Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Ето как в Турция решават проблемът:
    Сервиз хвали собствената си работа. Само ако могат да обяснят как това което са сменили влияе САМО НА ПЪРВО ПАЛЕНЕ
    а следващото въртене е ок ??? Мистерия на турските хвалби
    Да са живи и здрави комшиите.

    Коментар


      и други така се хвалят ?Само че тези са показали как са решили проблема

      Коментар


        Слага се копче с резистор които лъже топлинния датчик.Настроиват се адаптациите на бензин. Колата започва да пали нормално.Който не вярва, да пише на лични. Ще му пратя клип .

        Коментар


          samo az написа: Преглед на мнението
          Слага се копче с резистор които лъже топлинния датчик.Настроиват се адаптациите на бензин. Колата започва да пали нормално.Който не вярва, да пише на лични. Ще му пратя клип .
          Пусни го тук, да видим всички!

          Коментар


            Намерили те да печелят пари от глупости. То да са 50лв иди дойди, но те се оливат. Проблемът е че по някаква причина при напълно изстинала кола температурата на антифриза се отчита като много по ниска от тази на въздуха. Примерно съм я хващал 4-5 градуса по ниско. Ако колата не е още напълно изстинала, двете температури се засичат, но в един момент става разминаването

            Коментар


              Колеги, на браво 1.4 без турбо може ли да се монтират газовите инжектори над двигателя, а не от долу както са от завода?

              Коментар


                Зависи какво имаш предвид, но трябва да може. Виждал съм всякакви монтажи

                Коментар


                  С оригиналните на ланди изкарах 15000км, със заместители 5000, вече започвам да се чудя, да не е защото са монтирани с надолу главата. Ако се преместят над смукателния колектор хем ще ги сменям по-лесно, хем може да изкарат и повече..

                  Коментар


                    С оригиналните на ланди изкарах 15000км, със заместители 5000, вече започвам да се чудя, да не е защото са монтирани с надолу главата. Ако се преместят над смукателния колектор хем ще ги сменям по-лесно, хем може да изкарат и повече..
                    И какво им става на инжекторите? Най-много причлича на проблем с компетентността на 'майстора'.
                    В кой град си?

                    Коментар


                      Започва да прекъсва на газ, сместа се обогатява, тримовете се прецакват и почва да пали трудно като е студена. Намирам се в Бургас, единствения оторизиран сервиз на ланди казва ''За смяна на инжектори си, 600лв само инжекторите''. Други сервизи отговарят ''можем да сменим цялата предница на газовото, защото това ланди не можем да го четем".

                      Коментар


                        Започва да прекъсва на газ, сместа се обогатява,....
                        Това как е диагностицирано? Така ти е казано? Или с очите си си видял обогатена смес когато 'прекъсва на газ' ?

                        ЗАЩОТО - когато се обогати сместа двигателя не прекъсва - затова опиши подробно какво точно си видал, какво точно са ти казали и как са го 'видялите' - с каква диагностика?
                        Последна редакция от PM_u_bo; 11.02.2025, 20:12.

                        Коментар


                          По тримовете на бензиновия компютър, стават отрицателни при работа на газ. В сервиза на ланди я закачи на диагностика, каза че настройки няма да я оправят и директно да сменям инжектори. Прекъсването се усеща докато работи двигателя, усеща се и придърпване при ускорение, на бензин няма проблеми.

                          Коментар


                            При мен придръпване се оправи с настройка. Обаче и моите тримове малко бягат минус 6%. Съмнявам се че отвора е много голям - 2.6мм и картата иска обедняване. Смятам в ниските да я обедня първо, обаче коефициенти 130-140 все ми изглеждат малки
                            Иначе и ланди, и останалите имат самодиагностика на инжекторите, която би трябвало да хване проблеми

                            Коментар


                              По тримовете на бензиновия компютър, стават отрицателни при работа на газ. В сервиза на ланди я закачи на диагностика, каза че настройки няма да я оправят и директно да сменям инжектори. Прекъсването се усеща докато работи двигателя, усеща се и придърпване при ускорение, на бензин няма проблеми.
                              Смени сервиза. Правилно ли разбрах - взел си нови оригинални инжектори на ЛАНДИи след 15 000 са умрели ?!?!
                              Или са ти продали боклуци, или са те прекарали по друг начин.
                              И що за марка инжектори са умрели за 5000 км ???
                              ИЛИ Имаш друг проблем на ДВГ или сервиза те цакат.

                              Коментар


                                Ще потърся мнения и в други сервизи.

                                Коментар

                                Working...
                                X