PM_u_bo написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин
Collapse
X
-
-
ниOptimst5 написа: Преглед на мнениетоГрешка ли беше че направо опитах да запаля? Не се получи, затова пробвах процедурата с трите давания на контакт. След тях колата запали нормално и работеше добре без излишни пропадания в оборотите. Пак я угасих с махане на бушона така че ще мога и нов тест да направя. Но сигурен ли си че това гарантира за проблем с инжекторите?
Правиш си импровизации и питаш какъво означават..
Да видим - означават, че знаеш много повече от мен и ще е добре да ми обясниш механизма на опита и да ме светнеш какво показват резултатите.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетони
Направи точно каквото съм написал, дай резултата и тогава ще ти отговоря какво точно значи.
Потвърди се написаното от мен по рано че Сутрин нормален старт няма.
Иначе след обяд/вечер, пали и работи нормално с процедурата, описана от теб.
Пс - ако вярвам на алфаобд, в момента на въртене понякога акумулатора пада до 8.5, а в други случай 9.5 волта. Ако е следобяд пали с такива показания, сутрин - не. Дори сутрин да не пада толкова акумулатора, пак не пали. Не знам програмата ли лъже? Оставих я в сервиз наскоро и на техния тестер не падна под 10.5 волта. 512 ампера е останалия пусков ток. Аз също гледам на мултицета понякога и не виждам чак толкова ниски стойностиПоследна редакция от Optimst5; 24.09.2023, 11:54.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
Помпата и маркучите са ок. Търси другаде.
Може да пробваш следното
1. намираш кое е бензиновото реле.
2. вечерта - първо завърташ крана на бутилката газ и изчакваш да угасне, или сама да прехвърли на бензин
3. докато работи на бензин - вадиш релето и изчакваш да угасне - около 10 секунди ще е .
на сутринта - вкарваш релето
даваш на контакт 3 пъти по 10 секунди със 5 секунди изключване между 10-те.
след третите 10 секунди ВЕДНАГА въртиш статера.
Казваш какъв е резултата.
Ako си направил точно горното БЕЗ ИЗМЕНЕНИЯ най-вероятно имаш проблем с бензиновите инжектори.
Може да добавиш следното
- правиш ТОЧНО горното
и променя се:
след третите 10 секунди - натискаш до дъно педала на газта и го държиш натиснат, тогава ВЕДНАГА въртиш статера.
Ако запали по-добре - проблема са инжекторите.
Ако няма промяна - има проблем с искрата и тези 8.5 волта най-вероятно са верни, АКО по друго време има алфаобд съвпадение с мултицета.
Просто мултицета е инертен и мери другаде.
Айде - чакаме резултата.
надявам се не си отвъртял крана на бутилката преди да пробваш паленето.
Имай предвид - ако си променил нещо , дори съвсем малко - съвсем други изводи се правят.
Последна редакция от PM_u_bo; 27.09.2023, 16:28.
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетописал си за релето, но аз не мога да го сваля на работещ двигател, без да махна някое съседно за климатика. Не ми се искат грешки там. С бушона не е ли същото
може и буксата да й откачиш ако е най-лесно
Коментар
-
Правено е, но не действа, особено сутринта. Дори в комбинация със спряна газ. Но е сигурно че теч на газ няма.
Имам един напукан вакум маркуч от регулатора на рейката до колектора, който ще сменя. И може би температурния датчик, заради това че при еднакви температури сутрин и следобед, сутрин е много по трудно паленето
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетоПравено е, но не действа, особено сутринта. Дори в комбинация със спряна газ. Но е сигурно че теч на газ няма.
Имам един напукан вакум маркуч от регулатора на рейката до колектора, който ще сменя. И може би температурния датчик, заради това че при еднакви температури сутрин и следобед, сутрин е много по трудно паленето
Коментар
-
mx rider написа: Преглед на мнениетоПластмасовия филтър направи проблем,спука се.Разбрах по трудния начин ,че филтъра трябва да е метален.
Поздрави!
докато го чакам, някой път ще сваля свещите на първи и четвърти цилиндрър когато колата е топла и съм сигурен че ще запали. Забелязах, че същите са с омаслени резби на студен двигател. Електродите са сухи, но как да съм сигурен че маслото не ги цапа? Казват че е гарнитурата на капака, защото нямало откъде другаде да идва маслото
Коментар
-
моята я държа към средата - плюс минус две деления на уреда, което отговаря на 15 литра. Сипвал съм добавки за почистване два пъти, последно за октановото число. Не дават резултат за паленето. Щях да пробвам и със стабилизатор на горивото, но той се ползвал при мпс-та, които дълго не се ползват. При мен като доливам 10-15 литра месечно, излиза че не е нужно. Иначе като я обърна на бензин има много ряз, добре ускорява и поддържа скоростта. 7.6 литра разход според таблото
Коментар
-
samo az написа: Преглед на мнениетоПроблема със сутрешното палене,го реших със смяната на мап сензора.който е комбиниран със сензора за температура на входящия въздух.
Коментар
-
Първото палене за деня - без значение по кое време е - пали много бързо . На топъл двигател проявява характер когато иска. Един път пали веднага , друг път не пали , иска втори път да завъртя. По думите на моя механик - това е фабричен бъг без решение. Прави се адаптация , и след седмица всичко е по старому ... Ще се кара така май ...Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар