лоша подръжка. Имаме в семейството Мареа с този мотор, вече над 300к и без проблеми с коляновия вал. Почнал е да гори по 2л масло на 10тина хиляди, но няма никакви симптоми на проблеми с лагери и подобни.
МИсля, че имаше сценарий при повишени луфтове на КВ да не работи както трябва разпръскването на маслото по стените на цилиндрите и това да води до повишения разход.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар